Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein hirvittävän mokan ja nyt on avioliitto vaarassa

Vierailija
20.04.2025 |

Nain vaimoni siskoa. Vaimo ei tiedä tästä, mutta en tiedä aikooko sisko kertoa joskus jos tulee omantunnon tuskia. Myös itselläni on vaikea olla tämän asian kanssa. Jos tämä paljastuu, avioliittoni on historiaa ja lapset lähtee vaimolle.

Ahdistaa. Viina ei sovi minulle.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, miten näin ylipäänsä on päässyt käymään? Että on vedetty perseet, vaimon sisko osunut paikalle ja vaimo ja muu perhe ei tiedä syrjähypystä mitään? Olitko siis mennyt baariin ryypiskely- ja seuranhakutarkoituksessa vai mitä häh? Oletko täysin varma, ettei kukaan muu paitsi te kaksi jo tiedä?

Hyvä pointti. Useimmiten joku muukin jo tietää ja sitä pahempi vaimolle, jos hän ei tiedä. Koska sitä ei voi antaa anteeksi, ettei mies kertonut itse.

Vierailija
102/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sellaista sattuu! Mitä luulet, että kertoisiko se sisko? Sillä on enemmän menetettävää kuin sinulla!

En tunne häntä kovin hyvin. Luulen että saattaisi jättää sanomatta. Mutta jos sille tulee morkkis niin voi se kertoakin.

ap

Mitä helvetin tukea? Itse olet soppasi keittänyt, riittää kunhan suuttuvat toisillensa, niin sun elämä ja avioliitto menee siinä :^).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sisko parempi sängyssä?

En nyt jaksa pelleillä tällä asialla.

Tukea kaipaisin. Tuntuu että miksi juuri minulle sattuu paskat jutut aina kohdalle. 

ap

Koska sinun selkärankasi on kumia.

Vierailija
104/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi, hoikka, nätti, halukas vaimon sisko. Kyllä panisin. Eikä olis väliä vaikka tulis paksuksikin. 

Vierailija
105/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sisko parempi sängyssä?

En nyt jaksa pelleillä tällä asialla.

Tukea kaipaisin. Tuntuu että miksi juuri minulle sattuu paskat jutut aina kohdalle. 

ap

Koska sinun selkärankasi on kumia.

Parempi kuminen selkäranka kuin kumi kalun päällä. 

Vierailija
106/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi minulle sattuu aina kaikkea kurjaa, byää, byää"

Ensinnäkin: sinulle ei sattunut, vaan itse sen teit. Tyhmyydestä sakotetaan! Toiseksi: kännissä oleminen ei ole mikään puolustus, koska olit tajuissasi. Kolmanneksi: lopeta viinanjuonti, jos olet noin altis mokailemaan.

Joo, mutta sillä tavalla viina on puolustus että en ole pettänyt muuta kuin kännissä. Se on siis se ongelma nimen omaan. 

Pitää hakea apua siihen viina ongelmaan kyllä.

ap

Ei ole. Viina ei edelleenkään ole ongelma. Sinä olet. Tätä jollet sisäistä, sinun on aivan turha hakea apua mihinkään. Vian voi korjata vain, jos sen olemassa olon tiedostaa ja hyväksyy.

Kerro vaimollesi totuus. Hänellä on oikeus tietää, millaisen pohjasakan alimman surkimuksen kanssa on erehtynyt perheen perustamaan ja tehdä ratkaisunsa sen pohjalta.

Vierailija
107/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sellaista sattuu! Mitä luulet, että kertoisiko se sisko? Sillä on enemmän menetettävää kuin sinulla!

En tunne häntä kovin hyvin. Luulen että saattaisi jättää sanomatta. Mutta jos sille tulee morkkis niin voi se kertoakin.

ap

Minusta on kummallista, että oman pahan olon vuoksi kertoisi. Silloinhan siirtäisi sen pahan olon viattomaan (tässä tapauksessa siskoon) Joka on mokannut, kärsikööt itse.

Vierailija
108/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu siitä muijasta eroon. Rahalla siitä selviää.

Huh, mä jo luulin, että lopullisesti.

Vierailija
109/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs tuntuu olla oikea siitos-ori? :D

Vierailija
110/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit niin kuin jokainen mies olisi tehnyt, turha sinun on siitä itseäsi syyttää.

Vierailija
111/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurutsaisista suvuista olette molemmat. Teille se on ihan normaalia.

Vierailija
112/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kertoa vaimolle asiasta ja rukoilla Jeesusta

Painu uskis vidduun

Meinaatko, että tuossa tapauksessa rukoilemisista on haittaa?

Vierailija
113/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla rehti mies, kerro asiasta vaimolle. Se että olet huolissasi siitä että vaimo saa tietää, kertoo sinun arvoista sen, että et ole parisuhteen arvoinen mies. Kerro vaimollesi asiasta ja sitten selvitätte miten jatkatte. Mitä toivoisit vaimosi tekevän vastaavassa tilanteessa? Kertovan sinulle luultavasti.. Joten miksikäs et olisi ystävällinen ja vähän helpota vaimosi oloa kertomalla asian verekseltään, kuin että hän saa kuulla tämän vuosien päästä siskoltaan. 

Itse arvostaisin paljon että mieheni kertoisi minulle vaikkakin noin ison virheen olisi tehnyt. Kertomalla hän todistaisia myös, että hänellä on edes vähän kunnioituksen rippeitä minuakin kohtaan. 

Vierailija
114/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukurutsaa panna vaimon siskoa. Omaa siskoa kyllä. 

Vierailija
115/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminen selkäranka takaa joustavan moraalin.

Vierailija
116/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ap on viimein vähentänyt vanhan äitinsä nussimista. Yli 80 vuotiaat on syytä jättää rauhaan.

Vierailija
117/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuminen selkäranka takaa joustavan moraalin.

Ei pidä sekoittaa moraalia siitostarpeeseen. Paljas pillu -> seisova kalu -> pillu täynnä spermaa. 

pillun omistaja tarkistetaan vasta sitten lopuksi. 

Vierailija
118/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukurutsaa panna vaimon siskoa. Omaa siskoa kyllä. 

Mutta ap panee kaikkia sukulaisiaan, myös omia lapsiaan ja vanhempiaan. Vaimon siskon nussiminen on todellakin sieltä lunnollismasta päästä apn viettielämää

Vierailija
119/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli kaikki hyvän provon ainekset ja universaalit teemat:

- pettävä aviomies (kaikki inhoaa tätä ajatusta, koska monella kokemusta)

- pettävä sisko (inhottava aihe, koska panee miettimään heti että miltä tuntuisi jos oma sisko panisi miestäni)

- sisarkateus (yleinen tunne, sisko haluaa jotakin mikä on sinun, vaikkapa miehesi)

- vastuuntunnottomuus (mies syytteli vain viinaa, ei olevinaan tajunnut että hän itse oli tekijä, ei viina)

- salailu selän takana (kaikkien vihaamaa peliä)

- uhriutuminen mieheltä ("miksi minulle aina käy näin": herättää raivon muissa ja ruokkii provoa)

- poistuminen estradilta saunan lämmitykseen ja koko asian karistaminen mielestä (provon lopetus ap:n osalta)

Lopputuloksena sivukaupalla tekstiä, raivoa, tunnetta, myötätrolleja tsemppaamassa jne.

Sanotaan että 3,5/5. Olis tullut nelonen jos olisi jatkanut pidempään ja maltilla.

Vierailija
120/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö elämään niin, että joka päivä pelkäät siskon kertovan vaimollesi tuosta? Itse en pystyisi, joten kertoisin mahdollisimman pian. Aika paskan jutun olet kyllä vaimollesi tehnyt, jonkun muun naisen panemisesta varmaan pääsisi tavalla tai toisella yli, mutta nyt tuossa menee sisko ja mies tai ainakin luottamus molempiin, jos pystyisikin jotenkin anteeksi antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi