Onko miesten ok ruokailla hattu päässä?
Ikävä kyllä, monet nuorison edustajat näyttävät syövän hampurilaisravintoissa baseball-lippahattu päässään. Monilla jopa nurinpäin lippa niskaan käännettynä.
Virallisten käytössääntöjen mukaan "Mies ei koskaan ruokaile hattu päässään"
Eikä koskaan tervehdi naista savuke kädessän.
Niin ne hyvät tavat unohtuvat
Kommentit (181)
Välinpitämätöntä ja moukkamaista, sivistyksestä ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa, jos ei pysty syömään avopäin?
Mikä siinä on niin vaikeaa antaa ihmisten syödä kuten itse haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ok. Olen käynyt monesti huomauttamassa asiasta, ja suosittelen jokaista tekemään samoin.
Minä kyllä aikalailla käsken tuntemattomia huomauttelijoita suksimaan hevon v siitä ulisemasta. Asia ei nimittäin sinulle sivullisena kuulu yhtään mitenkään.
Yksinkertaisesti kohtelen aina kaikkia huomauttelijoita ihmispaskana.
Sinä olet säälittävä ihmispaska.
Ja hän on vielä totaali raukka,intissä lyötäisiin mulkulta rynkynperällä lakki pois päästä oppisi sontiainen tapoja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millä tavalla se, että pidän miehellä päähinettä sisällä ruokaillessa huonona käytöksenä, estää sua syömästä niin kuin haluat?
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämätöntä ja moukkamaista, sivistyksestä ei tietoakaan.
Ei niin. Naisilla näkyy rintavaot nykyään kuin Babylonin portoilla konsanaan ja sääret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Hattu otetaan päästä jo sisään astuessa. Hattu päässä ruokailu on moukkamaisinta, mitä mies voi tehdä.
Te naiset haluatte että miehet noudattavat hyviä tapoja mitä ette itse noudata
Juuri tämä. Miesten ikiaikaisia käytöstapoja kyllä vaaditaan ja niitä pidetään arvokkaina, mutta naisten ikiaikaisia käytöstapoja ei nää kuin korkeintaan todella vanhoilla naisilla tai uskovaisilla ja suurin osa naisista tekee mitä lystää. Sitten vielä suuttuvat ja uhriutuvat sorrosta jos naisia itseään torutaan käytöstapojen puutteesta ja etikettivirheistä?
Meinaatko, että nykyään kaikki naiset röyhtäilevät ja piereskelevät ruokapöydässä, pitävät kyynepäitä pöydällä ja käyttävät syödessä pelkkää haarukkaa?
Itse en ole tuollaista havainnut, vaikka olen naisen kanssa naimisissa.
Oletko itse koskaan ruokaillut naisen kanssa? Äitiäsi ei tässä lasketa.
Jos on Kalpan tai TuTon lippis, niin voi syödä BigMacin!
Joo laittakaa vielä aurinkolasit päähän ja hanskat käteen,sitten on kiva ruokailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Hattu otetaan päästä jo sisään astuessa. Hattu päässä ruokailu on moukkamaisinta, mitä mies voi tehdä.
Juuri tämä. Miesten ikiaikaisia käytöstapoja kyllä vaaditaan ja niitä pidetään arvokkaina, mutta naisten ikiaikaisia käytöstapoja ei nää kuin korkeintaan todella vanhoilla naisilla tai uskovaisilla ja suurin osa naisista tekee mitä lystää. Sitten vielä suuttuvat ja uhriutuvat sorrosta jos naisia itseään torutaan käytöstapojen puutteesta ja etikettivirheistä?
En nyt ihan ymmärrä. Tervehdin, huomioin vanhukset ja lapsoset ja etityistarpeiset, pyydän anteeksi, jos tarvitsee, tarjoan apua, kun sitä kaivataan jne. Eli mitä käytösta
Nuo ei ole mitenkään sukupuolisidonnaisia, toisin kuin se että miehen tulee paljastaa päänsä syödessä. Ymmärtäisin sen paremmin jos se etikettisääntö koskisi kumpaakin sukupuolta. Se vaan ei ole mitenkään perusteltua enää nykyään tai ole koskaan ollutkaan toisin kuin nuo mainitsemasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo laittakaa vielä aurinkolasit päähän ja hanskat käteen,sitten on kiva ruokailla.
Tai jos annettaisi kaikkien syödä kuten he ITSE haluavat ilman mitään natsiaatteita
Saako miehet sanella naisten kaiken pukeutumisen, jos miehet noudattaa hattusääntöä?
Mitä te ulisijalehmät vastaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä. Tervehdin, huomioin vanhukset ja lapsoset ja etityistarpeiset, pyydän anteeksi, jos tarvitsee, tarjoan
Nuo ei ole mitenkään sukupuolisidonnaisia, toisin kuin se että miehen tulee paljastaa päänsä syödessä. Ymmärtäisin sen paremmin jos se etikettisääntö koskisi kumpaakin sukupuolta. Se vaan ei ole mitenkään perusteltua enää nykyään tai ole koskaan ollutkaan toisin kuin nuo mainitsemasi.
No jos sulle hyvä käytös on tuollaista, että laskeskellaan, kenen pitää tehdä mitäkin, sen sijaan, että näet sen toisten huomioimisena, niin ehkä et sitten muutenkaan arvosta käytöstapoja kauheasti? Vai olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millä tavalla se, että pidän miehellä päähinettä sisällä ruokaillessa huonona käytöksenä, estää sua syömästä niin kuin haluat?
En tunne sinua mutta jo koulussa keittäjä ja opettajat käski ottamaan hatun pois päästä ruokalassa ja edelleen vähänväliä ravintolassa joku tuntematon huomauttelee. Yleensä vielä nainen. Mikä hatussani estää muita ruokailemasta rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne sinua mutta jo koulussa keittäjä ja opettajat käski ottamaan hatun pois päästä ruokalassa ja edelleen vähänväliä ravintolassa joku tuntematon huomauttelee. Yleensä vielä nainen. Mikä hatussani estää muita ruokailemasta rauhassa?
Voi ei, kuulostaa tosi traumaattiselta. Iso voimahali sinne. Ei estä sekään, että joku pitää kyynärpäitä pöydällä tai selaa seurassa puhelinta, mutta huonoja käytöstapoja ne ovat. Ei minuun vaikuta se, jos haluat antaa itsestäsi huonon kuvan, sinuun se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä. Tervehdin, huomioin vanhukset ja lapsoset ja etityi
Arvostan kyllä normaaleja käytöstapoja, mutten sellaisia tunkkaisia perinteitä jotka ei perustu mihinkään ja ovat vielä sukupuolisidonnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos annettaisi kaikkien syödä kuten he ITSE haluavat ilman mitään natsiaatteita
Kuka sua estää syömästä niin kuin itse haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on siviilipalvelusmiehiä. Intissä opetellaan ottamaan lakki päästä ruokaillessa, ja sitä harjoitellaan kunnes jokainen osaa.
Ja sinä vatipäinen idioottivajakki olet ilmeisesti niin tyhmä, että kuvittelet jonkun intin pakkokäytännön kiinnostavan tasan yhtään ketään hevon v vertaa sen intin ulkopuolella? Ne intin sekopäiset opetukset tungetaan roskalaariin minne ne kuuluvatkin välittömästi sen intin ulkopuolella.
Kyllä käytöstavat kuten hatun poisottaminen sisällä on juuri niitä parhaita asioita mitä armeija opettaa! Ei niillä ampumisella ja jollain taistelutaidolla todennäköisesti tule kenellekään mitään käyttöä! Käytöstavat tulee kuitenkin opetettua kymmenille tuhansille nuorille miehille vuosittain ja menevät käyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin ravintolaan kypärä päässä olet ilmeisesti idiootti,tervetuloa tänne viiden tähden ravintolaan karvahattua ei tarvitse riisua, arvaa saatko jäädä ,vai kannetaanko sinut niskasta roikuttaen ulos ja ikuinen porttikielto.Mikä teitä vaivaa turha sitä kaljua on lakilla peittää.Jenkki tyyliin mennään naidessakin lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että nykyään kaikki naiset röyhtäilevät ja piereskelevät ruokapöydässä, pitävät kyynepäitä pöydällä ja käyttävät syödessä pelkkää haarukkaa?
En minäkään noin tee mutta syön hattu päässä. En myöksään someta kesken ruokailun. Miksi muuten menet henkilökohtaisuuksiin ja koitat loukata?
En mä ainakaan alasti kulje ihmisten ilmoilla, enkä oo muidenkaan niin nähnyt tekevän.