Mitä harjoittelupaikkaan kiitoslahjaksi?
Meinasin jotain keksejä tms. viedä kaikille kahvipöytään, mutta omaa lähitiimiä/työpareja meinasin, että olisi kiva muistaa ihan jollain muullakin. Mutta millä? Mitä on tapana antaa läksiäislahjaksi?
Kommentit (25)
Tarjoilut on varma valinta. Joku oma bravuurireseptillä tehty herkku. Mutta nykyään pitää varmaan laittaa ainesluettelo viereen, kun ihmiset ovat niin tarkkoja, jotkut tietty syystä.
Vierailija kirjoitti:
No tilaa vaikka Fazerilta nimikkosuklaalevyt omalla nimellä :)
Aika hauska. - ei ap
Vierailija kirjoitti:
Tää ois kiva, mutta valitettavasti on enää viikko aikaa, joten ei taida ehtiä tilaus. 🙈
Ap
Minä vain omalle ohjaajalle pienen mehikasvin ja siihen kiitoskortti. Muille yhteisesti vein jotain herkkuja kahvipöytään ja siihenkin laitoin yleisen kiitoskortin.
Harjoittelupaikkaan kiitoslahja :'DDDDD Kiitätkö siis siitä, että sait tehdä opintojen pakollisen jakson heillä (ilman palkkaa)?
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelupaikkaan kiitoslahja :'DDDDD Kiitätkö siis siitä, että sait tehdä opintojen pakollisen jakson heillä (ilman palkkaa)?
Lähinnä haluan kiittää työntekijöitä/kollegoita, että kestivät minua/jaksoivat opastaa. Työnantaja on iso kasvoton yritys, heitä minua ei kiinnostaa kiittää kun ilmainen työpanokseni on ihan riittävä asia.
Ap
Näin elokuun iltojen pimentyessä joku lyhty/tuikkukippo+kynttilä.
Suklaarasia tms ohjaajalle. Kortti on tärkein.
Hep, onko muita ideoita? Ja mitä korttiin? Onko jotain runoideoita tms? Oon tosi huono ja kömpelö näissä jutuissa, mutta kuitenkin tahtoisin muistaa (ja opetella tämmöistä).
Ap
Mieti, mitä itse haluaisit saada, se voisi auttaa persoonallisen muistamisen keksimisessä.
Yhteiseen kahvipöytään voisit viedä jotain herkullisempaa kuin keksejä, ellei ole taloudellisesti liian suuri taakka.
Lähetät jauhekirjeet jokaiselle mulkulle ja vaikka ne suklaalevyt kivoille.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, mitä itse haluaisit saada, se voisi auttaa persoonallisen muistamisen keksimisessä.
Yhteiseen kahvipöytään voisit viedä jotain herkullisempaa kuin keksejä, ellei ole taloudellisesti liian suuri taakka.
Tuo on kyllä ihan fiksu vinkki, kiitos! Jotain persoonallista haluaisin saada, ja kauniita sanoja/kiitosta, joten jotain sellaista sitten yritän keksiä myös heille. Kahvipöytään on muutkin tuoneet keksejä, joten kopioin siitä ideaa. Muutamaa eri sorttista keksiä ja iso karkkirasia, niin sillä pärjää.
Ap
No kirjoita kortti niille ja kiitä
Se on ihan tarpeeksi
Olet ymmärtänyt väärin ei sinun tarvitse kiittää mistään vaan työkaverien ja firman jossa töissä olit tekemässä ilmaista työtä. Hyville työkavereille voit toki viedä vaikka pullapitkon.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin ei sinun tarvitse kiittää mistään vaan työkaverien ja firman jossa töissä olit tekemässä ilmaista työtä. Hyville työkavereille voit toki viedä vaikka pullapitkon.
Toisinaan harjoittelijoista on vain enemmän haittaa kuin hyötyä, miksi sellaisesta pitäisi kiittää?
Vierailija kirjoitti:
Pitää sitä vähän joutua persettä nuolemaan vielä.