Selittäkää tämä miesten kauppakäyttäytyminen!
Otan vahingossa katsekontaktin johonkin satunnaiseen yksinäiseen miesasiakkaaseen, jonka jälkeen menen tutkimaan esim. banaaneja ja samassa hetkessä tämä mies tulee epätavallisen lähelle valikoimaan myös niitä banaaneja.
Kommentit (27)
Banaani on veltto, mene porkkanaosastolle.
Ainoa totuudenmukainen selitys on, että kuvittelet koko asian. Mutta sitä ei tietenkään täällä hyväksytä, koska mammapalstalla kuvitellaan miesten olevan jotain eksoottisia avaruusolentoja eikä ihmisiä.
Etkö ole jo oppinut että miehiä ei katsota, ei kaupossa, ei busseissa, ei toreilla, ei turuilla.
Muuten ne luulevat ties mitä jos menet katsahtamaankin omissa ajatuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole jo oppinut että miehiä ei katsota, ei kaupossa, ei busseissa, ei toreilla, ei turuilla.
En mä katsokaan kuin hyvännäköisiä ja kiinnostavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tiedät, kuka on hyvännäköinen, jos et katso ensin? Onko sinulla mukanasi avustaja, joka kertoo, missä suunnassa on hyvännäköisiä miehiä, niin tiedät kohdistaa katseesi heihin?
Jos mies ääntelee kuin oranssikaapuiset munkit elokuvassa Hot Shots 2 nähdessään naisen, niin on syytä olettaa että mielessä on jotain muuta kuin vihannekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
EIhän tuo lähelle tuppaaminen silloin ole mikään ongelma. Pikemminkin päinvastoin. Kuiskaat vaan että mitä haluat tai minkä verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tiedät, kuka on hyvännäköinen, jos et katso ensin? Onko sinulla mukanasi avustaja, joka kertoo, missä suunnassa on hyvännäköisiä miehiä, niin tiedät kohdistaa katseesi heihin?
Näen huomaamattomasti sivusilmällä aika hyvin miltä kukakin näyttää. Harvoin menee vikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täysin ohi, mutta minulla oli kade bestis, joka yritti aina pokata poikaystäviäni, vaikka nämä eivät mitenkään olleet hänen tyyppiään, vain koska olivat minun löytöjäni. Kyllä osaa naisetkin olla inhottavia. Eipä ole kaverini enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
EIhän tuo lähelle tuppaaminen silloin ole mikään ongelma. Pikemminkin päinvastoin. Kuiskaat vaan että mitä haluat tai minkä verran.
En mä kehtaa :D Mitä tuollaisessa tilanteessa voi edes sanoa? "Millaisista banaaneista sä tykkäät? Ite otan aina mahdollisimman kovia."
Ap
Aika hyväuskoisia miehiä, jos tulevat heti perässä :) ja vielä kuvittelevat jotain
Vierailija kirjoitti:
Aika hyväuskoisia miehiä, jos tulevat heti perässä :) ja vielä kuvittelevat jotain
Sitä se kevätkiima aiheuttaa. Vaatteet vähenee ja niin pois päin.
Vierailija kirjoitti:
Banaani on veltto, mene porkkanaosastolle.
Tosinainen menee kuitenkin tuollaisessa tilanteessa valikoimaan itselleen tosi tuhdin kurkun.
Ap on syyllistynyt seksuaaliseen häirintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En mä kehtaa :D Mitä tuollaisessa tilanteessa voi edes sanoa? "Millaisista banaaneista sä tykkäät? Ite otan aina mahdollisimman kovia."
Ap
Tuo just on hyvä. Ajattele vaikka ääneen tuo mitä tuossa noista kovista banaaneista tykkäämisestä sanoit...jos mirs on oikealla asialla niin ymmärtää mutta jos on ääliö niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se kevätkiima aiheuttaa. Vaatteet vähenee ja niin pois päin.
Mä en edes ole vähissä vaatteissa enkä muutenkaan mitenkään näyttävän näköinen.
Ap
Oon huomannut saman. Ei ehkä tule viereen mutta kaukaa katsoo just kurkkua tai banaania. Enkä uskalla juuri koskea niihin kun tiedostan asian mutta pakko ottaa kurkku ja hintalappu siihen. Muilla hyllyillä naiset haluavat just samalle hyllylle, osa sattumalta mutta osa tulee ihmettelemään mitä katson. Ihmisiä kai kiinnostaa muiden puuhat ja ehkä haluaa samaa, alitajuinen joku outo kuvio?
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Ei ehkä tule viereen mutta kaukaa katsoo just kurkkua tai banaania. Enkä uskalla juuri koskea niihin kun tiedostan asian mutta pakko ottaa kurkku ja hintalappu siihen. Muilla hyllyillä naiset haluavat just samalle hyllylle, osa sattumalta mutta osa tulee ihmettelemään mitä katson. Ihmisiä kai kiinnostaa muiden puuhat ja ehkä haluaa samaa, alitajuinen joku outo kuvio?
Ja en siis katso miestä vaan katson onko reitti selvä vihanneshyllyllä ja hedelmäosastolla, ettei joku mies tule kyttäämään ja mies voi luulla että katse on joku kyttäys.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa totuudenmukainen selitys on, että kuvittelet koko asian. Mutta sitä ei tietenkään täällä hyväksytä, koska mammapalstalla kuvitellaan miesten olevan jotain eksoottisia avaruusolentoja eikä ihmisiä.
No tuo kertoo enemmän että mies on putkiaivo jos ei hallitse tuijottelua hedelmäosastolla. Ei mitään monimutkaista.
Mies tulkitsee katseen kiinnostukseksi ja tulee luoksesi kuvitellen että tästä tulee jotain.