Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille ei tule huono omatunto pettämisestä?

Vierailija
20.04.2025 |

Jooo, siis tottakai tiedostan pettämisen olevan moraalisesti väärin. Mutta ei minulle tule siitä mitään tunnontuskia. Pitäisikö tulla?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää pettämistä oikeutettuna, miksi se sitten salataan?

Ihmiset ovat hyviä keksimään oikeutuksia väärille teoilleen. Manipuloidaan sekä itseä että muita, koska koetaan se helpommaksi kuin ihmisenä kasvaminen ja oikein tekeminen.

Niin. Tällainen kyllä olen, hyvä valehtelemaan ja manipuloimaan omaksi edukseni. Olen aina ollut, lapsesta lähtien.

Olen vain vilpittömän hämmästynyt siitä miten pahana juttuna pettämistä pidetään. En ole oikeastaan ajatellut sitä niin. Niin en kai ole ikinä yrittänyt olla parempi ihminen.

Vierailija
82/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen vieraissa käynti on edes mahdollista ? Kuka mies on niin suosittu että tällainen olisi mahdollista . Naisille ymmärtää koska 10 milj tykkäystä tinderissä ja tilkkitokissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sellainen vieraissa käynti on edes mahdollista ? Kuka mies on niin suosittu että tällainen olisi mahdollista . Naisille ymmärtää koska 10 milj tykkäystä tinderissä ja tilkkitokissa

En osaa sanoa. Netissä tapaan paljon porukkaa, jutellaan ja siitä sitten joskus muodostuu muutakin. Ei ole koskaan ollut ongelmia löytää tähän viereen uutta tyyppiä, en nyt etsimällä etsikään. Aina sovin tapaamisen toisen luokse, aina toiseen kaupunkiin (en nyt niin sika ole, että puolituttuja paneskelisin)

Vierailija
84/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai parempi kysymys olisi, miksi pitää pettää, jos ei se edes tunnu oikein miltään.

Eikö voisi olla järkiolento, joka toteaa, että vaikka itselle muiden paneskelu ei merkkaa mitään, toisen onnen se romahduttaa kokonaan, niin jätänpä moisen paneskelun ja menen vaikka kalaan tai aloitan uuden harrastuksen.

Miksi siis täytyy pettää?

Vierailija
85/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai parempi kysymys olisi, miksi pitää pettää, jos ei se edes tunnu oikein miltään.

Eikö voisi olla järkiolento, joka toteaa, että vaikka itselle muiden paneskelu ei merkkaa mitään, toisen onnen se romahduttaa kokonaan, niin jätänpä moisen paneskelun ja menen vaikka kalaan tai aloitan uuden harrastuksen.

No onhan se hetken hauskaa. Olen monesti aika impulsiivinen ihminen, tykkään elää hetkessä. Mietin vain sitä pitäisikö siitä tulla jotenkin paha mieli. Itselleni se toimii päinvastoin, palaan iloisena kotiin ja monesti muistelenkin tapaamiani tyyppejä tyytyväisenä, en omantunnon tuskissani.

Vierailija
86/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hetken hauskaa. Olen monesti aika impulsiivinen ihminen, tykkään elää hetkessä. Mietin vain sitä pitäisikö siitä tulla jotenkin paha mieli. Itselleni se toimii päinvastoin, palaan iloisena kotiin ja monesti muistelenkin tapaamiani tyyppejä tyytyväisenä, en omantunnon tuskissani.

Jaaha. Samalla tavalla varmaan tuhlaat rahaa, kun se on kivaa, vaikka seuraavalla viikolla perhe on nälissään? Jos et, niin miksi et suhtaudu pettämiseen kuten uhkapeleihin, alkoholismiin jne. =  vaikka ne asiat tuo hetkeksi hauskuutta, ei kannata, koska pidemmän päälle ovat haitallisia.

Ei sun tarvitse mitään tuntea, jos järjelläsi (olettaen, että sitä yhtään on) päättelet, että tämä on haitallinen tapa, joka voi maksaa puolison särkyneen sydämen ja perheen rikkoutumisen. Ja sen vuoksi päätät, että etsit jotain muita juttuja, joissa voit tutustua ihmisiin ja pitää hauskaa ja tulla iloisena kotiin.

Jos et tunne mitään, et tunne mitään. Entäs sitten. Käytä silti järkeä enemmän kuin sukupuolielintä.

Vierailija
87/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen? 

Tuskin? Ei ainakaan minkäänlaista diagnoosia ole. Ja ihan olen normaalisti elämässä pärjännyt, korkeakoulut käyty ja työpaikka, asuntolainaa jne.

Joo, ei Ted Bundyllakaan mitään persoonallisuushäiriötä tainnut olla. Olihan hänelläkin korkeakoulut käytynä ja varmaan asuntolainat ja kaikki. Autokin löytyi...

Velkainen ihminen on usein vaarallinen. Lainat luo paineita.

Vierailija
88/88 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. En ehtinyt eilen seuraamaan tätä ketjua, eikä oikein ollut mielenkiintoakaan. Palasin tähän nyt kuitenkin, kun aamulla aihe taas kiinnosti.

En tiedä miksi, mutta olen jotenkin hämmentynyt siitä, miten täällä suurimman osan mielestä pettäminen on noin hirveää ja ansaitsisin jäädä yksin jne jne. Ja siis olette ehkä ihan oikeassa? En minä tiedä! Ei tunnu miltään, minusta kaikki minun puolison selän takana tapahtuvat puuhailut on ihan ok. Ketä ne satuttaa? No sitä minun kumppaniani tietysti, kun en ole rehellinen, eikö? En vain tajua sitä!

Voiko minulla oikeasti olla joku mt-häiriö? Saako tällaiseen hoitoa? Adhd minulla on, mutta sen kanssa vuosikymmeniä eläneenä tiedän, ettei tällä ole mitään tekemistä sen kanssa.

Kysyn vielä, onko puolisollasi samat oikeudet pettämiseen? Tuntuuko se sinu

Eli ei ole avoin avioliitto, paitsi sinun puoleltasi. Tuntuu siltä että et ihan myönnä miehellesi samoja oikeuksia. Olin itse tilanteessa jossa avovaimo oli sarjapettäjä ja mustasukkainen. Sellaisella liitolla ei ole mitään tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi