Michael Jackson -dokkari TV2 nyt. Lapsiuhrit kertovat tapahtumista
Kommentit (212)
Todettiin myöhemmin oikeudessa syyttömäksi ja ura loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vapautettiin syytteistä (näyttöä ei ollut tarpeeksi), ei koskaan todettu syyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautettiin syytteistä (näyttöä ei ollut tarpeeksi), ei koskaan todettu syyttömäksi.
Eikä syylliseksi joten asia loppuun käsitelty amen.
Jackson oli musiikillinen nero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
v 2005 Jackson todettiin syyttömäksi Gavin Arvizonin tapauksessa valamiehistön toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten näitä puolusteilijoita aina riittää. Ei kai jacksonilla ollut mitään kehitysvammaakaan minkä takia olisi jotenkin lapsekas? Tosi epäilyttävää haluta nukkua lasten vieressä tms
Mun mielestä oli ihanaa aikaa, kun mun pieni tytär halusi nukkua vieressä.
Voihan Jacksonilla olla vaan tarve läheisyyteen ilman taka ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Täysin järkyttävä ohjelma. Täysin järkyttävä.
Jep. Aivan järkyttävää valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
En lue ketjua mutta sanon vaan että mun Jacksonin kuuntelemiset loppui kuin seinään silloin kun nämä jutut tuli aikanaan mediaan.
Ei vaan pysty kuuntelemaan.
Omapa on ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten näitä puolusteilijoita aina riittää. Ei kai jacksonilla ollut mitään kehitysvammaakaan minkä takia olisi jotenkin lapsekas? Tosi epäilyttävää haluta nukkua lasten vieressä tms
Joillan ihmisillä on vaan likainen mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun muistaa dokumentin asioita Jacksonien lapsuudesta. Siitä mitä menetelmiä isä Jackson käytti "Jackson Five" valmennukseen. Yöllä kävi säikäyttelemässä, pelottelemassa ja käytti väkivaltaa jatkuvasti valmennuksessa.
Mitä varten YLE näyttää tällaista pääsiäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tuo se vaan säästyy cancelilta vaikka vaihtoi itsensä mustasta valkoiseksi ja sitten vielä nämä jutut siihen päälle.
Michael Jackson kärsi kahdesta ihosauraudesta, jotka aiheuttivat ihon laikkumaista vaalentumista. "...Jacksonilla todettiin vuonna 1986 kaksi ihosairautta: vitiligo ja lupus..." Näiden takia hän vaallennutti ihoa tasoittaakseen ja häivyttääkseen laikkuisuutta.
Oliko kyseessä vitiligo vai lupus, kun muutti ulkonäkönsä ihmisestä friikkishow'ksi?
Katsokaa vaikka youtubesta video Rock With You vuodelta 1979. Terve nuori musta mies siinä esiintyy. Sitten video vuodelta 2001, You Rock My World. Siinä pidetäänkin hattu tiukasti varjostamassa naamaa, kun terveestä nuoresta miehestä onkin tullut, itse tehden, ihmisen irvikuva. Meikkiä on niin paljon, että hatun ja meikin alle piiloutuu outo otus, ei enää tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näyttäisi?
Mielensäpahoittaja taas liikkeellä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kinder-muna on ajankohtainen aihe.
Tässä on selkeä kaavio noista lapsista: https://www.reddit.com/r/LeavingNeverlandHBO/comments/je4gr0/michael_ja…
Eihän Lisa Marie Presley myös uskonut mihinkään poikien hyväksikäyttöön. Oli kuitenkin vuosia Michaelin vaimo.
Ei todettu syyttömäksi vaan maksoi 25 miljoonaa dollaria uhrilleen. Tämä ilmplikoi syyllisyyttä, ei syyttömyyttä. Laulajan urahan jatkui vielä (kunnes onneksi kupsahti).