Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iloa elämään?

Vierailija
20.04.2025 |

Hei

Olen 57v kaunis ja hoikka lapseton nainen.Työni estää vapaat viikonloput käytännössä kokonaan.Lomaa voin pitää kun taivaalta räimii räntää ...kaukomatkat ei onnistu kun loma max viikko.

Asiaan.kyllästyttää samat pikku ympyrät.käyn töissä ja salilla.opiskelen lisäksi tunnin vaikeaa asiaa  joka päivä unohdan oppimastani puolet.tykkään shoppailusta, mutta kaupunki on täys kirppiksiä ja vero modaa, joten en siis kiertele kaupoissakaan.

Olin just pyhät töissä, nyt vapaa.. tympiii..kyllästyttää..huomenna vapaa..ei innosta

Mikä avuksi?

Kommentit (251)

Vierailija
1/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaikka luonto tai joku taiteenlaji kiinnostaa?

Vierailija
2/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia siis on..olen kyllästynyt niihinkin, mutta kehitän aivojani ja pidän kehon hoikkana ja vahvana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku terapia voisi auttaa. Kun elämästä katoaa pienet ilon aiheet, se saattaa kieliä esim. uupumuksesta. 

Vierailija
4/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites vaikka luonto tai joku taiteenlaji kiinnostaa?

En osaa laulaa, maalata, soittaa.

En ehdi ottaa enempää harrastuksia

Liikunta 3 krt viikko

Opiskelu 1h-2h päivä

Kiitos vastauksesta

Ap

Vierailija
5/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitset lepoa ja omaa aikaa, ennen kuin joku innostaa. Kotona ja lähelläkin voi tehdä paljon asioita, ei ole pakko mennä keskustaan. Lomaa saisi olla kyllä enemmän kuin joskus viikko. Haluaisitko työn jossa saa olla viikonloput vapaana.

Vierailija
6/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.

Vierailija
7/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku terapia voisi auttaa. Kun elämästä katoaa pienet ilon aiheet, se saattaa kieliä esim. uupumuksesta. 

Terapia maksaa 99 eur/h

Olen terve, on työ , 2kpl harrastus.

Ei lemmikkejä, ei lapsia

Olen vanha 57v ja kaunis  (en mummo)

Ap

Vierailija
8/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tarvitset lepoa ja omaa aikaa, ennen kuin joku innostaa. Kotona ja lähelläkin voi tehdä paljon asioita, ei ole pakko mennä keskustaan. Lomaa saisi olla kyllä enemmän kuin joskus viikko. Haluaisitko työn jossa saa olla viikonloput vapaana.

Palkkaatko?

Olen 57v

En osaa koodata, tuottaa sisältöä someen.

Ap

Vierailija
9/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et tehnyt lapsia aikoinasi niin tuota se teettää. Koita nyt vaan keksiä tekemistä. Miehillekään et taida enää seuralaiseksi kelvata.

Mitä se teettää?

Pitääkö lapset vanhukselle seuraa?

Ap

Vierailija
10/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa mielenterveyttäsi keskustelupalstoilla

Vierailija
11/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksestäsi päätellen olet timmissä kunnossa. Etsi itsellesi panokaveri. Kulje silmät auki ja mieli avoimena. Ei ole enää raskaaksi tulemisen vaaraa. Paras olisi puutteessa elävä ukko mies.

Vierailija
12/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iloa etsit, löydät sen sisältäsi. Se on tunne, joka muiden tunteiden tapaan syntyy jokaisessa itsessään. 

Vierailija
13/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

En uskalla uudelleen kouluttautua.

Olen 57v

En halua erota pitkästä liitosta.

Olen 57v.

Olen kaunis ja hoikka

Kukaan muu ei ole koska ovat 57v.

Elän ilman tulevaisuutta, ruokaaon, asunto on työ on, harrastan , keho vanhenee...on vielä vahva.

Ap

Vierailija
14/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selityksestäsi päätellen olet timmissä kunnossa. Etsi itsellesi panokaveri. Kulje silmät auki ja mieli avoimena. Ei ole enää raskaaksi tulemisen vaaraa. Paras olisi puutteessa elävä ukko mies.

Minulla on aviomies.yhdessä 35v

Ap

Vierailija
15/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhtälö? Olin pyhät töissä, nyt vapaa? Nythän on pyhäpäivä ja huomennakin vielä. Kesälomaa pitää antaa vähintään kaksi viikkoa kerralla. Nyt taas on ap jolle mikään ehdotus ei kelpaa 😖

Vierailija
16/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäiseni miehet ovat rumia ja lihavia.

Yök

Ap

Vierailija
17/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67-vuotias mummo. Tein kaalikääryleitä ja ostin viime viikolla auton, josta olen haaveillut. Käteisellä. Siinäpä iloa.

Vierailija
18/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos iloa etsit, löydät sen sisältäsi. Se on tunne, joka muiden tunteiden tapaan syntyy jokaisessa itsessään. 

Aha?

Ihan randomisti vaan?

Esim kesäviikonloppuisin, kun olen töissä?

Ap

Vierailija
19/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhtälö? Olin pyhät töissä, nyt vapaa? Nythän on pyhäpäivä ja huomennakin vielä. Kesälomaa pitää antaa vähintään kaksi viikkoa kerralla. Nyt taas on ap jolle mikään ehdotus ei kelpaa 😖

Olen yrittäjä, kesällä tienatuilla tuloilla eletään talven yli

Kesä viikonlopun myynti 5000 eur..juu ei voi olla lomalla

Ap

Vierailija
20/251 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teettää?

Pitääkö lapset vanhukselle seuraa?

Ap

Kyllä useimmat pitää ja lapset ovat mielessä, vaikka fyysisesti eivät olisikaan läsnä. Kyllä läheisistä on iloa elämässä. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi