Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus ostanut vaatteen Tokmannilta?

Vierailija
21.04.2025 |

Minä vain uikkarin lapselle, jäi käyttämättä.

Minusta Tokmannin vaatteet ovat melkoisen kauheita.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle valitettavasti heidän s-koko on usein liian suuri ja xs-kokoa ei ole kaupassa näkynyt. Ihan kivoja vaatteita muttei mulle siis löydy/ ole kokoa. Pari vuotta sitten ostin sellaisen jouluvillapaidan (100% akryyliä tosin) joka on koko s ja mulle liian suuri, muttei se tuossa vaatteessa haittaa kun saa reilusti olla rento ja ugly. Se oli tarjouksessa 8€.

Vierailija
42/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun paidan. T paita oli ihan hyvä. Päällyspaita oli lopulta huono. Ei istunut kunnolla minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polan mustia legginsejä ja valkoisia aluspaitoja. Ihan samanlaisia perusvaatteita kuin muuallakin.

Polan t-paidat on laadukkaampia kuin halpapikamuotikauppojen paidat 

On nimittäin molempia kokeiltu 

Vierailija
44/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tokmannilta adidaksen hupparin. Ihan tavallinen oli.

Vierailija
45/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyöstin aikana ostimme koko perheelle kaiken. Oli mukava mennä kun usein oli jotain yllättävää vaate puolta tarjolla runsaasti ja sitten tuli tarpeelliset ostettua. Paljon kakkosen kaupassa käytiin. Oli hyvä kauppa. 

Vierailija
46/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja alushousuja. 

Vierailija
47/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catmandoo sukat hävisi Prismoista joku vuosi sitten, aivan parhaat mun jaloille.

Löysinkin pitkän etsinnän jälkeen niitä Tokmannilta, ostin heti 5 pkt.

M58

Vierailija
48/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras talvitakki ikinä. Tuli yhdessä toppahousujen kanssa  jotka jäivät paljolti käyttämättä. 

Kiinasta sekin takki.

Vierailija
49/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni ei valmista vaatteita. Se myy useiden eri valmistajien tuotteita. Olen ostanut Tokmannilta ja myös Stockmannilta. Kaikki ovat soveltuneet siihen käyttötarkoitukseen mihin ovat hankittukin. Viisas kuluttaja osaa valita. Vähemmän viisaat ostavat sellaista, mikä jää käyttämättä.

Ei kun Tokmannilla on oma ompelimo. :D Sieltä valmistuu Tokmannin omat lökäpöksyt ynnä muut

Vierailija
50/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sieltä paljon. Tuotteet kiertää nopeasti, helmikuussa 39,90 e maksanut mekko maksaa nyt 5 e. Ihan hyvää laatua, vuoritettu jopa, mutta kun varastosta pukkaa uutta, niin vanhat kiertoon.

Vierailija
51/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Luhdan ulkoilutakki ja pitkiäkalsareita olen sieltä ostanut.

Vierailija
52/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, monikäyttöisiä, reiluja vaatteita myös tämmöisille XL-kokoiselle, vaikkakin kyllä usein juuri L ja XL-koot ovat lopussa ja lasten-koot, XS, S, jäljellä. Naiset ovat nykyään isompia, joten ottakaa sisäänostajat enemmän isompia kokoja. Lasten vaatteille on omat osastonsa.

Vierailija
53/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Patrician rintaliivit, eivät olleet kalliit.

Vierailija
54/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta ostin hameen ja se on ihan kiva. Löytyy kyllä kammottavia tätirytkyjäkin, mutta joukosta löytyy ihan kivoja ja pidettäviäkin.

Vierailija
55/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suurimman osan vaatteistani Tokmannilta. 

Vierailija
56/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet Tokmannilta ja Citymarketista.

Vierailija
57/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyytyväinen sukkiin joskus. Kun oli ohutta villasukkaa jonka saa kenkään. Ja lämpösukkaa. 

Vierailija
58/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut

Vierailija
59/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Myös Lidlistä. Meidän käpykylällä ei ole muita vaatekauppoja kuin Tokmanni, yksi luxusliike ja sporttiliike. Kenkäkauppaa ei ollenkaan. Lapsille ei muuta kuin Tokmanni. Tokmannissa se huono puoli, että koko kylällä on samat vaatteet. Pitää tilata netistä tai ajaa isolle kirkolle 40-100km.

Vierailija
60/63 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin Tokmannilta laadukkaat (merkkivaate) collegehousut kotihousuiksi alesta 15 euroa.

Yleensä ostan vain sukkia ja alusvaatteita. Harmittaa kun ostin kolmet samanlaiset valkoiset rintaliivit ja ne ovat luokattoman huonolaatuiset. En haksahda niistä enää koskaan ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi