Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomessa enää mitään hyvää?

Vierailija
21.04.2025 |

Listataan, tosin itse en keksi muuta kun ilmainen koulutus

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäilta järven rannalla. Kunnon talvet.

Vierailija
62/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä eläke järjestelmä, solidaarisuus, sdp& vasemmistoliitto, rauha, luonto, kulttuuri.

Mitä hyvää siinä on, että 25 % omasta palkasta menee mummoille?

Sinun palkasta ei mene senttiäkään mummolle eikä mummo anna sulle perintönä kuin remmiä perseelle.Mene töihin luuseri pummi.

Tuttuun tapaan palstanainen hyökkää henkilöön, koska kokee jäävänsä alakynteen keskustelussa. Onko täällä yhtään fiksua naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset ovat maksaneet koko elämänsä veroa, joten eläkkeensä ovat todellakin ansainneet vai pitäisikö mummot viedä vuorille petoeläinten syötäviksi tai lykätä lastensa ylläpitämiksi? 

Vierailija
64/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo,hänen lapsi on sinun äitisi mietippä sitä ennenkuin avaat kitusia työläinen 25 prossaa palkasta  muhaahhaa no sulla on hyvä palkka jos veroa menee noin paljon anna myös vaarille vähän vaikka 10 prossaa niin sulle jää vielä itselle melko pino euroja.

Vierailija
65/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin minä jatkan pääsiäistä.

Vierailija
66/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, kun ihminen, kenelle oon maksanut tuhansia euroja rahaa, niin kylpee mun suihkussa ja keksii mun työt ja itselle jää vaan paska olo. Hyvältähän se tuntuu, kun sähköpostiin ei kilahda kuittausta mistään, mutta saa kantaa painolastia sotkuista, joita muut luo mielin määrin. Narkkaritkin muuttui oudoiksi, kun hämmennysiloa oli liikaa. Hyvä että tuo varastamisen taito on ihmisillä niin jalo, aina autetaan, mutta vellihousuja koko Suomi täys. Kukaan ei edes tiedä mitä tarkoittaa sana narsismi. 

Vierailija
67/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset olis mun mielestä ollut ennen rahaa velkaa sen, että mä saan pitää mun oman ilon, mun omat ajatukset jne. 

Miten joku on niin sairas, että tekee jonkun 10 000 kaupan mun ja mun tuttavan väliin. Kieroilee mun kavereiden ja tuttujen luona, eikä kerro muuta kuin valheita. Näin pimeän pakan saa, kun ihan oikeesti ylimieliset dillet kyhää sulle Selän takana omia unelmia tai vankilaa. Ihan mukavaa toi huumeiden vetäminen oli. Ei tarvinnut miettiä, miten saatanan surkeaa on joka paikassa kuulua joukkoon, kun kaikki katsoo nokka pystyssä ja vetää vetoja silleen, että kaikki elämä on heidän hyppysissä. 

Vierailija
68/68 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää seuraavan kerran ota lainaa. Ryöstän pankin ennemmin 

Saakelin miri ja kytät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän