Tinderdeitti arvosteli treffeillä ruoka-annostani
Sovimme tällä viikolla lounastreffit, menimme erääseen kotiruokapaikkaan. Otin kolme lihapullaa, kaksi perunaa ja salaattia. Mies alkoi arvostella, että onpa iso annos ja tiedätkö että tuo lihottaa.
Osuiko kohdalleni kusipää vai ovatko kaikki miehet tällaisia, jotka arvostelevat naisen ruokavaliota?
Kommentit (13)
Mun mielestä sun annos kuulostaa todella pieneltä 😅.
Tämä oli nyt noin kahdestuhannes kerta peräkkäin, kun tinderdeittisi menevät pieleen. Milloin ajattelit hankkia jonkun uuden harrastuksen?
Jos hän sanoo seuraavalla lounaalla saman, jätä hänet.
Mullekin on usein sanottu tuohon sävyyn, että syön tosi isoja annoksia ja enkö pelkää lihomista. Olen hoikka, painoindeksini on 19,6. Kyllä, syön isoja annoksia, mutta en ole ikinä tykännyt rasvaisista enkä makeista jutuista, joten energiaa en saa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän sanoo seuraavalla lounaalla saman, jätä hänet.
Ei seuraavia treffejä tollaselle.
Tuo treffikumppani käy täällä itkemässä naisettomuuttaan. Ja haukkumassa naisia kun ne on niin nirsoja.
En usko. Ei kukaan tee tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo treffikumppani käy täällä itkemässä naisettomuuttaan. Ja haukkumassa naisia kun ne on niin nirsoja.
Pitää sinänsä paikkansa, että sekä ap:n treffikumppani että ne incelit, joita ap myös esittää toisissa ketjuissa, ovat mielikuvitushahmoja.
Vanhukset arvostelevat toisten annoksia tuolla tavalla "tuo lihottaa". Ensinnäkin, kunnon ruoka ei lihota ja jos ihmisellä on painon kanssa jotain niin ei kyllä halua kyseisen ihmisen kanssa enää ruokailla.
Varman tosi komea mies koska menit treffeille sen kanssa. Komeat miehet on kusipää miehiä.
Mitä tämä mies itse söi?
Asialliset ihmiset ei arvostele sitä mitä toisen lautaselta löytyy. Muutenkin, annoksesi vaikuttaa ihan normaalilta sekä annoskoon että sisällön puolesta.