Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hakee 5-10 viikkotuntisopimuksen paikkoihin?

Vierailija
20.04.2025 |

Vaikuttaa että niihinkään ei pääse haastatteluihin ja kyse on toisinaan vielä määräaikaisista töistä jotka loppuu joskus kesän jälkeen. Olen yrittänyt hakea näitä kaupan alan paikkoja. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja voisin kuntoni puolesta tehdä tuon verran tunteja, mutta epäilen että suuri osa hakijoista on eläkeläisiä. Opiskelijakaan ei noista tunneista paljoa kostu vaikka saahan siitä vähän extraliksaa ja uskoisin monen opiskelijan haluavan olla esim kesällä isommilla tunneilla.

Kommentit (25)

21/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Minulla on 0-soppari kahteen paikkaan ja keikkatunteja niin paljon, etten saa soviteltua päivärahaa (=yli 80% normi työajasta).

Lähäri ls-alalla.

Vierailija
22/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla noita tuollaisia on jo paljon. Ei niitä pelkät opiskelijat hae, vaan melkein jo kuka tahansa, joka on töitä vailla. Harva kauppa käsittääkseni enää edes tarjoaa ns.täysiä tunteja. Tai edes lähelle niitä.

Eläkeläisiä en muista nähneeni enää aikoihin kaupoissa työskentelemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja Suomessahan on kaiken lisäksi hirmuinen työvoimapula. Pitävät suomalaisia tyhmänä orjakansana, joka uskoo kaiken mitä sille sanotaan. 

Vierailija
24/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne nuorille ensisijaisesti menee. Ainakin luulisi.

Joissain edellytetään kokemustakin ja uskoisin että monelle nuorelle ei mikään viiden tunnin paikka riitä. Viisihän tuntia on ihan naurettava palkanmaksun kannalta ja voi monessa tapauksessa hankaloittaa tukien saantia. Minulle kai tuo olisi enemmän harrastus josta saisin vähän lisäliksaa eläkkeen päälle. Onkohan enemmän menty suuntaan missä silpputyöntekijät yrittää etsiä vakinaisempia tunteja, on esim myös henkilöstövuokraksen kirjoilla yms....

Kyllä noita opiskelijat hakee. Oma lukiolainen tytär on kahvilassa töissä lauantaisin 6h. Asuu kotona vielä joten taskuraha kelpaa. 

Tuota just tarkoitin. Omani tekee myös kaupassa ja harvoin on listoja ilman lisätöitä.

Vierailija
25/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ne, joiden on pakko hakea ne 4 paikkaa, kun muuta jaettavaa ei enää ole.

Ihan vaan tiedoksi, että työttömien pitää hakea 4 KOKOAIKAtyötä. Osa-aikaiset paikat ei täytä hakuvelvollisuutta.

-työtön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän