Miten miehesi on kommentoinut lihomistasi?
Meillä niin, että kaikki vaivani päänsärystä väsymykseen johtuu läskeistäni.
Katsoo myös minua niin, että tiedän olevani ruma.
Kommentit (37)
On.hän on sanonut, ettei haittaa, että rakastaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Ompa paino noussut katselin Tuosta, Tuosta, Tuosta pois ex kylläkin onneksi =)
Mitä tuo sanajono tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa paino noussut katselin Tuosta, Tuosta, Tuosta pois ex kylläkin onneksi =)
Mitä tuo sanajono tarkoittaa?
Oletan että on osoitellut kohtia joissa on mielestään liikaa.
Jaahas, naapurin rouva onkin taas juoksulenkille lähdössä. Eipä ole pelkoa, että meidän emäntää noissa merkeissä nähtäisiin.
Juu ylipaino on syynä kaikkeen täälläkin. Siis ihan kaikki johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oma-aloitteisesti mitenkään. Minun valittaessani asiasta on todennut, että hänestä olen jopa parempi vähän muodokkampana. Ja nyt kun olen hoikistunut, muistuttelee, etten saisi liikaa laihtua...
Minä olin muutama vuosi sitten vähän turhan laiha, ja viime viikolla hän sanoi siitä, että olin silloin vähän liian laiha. Mikä oli totta. Nyt olen terveen näköinen.
Mä olin nuorena ja imetysaikana laiha, nyt normaalipainoinen, kun laihdutin 5-6 kg pois. Mutta mieheni pitää sellaisista uhkeista kurvittarista eli näkisi minullakin mielellään enemmänkin kurveja. Itse en halua olla lievästi ylipainoinen.
Ei mitään, mutta välillä katsoo arvostelevasti. Ei koske, halaa, välttelee samaan aikaan sänkyyn tulemista. Seksiä ei ole enää. Käy saunassa yksin. Taitaa olla ero edessä.
Rakkaus ja vetovoima on ihmeellinen asia. Sitä joko on tai ei ole!
Olin 52kg, kun tapasimme. Pituuteni on 160cm. Olemme olleet 10 v yhdessä. Nyt painan 64kg ja mies ei juurikaan enää huomioi minua. Huomaan, että välillä katselee minua sivusilmällä sellaisella inhon sävyttämällä katseella.
Miksi ette sitten laihduta? Ihan oma vika!
Eksää kuvotti kun olin lihonut 60 kiloiseksi raskauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eksää kuvotti kun olin lihonut 60 kiloiseksi raskauden aikana.
Onneksi on ex!
Itse alin kommentoimaan naisen lihomista siinä vaiheessa kun hän alkoi haukkumaan minun ulkonäköä kun en näytä enää samasta kuin nuorena. Viimeisin riita aiheesta niin nainen kiljui kurkku suorana että kyllä hän saa haukkua minua niin paljon kun haluaa mutta minä en saa haukkua häntä koskaan
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua että miten joku mies voi katsoa kumppaniaan inhoten vaan koska hänen vartalonsa on muuttunut 😔
Se on ymmärrettävää, jos ottaa puheeksi liikunnan ja terveellisen ruokavalion merkityksen sen kumppanin oman hyvinvoinnin kannalta
Jos on itse hyvässä kunnossa ja puolisokin oli tavatessa ja suhteen alkuvuosina, niin todellakin voi. Kyllä siinä yleensä on muuttunut muukin kuin toisen pelkkä vartalo.
Yritäppä naiselle selittää että on huolissaan hänen terveydestään, kun hän kääntää sen heti siihen että oikeasti välitin vain hänen vartalosta ja ulkonäöstä.
Raskausaikana totesi: "on sulla tossa kyllä tekemistä" kun paino nousi 17kg. Motivoiduin sitten raskausaikana säästämään monta tonnia kun mietin, että jos vaikka huvittaa lähteä kävelemään vauvavuonna. Oli aika kaukana sellaisesta ihana vatsa ihanaa tulee vauva fiiliksestä. Otti päähän.
Olin takaisin omassa koossa vuoden päästä synnytyksestä. Ei olla otettu asiaa puheeksi sittemmin.
Vierailija kirjoitti:
Raskausaikana totesi: "on sulla tossa kyllä tekemistä" kun paino nousi 17kg. Motivoiduin sitten raskausaikana säästämään monta tonnia kun mietin, että jos vaikka huvittaa lähteä kävelemään vauvavuonna. Oli aika kaukana sellaisesta ihana vatsa ihanaa tulee vauva fiiliksestä. Otti päähän.
Olin takaisin omassa koossa vuoden päästä synnytyksestä. Ei olla otettu asiaa puheeksi sittemmin.
Kommentti viittasi siis painon pudotukseen raskauden jälkeen, ei siihen vauvan tekemiseen.
Kun tavattiin, olin 16v 58kg
Nyt olen 40v 88kg
Jatkuvasti miestä saa hätistellä kimpusta, seksiä (loistavaa sellaista) melkein joka päivä
N40