Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus ostanut vaatteen Tokmannilta?

Vierailija
21.04.2025 |

Minä vain uikkarin lapselle, jäi käyttämättä.

Minusta Tokmannin vaatteet ovat melkoisen kauheita.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja alusvaatteita. Tunnettuja merkkejä, joita saa kyllä muualtakin. Sama tilanne Prisman kohdalla.

Vierailija
22/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on sellainen pitkä musta villatakki Tokmannilta ostettu ja rakastan sitä

Mullakin on, tosin melkein jo tiensä päässä, eikä tosiaan ole villaa. 

Mulla on jotain vaatteita Tokmannilta, meidän landen lähellä ei ole muita vaatteita myyviä kauppoja ja joskus on tullut yllättävää tarvetta esim sadetakille tms niin sieltä ne on haettava.

Itseasiassa ihana roosanvärinen sadetakkini tulee sieltä ja on palvellut jo monta vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ei valmista vaatteita. Se myy useiden eri valmistajien tuotteita. Olen ostanut Tokmannilta ja myös Stockmannilta. Kaikki ovat soveltuneet siihen käyttötarkoitukseen mihin ovat hankittukin. Viisas kuluttaja osaa valita. Vähemmän viisaat ostavat sellaista, mikä jää käyttämättä.

Vierailija
24/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, enkä ikinä ostaisi. 

Vierailija
25/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään ostin rintaliivejä. Ostan myös sukkia ja alushousuja.

Vierailija
26/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä en ole edes koskaan käynyt tokmannilla, tuskin tulen koskaan käymään, ei mitään tarvetta sinne mennä.

Vierailija
27/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä raitapaitoja työpaitana ( päiväkoti) ja sukkia.  Ostin nyt sellaisen mekon, mutta se kreppi ei tunnu hyvältä päällä ja siinä oli tosi iso kaula- aukko. 

Vaatteet on myös aika isoja olemassa, tosin hyvä, että isommatkin ihmiset löytävät helposti ja edullisemmalla perusvaatteita.  Esim tissiliivit. ( Ei ole tarkoitus loukata ketään.) Minusta ne kuosit on aika kivoja, sama pätee muihinkin markettikamppeisiin. 

Vierailija
28/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntavaatteita, pikkareita, kaikennäköistä kivaa sieltä löytyy.

Vierailija
29/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polan mustia legginsejä ja valkoisia aluspaitoja. Ihan samanlaisia perusvaatteita kuin muuallakin.

Vierailija
30/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista näkee, että ne ovat Tokmannilta. En kehtaa käyttää muualla kuin kotona.

Vierailija
31/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10kpl kalsarileggareita kun maksoi 1.5e kpl. Oon käyttäny kaupassakin tunikan kans ja kukaan ei tajua. Alkkareita kans halvalla ja villasukkia muiden sukkien lisäksi, kun olleet vasn pari euroa oikean hinnan ollen jopa 20e. Taannoin ostin useat ohuet collegehousut 2e kpl ja tosi hyvänä pysyneet. 

32/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja legginsejä on tullut ostettua Tokmannilta paljon. Polan legginseissä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde.

Viime kesänä ostin sieltä kankaiset kesähousut, sellaiset pellavahousujen tyyliset, mutta ei oikeaa pellavaa, ja olen tykännyt niistä.

Tokmannilla on kyllä aika usein se tilanne että minun kokoani (xs-s) olevia vaatteita ei (enää) ole rekissä kun yritän etsiä. Monissa vaatteissa kokoja onkin vain s:stä ylöspäin.

Vierailija
33/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja olen halvalla ostanut poistomyynnistä. Pari viikkoa sitten ostin lenkkarit. Vaeltajan kesätakkeja tarjouksesta , on halpoja ja hyviä kotikäytössä.

Vierailija
34/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aivan uskomattoman pitkäikäiset farkut Tokmannilta. Väri ei haalistunut, ei millään. Lopulta kuluivat kunnolla puhki, mutta siinä meni jopa 7 vuotta. Muutoin Tokmannin vaatteet ovat hajonneet käsiin.

Vierailija
35/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin liikkeet haisevat pahoille, en tiedä onko tuotteet vai asiakkaat. 

Vierailija
36/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut mm. Polan vaatteita. Ovat aivan hyviä materiaaliltaan ja ulkonäöltään. 

Erehdyin ostamaan Polan alushousuja vain todetakseni että ne ovat materiaaliltaan lähestulkoon yhtä surkeita kuin nykyiset Sloggit, eli aivan liian ohutta ja löysää neulosta.

Vierailija
37/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja edullisia vaatteita ym.

Vierailija
38/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia työkäyttöön.

Vierailija
39/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katselin tokmannilla quessin t-paitoja ja 2moonin talvikenkiä, myös adidaksen verkkareita ja lenkkareita

Kaippa ne sitten muuttuu huonoiksi pelkästään siksi koska ovat tokmannilla myynnissä 

Vierailija
40/63 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut paljonkin. Lapsille vuosien varrella hyvin paljon. Itselleni mm. talvitakin, kesähousut, t-paitoja, sukkia, pipon, rukkaset, juuri ostin neuleen. Hyviä vaatteita siellä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän