Onko miesten ok ruokailla hattu päässä?
Ikävä kyllä, monet nuorison edustajat näyttävät syövän hampurilaisravintoissa baseball-lippahattu päässään. Monilla jopa nurinpäin lippa niskaan käännettynä.
Virallisten käytössääntöjen mukaan "Mies ei koskaan ruokaile hattu päässään"
Eikä koskaan tervehdi naista savuke kädessän.
Niin ne hyvät tavat unohtuvat
Kommentit (181)
On oikein. Niin se elämä etenee. Ainoostaan muinaiset ihmiset ajattelee et hattu päästä syödessä. Vaikka sen ei pitäisi olla kenellekkään ongelma. Se että aina näin eletty ei tarkoita et niin pitäisi aina elää. Mitä jos se joka loi tämän hattu pois päästä syödessä olisikin sanonut että hattu voi olla päässä kun syö nih nyt se ei olisi teille ongelma.
Ei ainakaan minua häiritse. Jos samalla rämplätään puhelinta niin se voi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu otetaan pois päästä kunnioituksesta, tässä tapauksessa ateriaa ja kanssaihmisiä kohtaan.
Ihmisen syntymä ja kuolema ovat myös sen verran pyhiä tapahtumia, että silloin lakin on syytä lähteä päästä.Selitätkö vielä millä tavalla se kunnioitus siis tapahtuu?
Paljastamalla pääsi.
Mitä merkitystä on pään paljastamisella? Ja mistä ruoka tietää onko pää paljas vai ei?
Itse olen lapselle kertonut että nämä lippis päässä syöjät on niitä maa hatulijoita. On ruvennut sen jäkeen osoittelemaan heitä ravistoloissa.
Jos päässä on iljettävä punavalkoinen psoriasisihottuma, niin saako sen pitää piilossa vai häiritseekö lakki enemmän muita ruokailijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vain moukat ruokailevat lätsä päässä.
Tuossahan se on. Toki se on sallittua, mutta osoittaa moukkamaisuuden. Arvatkaa ottaako joku Teemu Selänne lippiksen pois?
Syön edelleenkin päähine päässäni kun niin haluan.
Eikä edelleenkään kukaan teistä tule siitä mussuttamaan, vaikka täällä mitä sanoisitte.
Menkää töihin.
Rehellisesti sanottuna minua ei kiinnosta. Meillä kotona kukaan ei syö ulkovaatteet päällä, muualla jokainen toimikoon kuten lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu otetaan pois päästä kunnioituksesta, tässä tapauksessa ateriaa ja kanssaihmisiä kohtaan.
Ihmisen syntymä ja kuolema ovat myös sen verran pyhiä tapahtumia, että silloin lakin on syytä lähteä päästä.Selitätkö vielä millä tavalla se kunnioitus siis tapahtuu?
Paljastamalla pääsi.
Mitä merkitystä on pään paljastamisella? Ja mistä ruoka tietää onko pää paljas vai ei?
Itse olen lapselle kertonut että nämä lippis päässä syöjät on niitä maa hatulijoita. On ruvennut sen jäkeen osoittelemaan heitä ravistoloissa.
Mikä diagnoosi lapsellasi on? Down?
Ei ne pojat ainoastaan syö hattu päässä, kyllä siihen syyllisyvät ihan aikamiehetkin. Moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok. Olen käynyt monesti huomauttamassa asiasta, ja suosittelen jokaista tekemään samoin.
Ei helvetti mitä kukkahattutäteilyä :D Eihän se nyt ketään mitenkään haittaa jos toisella on hattu päässä?
Tapa juontaa juurensa ajoilta, jolloin kaikilla ei ole ollut ruokaa riittävästi. Siispä ne, joilla ruokaa on, kunnioittakoon sitä syödessään ottamalla päähineen pois päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hattuetiketti.
Ympäripyöreää jankkausta kunnioituksesta ja yhteisöllisyydestä. Jonkin verran perustellaan hygienialla.
Mikään näistä ei selitä, miten sukupuolielimet määräävät missä hattua pidetään.
Tämä on taas näitä neurotyypillisten hölmöjä sääntöjä. Pyritään rajoittamaan ihmisiä kaikin keinoin, ja sitten ihmetellään kun ihmisiä ahdistaa ja masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä neurotyypillisten hölmöjä sääntöjä. Pyritään rajoittamaan ihmisiä kaikin keinoin, ja sitten ihmetellään kun ihmisiä ahdistaa ja masentaa.
Tourette-ihmiset lienevät kauhistus näille ihmisille. Minusta hyvien tapojen mukaista olisi hyväksyä kaikki erilaisetkin ihmiset sellaisenaan.
Itsellä väheni mummolla vierailu, koska sielä oli turhan tiukat säännöt siitä miten tulee käyttäytyä. Kannattaa miettiä onko toisten kontrolloinnin yrittäminen sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Lippis päässä kaikkialla on junttia, niin uskomattoman junttia. Jos häpeät harventuvaa hiuskuontaloasi, niin sen viimeiseen asti peittely on noloa, ei se itse harveneminen.
Logiikkasi mukaan juntti = esim. suomalaisten palvomat jääkiekkoilijat ja kilpakuskit. Aina lippis tai pipo päässä. Lippis usein väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok. Olen käynyt monesti huomauttamassa asiasta, ja suosittelen jokaista tekemään samoin.
Suosittelen jokaista käskemään tälläisiä nipottajia painumaan helvettiin : ) ehkä oppivat vähän käytöstapoja sitten.