Harmaiden hiusten värjääminen
Haluaisin värjätä harmaantuneet hiukseni mutta väri ei enää tartu kuten ennen. Hiuslaatuni on hyvin lasimainen ja liukas.
Käyn oikeasti hyvällä ja osaavalla kampaajlla. Hän on vain todennut, että jossain vaiheessa harmaantuville hiuksille käy näin.
Kai tämä pitää vain hyväksyä, vaikka en haluaisikaan.
Kommentit (43)
Nuorentaako mielestäsi hiusten värjääminen? Punainen, tumma kastanja, musta. Kyllä se ikä näkyy naamasta ja olemuksesta kuitenkin.
Hiukset kannattaa jättää pesemättä, niin että ovat likaiset värjättäessä. Väri tarttuu huonomiin puhtaisiin hiuksiin.
Fakta ja kokemus.
Niinpä. En nyt tähän hätään keksi pateettisempaa näkyä kuin nainen (tai mies) joka yrittää epätoivoisesti värjätä harmaat hiuksensa ja sitten puskee juurikasvua.
Jos kampaajasikin sanoo että värjääminen on vain rahan ja ajan tuhlausta, usko häntä. Luontokin kiittää.
Voiko vielä blondata jos tumma ei tartu?
näinhän se on,ikävää,mutta onhan harmaakin kiva ja laita kivaa meikkiä. hyvä puna huulissa piristää
Alan harmaantua ja valitettavasti ihonvärini on sellainen, että harmailla hiuksilla näyttäisin kummitukselta. Onko olemassa kevytvärejä tai sävyttäviä shampoita joita voisi harkita?
Itse otin vaaleita raitoja niihin kohtiin, joissa ei vielä ole harmaata, eli omat harmaat (jotka lähes valkoisia) ja purkista tulleet siellä seassa. Toimii, tosi monet jopa tuntemattomat on tulleet kehumaan luonnollista lopputulosta.
Luottokampaajalla värjäytin siniseksi eluniumilla. Tarttuu ja lähtee vain saksilla. Hiushuone Satu Reitto.
Vierailija kirjoitti:
Alan harmaantua ja valitettavasti ihonvärini on sellainen, että harmailla hiuksilla näyttäisin kummitukselta. Onko olemassa kevytvärejä tai sävyttäviä shampoita joita voisi harkita?
Colormaskit ei ainakaan minulla tartu harmaisiin. Kestoväri ainoa mikä tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorentaako mielestäsi hiusten värjääminen? Punainen, tumma kastanja, musta. Kyllä se ikä näkyy naamasta ja olemuksesta kuitenkin.
Kyllä mulle tuli moni sanomaan miten paljon lähti "iästä pois" kun värjäsin harmaat pois. Tosi paljon olen saanut kehuja. Ja silti aion lopettaa taas värjäämisen. Eka kommentoija
Se, ettei väri tarttuisi ei pidä paikkansa. Kunnon väri tarttuu kyllä. Kevyt värit yms ei kylläkään. Kannattaa lukea paketin tekstit. On jokaisen oma asia, haluaako värjätä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En nyt tähän hätään keksi pateettisempaa näkyä kuin nainen (tai mies) joka yrittää epätoivoisesti värjätä harmaat hiuksensa ja sitten puskee juurikasvua.
Yhtä laillahan sitä juurikasvua puskee ihan kaikilla hiuksiaan värjäävillä. Nuorillakin. Miksi juuri harmaiden värjääjät olisi jotenkin pahempi asia? 😄
Kyllä minulle tarttuu ihan kotikäytössä Olian 5.3 joka on prikulleen sama kuin alkuperäinen värini. Näin vaikka harmaita on jo paljon.
Hiusväreissä lukee käyvätkö ne harmaille. En ole kampaaja, en ymmärrä mitä eroa noissa on, mutta esim. Schwarzkopfilla on (kampaamosarjaa, myydään netissä myös) montaa eri sarjaa, kestosävyte, kestoväri, ja yksi harmaille tarkoitettu.
Minusta tuli noita-akka, mutta siskostani hemaiseva blondi. Joillekin harmaat sopii, joillekin ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos kampaajasikin sanoo että värjääminen on vain rahan ja ajan tuhlausta, usko häntä. Luontokin kiittää.
Googlaa pateettinen. Sivistyssanojen väärinkäyttö on säälittävämpää kuin suomalaisiin vastineisiin tyytyminen.
Pidä harmaat hiukset. Ne on kauniit.
Ap täällä.. kiitos kaikille kommentoinneille.
Omin päin en uskalla värjäämään käydä. Tähänkin saakka olen värin ottanut luottokampaajallani, koska tykkäsin moniväriraidoista. Ja tosiaan, uskon, että tämä uskomattoman lasimainen hius omalta osaltaan "hylkii" väriä. Kai tähän harmaaseen on vain pakko tottua ja keksiä jokin kiva malli. Ja väriä sitten pukeutumisen kautta.
Harmaat ei sovi kenellekään ellei ikää 75+ Kestoväri marketista päähän, ei mulla kampaajien värit koskaan ole pysyneet, nuorenakaan...
Minä värjäsin ja väri kyllä tarttuu, mutta jotenkin niihin harmaisiin tottui jo niin, että nykyinen väri tuntuu huijaukselta 😄 Olen nyt pian vuoden värjännyt ja ajattelin kesällä leikkauttaa kaiken vieraan värin pois. Saa tulla harmaat takaisin, malli se on mikä ratkaisee.