Perheemme matkustaa TAAS Madeiralle!
Ihan hävettää jo, mutta minkäs teet, kun meillä on rahaa matkustaa ja majoittua hyvissä hotelleissa. Elämä ihan locoa! 🤭
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Jengi ramppaa ihan tosissaan jossain rahvaan keihäsmatka mestoissa
Muistatkaa pakata mukaan vyölaukku ja paketti Juhlamokkaa 😆
Alushousut pestään vedenkeittimessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi ei-rahvas lomapaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousut pestään vedenkeittimessä.
En enää ikinä käytä vierasta vedenkeitintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Munchen. Mutta se on tosi konservatiivinen. Katsotaan päästä varpaisiin, jos et ole konservatiivinen pukeutuja. Ja ei se nyt mitenkään erikoinen kohde muutenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olis melkeen Malediivit tai sellainen luxus risteily Karibialla, mikä maksaa enemmän kuin perusjonnen auto.
Tai ehkä Qatar, Dubaissa pyörii jo liikaa persaukisia
Ei kai siinä ole mitään häpeämistä jos itse tykkää.
Minä tykkään nähdä uusia maisemia matkoillani, joten en käy samoissa paikoissa kahta kertaa. Niin paljon paikkoja, niin vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas mennään Kreetalle samaan hienoon hotelliin kolmatta kesään putkeen.
Ei ole persaukisilla helppoa. Lämpimästä kesästä lähdettävä etelän maihinbja talvet paleltava täällä. Jäin eläkkeelle vuonna 2019 ja olen ollut marraskuun alusta pääsiäiseen Espanjassa. Nyt tulin taas 15.4 takaisin kevät askareisiin Suomen mökille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olis melkeen Malediivit tai sellainen luxus risteily Karibialla, mikä maksaa enemmän kuin perusjonnen auto.
Eikö nuo paikat ole vähän nousukasmaisten ihmisten paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Madeira ala jo kyllästyttämään? Samaa ravaamista mäkiä ja portaita ylös ja alas päivät pikät?
En ole koskaan tajunnut ,ravataan useita kertoja samassa paikassa,onko kapakan omistaja tullut tutuksi saatko alennusta juomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole persaukisilla helppoa. Lämpimästä kesästä lähdettävä etelän maihinbja talvet paleltava täällä. Jäin eläkkeelle vuonna 2019 ja olen ollut marraskuun alusta pääsiäiseen Espanjassa. Nyt tulin taas 15.4 takaisin kevät askareisiin Suomen mökille.
Miten paikalliset nykyään suhtautuvat teihin turreihin ?
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä Qatar, Dubaissa pyörii jo liikaa persaukisia
Kuka näihin muslimimaihin haluaa? Tiedätkö mitä he sinusta, länsimaisesta naisesta, ajattelevat? Rahasi kyllä kelpaavat.
Me mennään tänäkin kesänä TAAS Lintsille. Mut meillä onkin siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ulkomailla talvehtija käyttää paikallisia palveluita, joista moni paikallinen saa elantonsa. Turisteista valittavat ovat pieni marginaalijoukko, vaikka Suomessakin muuta uutisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suurempia ongelmia, mulla oma kaksio kerrostalossa. Samassa pari muutakin suomalaisten huoneistoa. Yksi Ruotsalainen pariskunta myös.
Minä en matkusta koska näin säästyy suuri omaisuuteni jonka sitten testamenttaan Paaville suolarahoiksi (huo..a rahoiksi)suolarahoiksi. ja hän voi käydä sitten rukoilemassa (panemassa) rukoilemassa puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ulkomailla talvehtija käyttää paikallisia palveluita, joista moni paikallinen saa elantonsa. Turisteista valittavat ovat pieni marginaalijoukko, vaikka Suomessakin muuta uutisoidaan.
Okei. Meidän tuttavamme siis valehtelivat, kun kertoivat, että esim. veden kulutuksen vuoksi turisteihin ja siellä talven viettäviin suhtaudutaan vähän nihkeästi. Mutta ehkä on aluekohtaista :)
Saaret on hankalia kun niistä ei pääse muualle. Itse rakastan etelä- ja keski-Eurooppaa kun kuukauden parin aikana voi kierrellä vaikka useassa maassa.
No hotellissa en tosin lomaile ikinä, työmatkat riitti sitä "hupia"
Välimeren mökissä tulee käytyä monta kertaa vuodessa, aina yhtä mahtava fiilis kun pääsee pois suomesta.
Emme koskaan menisi muslimimaahan. 🚫🛑🙂 Katolinen Portugali vastaa arvojamme.
AP