MOT: Intiasta Suomeen naisen perässä muuttanut työtön Harshwardhan Saini on kauhuissaan Kelan tukileikkauskista
Saini näkee tilanteessaan vain pimeyttä. Ihan käsittämätön tuo työttömän pariskunnan asunto. Ei työssäkäyvänä olisi ikinä varaa tuollaiseen. On elokuvaprojektorit ja kaikki huonekalut ja kodinkoneet uutuuttaan hohtavia.
Kommentit (437)
Korkeasti koulutettu neuropsykologi ei osaa selvittää muuttomaan työllistymismahdollisuuksia, elinkustannuksia, suunnitella miten elättää itsensä.... Muutetaan vain Suomeen, ja odotetaan, että Kela Gold kustantaan elämisen suomalaisten veronmaksajien taskuista.
Vierailija kirjoitti:
Iso telkkari, kuntoilulaite kivalla partsilla, kissa... Missähän muualla yhteiskunnan piikkiin elävät vähävaraiset elävät näin? Aikamoista.
Jokainen juttu näistä "vähävaraisista" auttaa ymmärtämään, miksi leikkaukset ovat todellakin olleet hyvä asia. Huhheijaa.
Itsekö haluat sitten työttömyyden ja köyhyyden koittaessa asua jossain luolassa kivihuonekaluinesi? Sehän on hyvä asia että ollaan päästy tilanteeseen jossa köyhemmilläkin on varaa kalustaa asunto hyvillä huonekaluilla. Ihan oikein kauhistelee tilannetta, että tuet pienenevät ja kohta ei ole varaa ostaa huonekaluja ja joutuu miettimään paljonko voi syödä päivittäin. Eli väärään suuntaan ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso telkkari, kuntoilulaite kivalla partsilla, kissa... Missähän muualla yhteiskunnan piikkiin elävät vähävaraiset elävät näin? Aikamoista.
Jokainen juttu näistä "vähävaraisista" auttaa ymmärtämään, miksi leikkaukset ovat todellakin olleet hyvä asia. Huhheijaa.
Huoh. Tavaraa saa puoli-ilmaiseksi mm. Torista. Kissa on voinut olla naisella jo kauan.
Juuri näin. Että minä itse kantasuomalaisena kohta vihaan suomalaisia tämän pohjattoman kateuden, kyttäyksen ja nurkkakuntaisuuden vuoksi. SIlmät viiruina kytätään mitä tuilla eläjä saa omistaa. Että oikein kissakin! Minä luulen, että suvaitsemattomampaa kansaa saa hakea. KUKA tänne muualta edes haluaa tulla? Tällaiseen tympeään ilmapiiriin. Maailman onnellisin kansa my ass.
Roinaa saa nykyään puoli-ilmaiseksi käyttettyinä sekä uutena osamaksulla. Ette kuitenkaan äidin ja 5-vuotiaan tyttären pullojenkeräystä kadehtineet? Ne kerätyt pullothan on teiltä pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen vaalikonevastauksensa ovat lähinnä SKP:ta. On siis kommunisti.
Uuniin!
Ryömi itse sinne ääliö aivovaje.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
TUKI PERUSSUOMALAISILLE ON TUKI TRUMPILLE JA PUTINILLE!
Vierailija kirjoitti:
Outoja kommentteja sisustuksesta. Minäkin annan kaiken tavaran ilmaiseksi eteenpäin. Köyhällä kaverillani on 200 e paistinpannu.
Köyhillä nurkat täynnä kallista tavaraa ja sitten kitistään, ettei ole rahaa edes ruokaan? Myykööt pannunsa, miksi niitä ilmaiseksi jakelee?
Mikseivät muuta sinne katupaskojien maahan? Siellä mies voi tienata miljoonia ammattitaidollaan ja vaimo voi olla kotona kokkailemassa kurririisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttais Delhiin. Ei tääl oo pakko asua
Kyllä nuori, korkeakoulutettu asiantuntija alalta, josta on Suomessa pulaa mahtuu kyllä Suomeen. Fiksun oloinen mies oppii hyvinkin pian esimerkiksi ruotsin, suorittaa Valviran kokeen/testin ja saa luvat työskennellä omalla alallaan. Jokainen, joka puhuu sujuvaa englantia ja on suorittanut kielikokeen ruotsiksi, on saanut Valviran luvat. Tunnen kolme tuolla tavalla Suomessa työn syrjään kiinnipäässyttä lääkäriä. Heistä jokainen on tullut Suomeen rakkauden perässä ja ensin suomen opiskelua yritettyään tajunneet vaihtaa ruotsiin, joka on englannin sukulaiskieli ja sen avulla päässeet työelämään.
Miksi ei sitten mene sinne TÖIHIN?
tule näyttämään minulle työpaikka johon vain mennään?? minulla tästä työnhausta vähän toisenlainen käsitys! suomessa on työnsaanti hemmetin vaikeaa ja 50v lähestyessä ja ne jotka ovat yli 50v saavat nauttia ikärasismista.
-Työtön M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekö haluat sitten työttömyyden ja köyhyyden koittaessa asua jossain luolassa kivihuonekaluinesi? Sehän on hyvä asia että ollaan päästy tilanteeseen jossa köyhemmilläkin on varaa kalustaa asunto hyvillä huonekaluilla. Ihan oikein kauhistelee tilannetta, että tuet pienenevät ja kohta ei ole varaa ostaa huonekaluja ja joutuu miettimään paljonko voi syödä päivittäin. Eli väärään suuntaan ollaan menossa.
Oikeesti! Ei ole pienipalkkaisellakaan varaa sisustella kämppäänsä, kuten nämä tuilla elävät. Nyt jotakin rotia näihin vaatimuksiin!
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettu neuropsykologi ei osaa selvittää muuttomaan työllistymismahdollisuuksia, elinkustannuksia, suunnitella miten elättää itsensä.... Muutetaan vain Suomeen, ja odotetaan, että Kela Gold kustantaan elämisen suomalaisten veronmaksajien taskuista.
Ne neuropsykologin paperitkin saattaa olla ostettu Kalkutan R-kioskilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tavaraa saa puoli-ilmaiseksi mm. Torista. Kissa on voinut olla naisella jo kauan.
Juuri näin. Että minä itse kantasuomalaisena kohta vihaan suomalaisia tämän pohjattoman kateuden, kyttäyksen ja nurkkakuntaisuuden vuoksi. SIlmät viiruina kytätään mitä tuilla eläjä saa omistaa. Että oikein kissakin! Minä luulen, että suvaitsemattomampaa kansaa saa hakea. KUKA tänne muualta edes haluaa tulla? Tällaiseen tympeään ilmapiiriin. Maailman onnellisin kansa my ass.
Roinaa saa nykyään puoli-ilmaiseksi käytte
Kerrotko minulle mistä saa esim. jätti-tv:n puoli-ilmaiseksi? Käyn hakemassa
Vierailija kirjoitti:
Tämä jäi ohjelmasta mieleen?
Tämä. He saavat rahat huonekaluihin talouskoneisiin ym kun tuevat Suomeen. Ei suomalaisella ole niitä etuja.Sinäkin maksat.
Vierailija kirjoitti:
TUKI PERUSSUOMALAISILLE ON TUKI TRUMPILLE JA PUTINILLE!
Tätä ohjelmaa katsoessa tulee mieleen juuri äänestäminen Perussuomalsille. Jos haluaa leikkiä pankkia kaikille tännetuijoille käy vasemmistoa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vieläkään ymmärrä miksi Suomi köyhtyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus on katkeraa kalkkia hamstraajalle. Saisin varmaan samanlaiset haukut että myy vuokranantajan designhuonekalut ensin pois jotta saisin nostaa tukia.
ps. Asunnossa voi katsoa televisiota kylpyammeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä jäi ohjelmasta mieleen?
Tämä. He saavat rahat huonekaluihin talouskoneisiin ym kun tuevat Suomeen. Ei suomalaisella ole niitä etuja.Sinäkin maksat.
On se vaan kumma juttu että ei omilla rahoilla voi ostaa kaluja. Siis omilla tukirahoilla...
Vierailija kirjoitti:
Intiassa hän on neuropsykologi. Ei tarvitse tuilla elellä.
Eikö hää ookkaa avaruusneuropsykologi ja kirurgidiplomiekonomi häh? Ei jatkoon. Volttia polkemaan ehkä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 600000 on jo tulijaa ja vauhti ilman rajoituksia räjähtää käsiin joten Kela kutsu maailmalla on kuultu ja elelijöitä riittäisi paha juttu on että tämä sirkus pyörii jo pahasti velkarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tampereella nälkää näkevä intiaani kauppatiteeen maisterikaan. MIkä näitä korkeastikoulutettuja intiaaneja vaivaa kun eivät osaa käyttää nettiä vaikka Intiassa on suuret call centerit joista soitetaan huijauspuheluita ympäri maailmaa ja otetaan tietokone etäyhteydelä haltuun ja viedään tileiltä tuhansia dollareita?????
Saahan sitä köyhä elää niin hyvää elämää kuin haluaa mutta ei pitäisi koko ajan naukua lisää rahaa muilta.