Elävät virrat ja one way seurakunnat
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaan seurakuntiin. Itse löysin Vapaakirkosta uskovaisen, hakkaavan miehen. Uniikki kokemus.
Ei kaikki sinne mene kumppania etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Elävät Virrat yhteisössä julistaa avionrikkojat ja huorintekijät.
Niin pitääkin julistaa , jos Herran armosta on oikealla tiellä.
Sleyn messuyhteisöistä löytää tietoa täältä: www.sley.fi/messuyhteisot ja Pyhän Sydämen kappelin yhteisön sivut täältä: https://pyhansydamenkappeli.sley.fi
Voin suositella lämpimästi! :) T: Martti Sleyn viestinnästä
YouTubesta löytyy lukuisia One Way -seurakunnan pastoreiden pitämiä opetuksia. Tapani Suonto nyt vaikka esimerkkinä. Itse koen ne hyvinkin Raamatun mukaisiksi. Jokainen voi toki halutessaan käydä itse tarkistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyn samaa! Itselleni ainakin elävät virrat on poissuljettu vaihtoehto, koska on naispastori ( pastoreita). Raamattu kieltää naisia toimimasta pastoreina/ pappeina.
T. N 50+
Laita tähän tarkka Raamatunkohta niin arvioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaan seurakuntiin. Itse löysin Vapaakirkosta uskovaisen, hakkaavan miehen. Uniikki kokemus.
Ei kaikki sinne mene kumppania etsimään.
Aika moni kristitty nainen on löytänyt väkivaltaisen miehen itselleen. Itse monesti ihmettelen tätä näin kristittynä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapauksen perusteella ei voi tuomita kaikkia.
Juuri näin. Monilta tämä tosin tuppaa unohtumaan silloin, kun kyseessä on itselle vieras ja pelottava ihmisryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun hyväksyttiin naisia papeiksi Suomen evl kirkossa, ( vastoin Raamatun ilmoitusta) alkoi kirkon alamäki.
Näinhän se on. Kun tehdään kompromissi yhdessä asiassa, niin lopulta tehdään kaikissa muissakin. Sitten ei jääkään jäljelle Raamatusta enää mitään. Kirkko on nyt sillä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni entinen mies julistaa Jeesusta ja Jumalaa Elävät Virrat seurakunnassa.
On siis sitä mieltä, että Jeesuksen uhrin takia hän on saanut syntinsä anteeksi, aviorikoksen ja perheen hylkäämisen.
Raamattu on hieman eri mieltä.
1. kirje Timoteukselle 5:8 Mutta se, joka ei huolehdi omaisistaan ja kaikkein lähimmistään, on kieltänyt uskonsa ja on epäuskoista pahempi.
Siinäpä on kleptomaaniporukkaa ihan huonekaluja varastaneet venäläisiä. Ja mitä muita Virosta ja romaneja. Kodeista. Härskisti. Rakasta Jumalaa antamalla meille sun koira kuin sohva yhwh Jahve. Jääkaappi tyhjäksi kun se ruoka on jonkun toisen kaupasta ostamaa.
Eihän nämä hakua kenenkään pelastivat kuin heidän. Mutta rahasi he haluaa kyllä. RAHALLA SÄ ET PELASTU ! SÄ ET VOI MYYDÄ PELASTUSTA RAHASTA. DEMONI.
Vuokra asuntoa kun vaatineet heille antaa sehän on laitonta. Ja autoja. Ei kuulkaa. Kenenkään huonekalut kuulu näille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen, joka pettää aviopuolisoaan oikealla tiellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin nämä ns. yksittäistapaukset seurakunnissa lähestyvätkin lapsia.
Pedofiliaan en ole ns. vapaan suunnan seurakunnissa törmännyt. Voi sitä toki sielläkin olla, mutta todisteita sille en ole nähnyt. Katolisessa kirkossa ja lahkoissa sitä kyllä esiintyy todistettavasti. Katolisessa kirkossa pappien pakkoselibaatti on varmaan yksi selittävä tekijä. Kun ihmisen luonnollinen seksuaalisuus kielletään väkisin, niin kaikenlaisia kieroumia voi alkaa esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiliaan en ole ns. vapaan suunnan seurakunnissa törmännyt. Voi sitä toki sielläkin olla, mutta todisteita sille en ole nähnyt. Katolisessa kirkossa ja lahkoissa sitä kyllä esiintyy todistettavasti. Katolisessa kirkossa pappien pakkoselibaatti on varmaan yksi selittävä tekijä. Kun ihmisen luonnollinen seksuaalisuus kielletään väkisin, niin kaikenlaisia kieroumia voi alkaa esiintyä.
Vapaissa suunnissa ei siis ole "lahkoja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on tehnyt parannuksen, tunnustanut ja luopunut synnistä.
Tuossa Risteyspaikka seurakunnassakin on " pastori"pariskuntia, mies ja naispastoreita.
Epäraamatullista, siis naiset pastoreina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaissa suunnissa ei siis ole "lahkoja"?
En ole sellaisiin törmännyt ja olen aika monta vuotta käynyt vapaan suunnan seurakunnissa. Jos tiedät sellaisista, niin mainitse toki.
Pyhän sydämen kappelista tulee joka sunnuntai klo 11 jumalanpalvelus radiossa ja sriimattuna.Paljon tallenteita.
Upeaääninen nuori kanttori ollut,en tiedä onko enään. Musiikki muutenkin korkeatasoista ja runsasta.
Onkohan Risteyspaikkasrk vielä?