Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni vaihtoi Elisan liittymän pois kun tuli laskua vanhoista puheluista?

Vierailija
16.03.2007 |

Siis oli vuosi sitten Elisalla jäänyt puheluja laskuttamatta ja karhuavat niitä nyt myöhemmin. Minä vaihdoin heti. Soittivat sen jälkeen ja yrittivät antaa puheluhyvitystä jos vaihdan takaisin. Tiedän kaksi muuta, jotka ovat tämän takia vaihtaneet. Taitaa Elisa menettää tämän takia enemmän vaan rahaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksanut siitä kamalasti hermostua, unohdin koko jutun saman tien.

Vierailija
2/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheeseen ihan kaksin kappalein. mies vaihtoi liittymää, itse vasta harkitsen vaihtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vuokratyöläisiä jatkuvasti määräaikaisissa työsuhteissa. Määräaikaisuutta toisen perään...

Vierailija
4/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö sitten lopettaa ravintoloissa käyminenkin kokonaan, kun nekin käyttää vuokratyövoimaa määräaikaisissa tysösuhteissa. Ja eihän tässä taida enää voida sairastaakaan, kun sielläkin on niitä vuokratyöläisiä töissä... hui...



Ja asiaan; en vaihtanut operaattoria; lisälaskua tuli muutama euro

Vierailija
5/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ko. puhelut soittanut. Miksen niistä maksaisi, vaikka jälkikäteenkin?



Millä operaattorilla saat soitella ilmaiseksi?

Vierailija
6/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vikinää, kun joutuu maksamaan puheluista, jotka on itse soittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen euroa..?



Mieluummin olisit ottanu kuukausittain kahden euron laskun..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä