Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi on kommentoinut lihomistasi?

Vierailija
21.04.2025 |

Meillä niin, että kaikki vaivani päänsärystä väsymykseen johtuu läskeistäni.

Katsoo myös minua niin, että tiedän olevani ruma.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin, olin 16v 58kg

Nyt olen 40v 88kg

Jatkuvasti miestä saa hätistellä kimpusta, seksiä (loistavaa sellaista) melkein joka päivä

N40

Vierailija
22/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.hän on sanonut, ettei haittaa, että rakastaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa paino noussut katselin  Tuosta, Tuosta, Tuosta pois ex kylläkin onneksi  =)

Mitä tuo sanajono tarkoittaa?

Vierailija
24/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa paino noussut katselin  Tuosta, Tuosta, Tuosta pois ex kylläkin onneksi  =)

Mitä tuo sanajono tarkoittaa?

Oletan että on osoitellut kohtia joissa on mielestään liikaa.

Vierailija
25/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, naapurin rouva onkin taas juoksulenkille lähdössä. Eipä ole pelkoa, että meidän emäntää noissa merkeissä nähtäisiin.

Vierailija
26/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ylipaino on syynä kaikkeen täälläkin. Siis ihan kaikki johtuu siitä. 

Vierailija
27/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oma-aloitteisesti mitenkään. Minun valittaessani asiasta on todennut, että hänestä olen jopa parempi vähän muodokkampana. Ja nyt kun olen hoikistunut, muistuttelee, etten saisi liikaa laihtua...

Minä olin muutama vuosi sitten vähän turhan laiha, ja viime viikolla hän sanoi siitä, että olin silloin vähän liian laiha. Mikä oli totta. Nyt olen terveen näköinen.

Mä olin nuorena ja imetysaikana laiha, nyt normaalipainoinen, kun laihdutin 5-6 kg pois. Mutta mieheni pitää sellaisista uhkeista kurvittarista eli näkisi minullakin mielellään enemmänkin kurveja. Itse en halua olla lievästi ylipainoinen.

Vierailija
28/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mutta  välillä katsoo arvostelevasti. Ei koske, halaa, välttelee samaan aikaan sänkyyn tulemista. Seksiä ei ole enää. Käy saunassa yksin. Taitaa olla ero edessä. 

Vierailija
29/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja vetovoima on ihmeellinen asia. Sitä joko on tai ei ole!

Vierailija
30/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 52kg, kun tapasimme. Pituuteni on 160cm. Olemme olleet 10 v yhdessä.   Nyt painan 64kg ja mies ei juurikaan enää huomioi minua.  Huomaan, että välillä katselee minua sivusilmällä sellaisella inhon sävyttämällä katseella. 

Vierailija
31/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sitten laihduta? Ihan oma vika!

Vierailija
32/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää kuvotti kun olin lihonut 60 kiloiseksi raskauden aikana. 

Vierailija
33/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksää kuvotti kun olin lihonut 60 kiloiseksi raskauden aikana. 

Onneksi on ex!

Vierailija
34/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alin kommentoimaan naisen lihomista siinä vaiheessa kun hän alkoi haukkumaan minun ulkonäköä kun en näytä enää samasta kuin nuorena. Viimeisin riita aiheesta niin nainen kiljui kurkku suorana että kyllä hän saa haukkua minua niin paljon kun haluaa mutta minä en saa haukkua häntä koskaan

Vierailija
35/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua että miten joku mies voi katsoa kumppaniaan inhoten vaan koska hänen vartalonsa on muuttunut 😔

Se on ymmärrettävää, jos ottaa puheeksi liikunnan ja terveellisen ruokavalion merkityksen sen kumppanin oman hyvinvoinnin kannalta

Jos on itse hyvässä kunnossa ja puolisokin oli tavatessa ja suhteen alkuvuosina, niin todellakin voi. Kyllä siinä yleensä on muuttunut muukin kuin toisen pelkkä vartalo.

Yritäppä naiselle selittää että on huolissaan hänen terveydestään, kun hän kääntää sen heti siihen että oikeasti välitin vain hänen vartalosta ja ulkonäöstä.

Vierailija
36/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana totesi: "on sulla tossa kyllä tekemistä" kun paino nousi 17kg. Motivoiduin sitten raskausaikana säästämään monta tonnia kun mietin, että jos vaikka huvittaa lähteä kävelemään vauvavuonna. Oli aika kaukana sellaisesta ihana vatsa ihanaa tulee vauva fiiliksestä. Otti päähän.

Olin takaisin omassa koossa vuoden päästä synnytyksestä. Ei olla otettu asiaa puheeksi sittemmin. 

Vierailija
37/37 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausaikana totesi: "on sulla tossa kyllä tekemistä" kun paino nousi 17kg. Motivoiduin sitten raskausaikana säästämään monta tonnia kun mietin, että jos vaikka huvittaa lähteä kävelemään vauvavuonna. Oli aika kaukana sellaisesta ihana vatsa ihanaa tulee vauva fiiliksestä. Otti päähän.

Olin takaisin omassa koossa vuoden päästä synnytyksestä. Ei olla otettu asiaa puheeksi sittemmin. 

Kommentti viittasi siis painon pudotukseen raskauden jälkeen, ei siihen vauvan tekemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme