Oletko joskus ostanut vaatteen Tokmannilta?
Minä vain uikkarin lapselle, jäi käyttämättä.
Minusta Tokmannin vaatteet ovat melkoisen kauheita.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on sellainen pitkä musta villatakki Tokmannilta ostettu ja rakastan sitä
Mullakin on, tosin melkein jo tiensä päässä, eikä tosiaan ole villaa.
Mulla on jotain vaatteita Tokmannilta, meidän landen lähellä ei ole muita vaatteita myyviä kauppoja ja joskus on tullut yllättävää tarvetta esim sadetakille tms niin sieltä ne on haettava.
Itseasiassa ihana roosanvärinen sadetakkini tulee sieltä ja on palvellut jo monta vuotta.
Tokmanni ei valmista vaatteita. Se myy useiden eri valmistajien tuotteita. Olen ostanut Tokmannilta ja myös Stockmannilta. Kaikki ovat soveltuneet siihen käyttötarkoitukseen mihin ovat hankittukin. Viisas kuluttaja osaa valita. Vähemmän viisaat ostavat sellaista, mikä jää käyttämättä.
Just tänään ostin rintaliivejä. Ostan myös sukkia ja alushousuja.
En, mä en ole edes koskaan käynyt tokmannilla, tuskin tulen koskaan käymään, ei mitään tarvetta sinne mennä.
Mulla on niitä raitapaitoja työpaitana ( päiväkoti) ja sukkia. Ostin nyt sellaisen mekon, mutta se kreppi ei tunnu hyvältä päällä ja siinä oli tosi iso kaula- aukko.
Vaatteet on myös aika isoja olemassa, tosin hyvä, että isommatkin ihmiset löytävät helposti ja edullisemmalla perusvaatteita. Esim tissiliivit. ( Ei ole tarkoitus loukata ketään.) Minusta ne kuosit on aika kivoja, sama pätee muihinkin markettikamppeisiin.
Liikuntavaatteita, pikkareita, kaikennäköistä kivaa sieltä löytyy.
Polan mustia legginsejä ja valkoisia aluspaitoja. Ihan samanlaisia perusvaatteita kuin muuallakin.
Vaatteista näkee, että ne ovat Tokmannilta. En kehtaa käyttää muualla kuin kotona.
Ostin 10kpl kalsarileggareita kun maksoi 1.5e kpl. Oon käyttäny kaupassakin tunikan kans ja kukaan ei tajua. Alkkareita kans halvalla ja villasukkia muiden sukkien lisäksi, kun olleet vasn pari euroa oikean hinnan ollen jopa 20e. Taannoin ostin useat ohuet collegehousut 2e kpl ja tosi hyvänä pysyneet.
Sukkia ja legginsejä on tullut ostettua Tokmannilta paljon. Polan legginseissä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde.
Viime kesänä ostin sieltä kankaiset kesähousut, sellaiset pellavahousujen tyyliset, mutta ei oikeaa pellavaa, ja olen tykännyt niistä.
Tokmannilla on kyllä aika usein se tilanne että minun kokoani (xs-s) olevia vaatteita ei (enää) ole rekissä kun yritän etsiä. Monissa vaatteissa kokoja onkin vain s:stä ylöspäin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Farkkuja olen halvalla ostanut poistomyynnistä. Pari viikkoa sitten ostin lenkkarit. Vaeltajan kesätakkeja tarjouksesta , on halpoja ja hyviä kotikäytössä.
Ostin aivan uskomattoman pitkäikäiset farkut Tokmannilta. Väri ei haalistunut, ei millään. Lopulta kuluivat kunnolla puhki, mutta siinä meni jopa 7 vuotta. Muutoin Tokmannin vaatteet ovat hajonneet käsiin.
Tokmannin liikkeet haisevat pahoille, en tiedä onko tuotteet vai asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mm. Polan vaatteita. Ovat aivan hyviä materiaaliltaan ja ulkonäöltään.
Erehdyin ostamaan Polan alushousuja vain todetakseni että ne ovat materiaaliltaan lähestulkoon yhtä surkeita kuin nykyiset Sloggit, eli aivan liian ohutta ja löysää neulosta.
Just katselin tokmannilla quessin t-paitoja ja 2moonin talvikenkiä, myös adidaksen verkkareita ja lenkkareita
Kaippa ne sitten muuttuu huonoiksi pelkästään siksi koska ovat tokmannilla myynnissä
Olen ostanut paljonkin. Lapsille vuosien varrella hyvin paljon. Itselleni mm. talvitakin, kesähousut, t-paitoja, sukkia, pipon, rukkaset, juuri ostin neuleen. Hyviä vaatteita siellä on.
Sukkia ja alusvaatteita. Tunnettuja merkkejä, joita saa kyllä muualtakin. Sama tilanne Prisman kohdalla.