Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille ei tule huono omatunto pettämisestä?

Vierailija
20.04.2025 |

Jooo, siis tottakai tiedostan pettämisen olevan moraalisesti väärin. Mutta ei minulle tule siitä mitään tunnontuskia. Pitäisikö tulla?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että olet jo kuollut. 

Vierailija
22/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti tunne-elämältäsi jotenkin viallinen. Sulla voi olla mm sosiopatian tai psykopatian piirteitä. Todennäköisesti et ainakaan pysty tuntemaan aitoa empatiaa muita kohtaan. Toivottavasti hankit apua terapiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta vähän. Toisaalta en ole koskaan tuntenut mustasukkaisuutta parisuhteessa eikä mua haittaa vaikka toinen haluaa käydä vähän ilottelemassa. Mun mielestä tää Suomen omistuskulttuuri on oksettavaa. 

Se on kuitenkin vain seksiä. 

Vierailija
24/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Mutta mulla ainakin vaan kyseessä se, että en rakastanut enää miestäni. 

Rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ja mitä eukko ei tiedä, niin se ei eukkoa satutakaan! T: M65+

Tämä on juurikin ihan tyypillistä antisosiaalisen pershärön muiden tunteiden ja halujen vähättelyä ja oman pahuuden järkeistämistä.

Ihan sairasta touhua.

Minkä pahuuden? Hyväähän se pieni 'hieronta' vain tekee! T: M65+

Vierailija
25/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja provoilee joten vastaukset sen mukaan.

Vierailija
26/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei niin väliä, mutta ne tuliaiset.. siis sp-taudit. Se on kiva, kun puoliso kärsii sit jostain taudista, koska toinen ei voinut pitää housuja jalassa jonkun toisen seurassa. 

Vierailija
27/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä poti tunnontuskia siitä että petti minua, mutta hän ei ollutkaan palstalla psykopaattia esittävä trollijonne.

Vierailija
28/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyistä naistani pettäisin, niin saattaisi tulla huono omatunto, mutta kun petin ex-akkaani, niin olin lähinnä vain hyvilläni. Hän oli itsekin tehnyt minulle paskaa.

Vierailija
29/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä avioparista jotka molemmat ovat pettäneet useasti? 

Vierailija
30/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaudut palstalla? Onko tämä ainoa foorumi, jossa voit ylpeillä asiasta? 

Vierailija
31/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Mutta mulla ainakin vaan kyseessä se, että en rakastanut enää miestäni. 

Mutta miehen kanssa kumminkin ollaan, koska raha on niin kivaa, vaikka käydäänkin muualla peuhaamassa

Vierailija
32/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä avioparista jotka molemmat ovat pettäneet useasti? 

Avoin suhde?

Vierailija
33/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ei mitään vahinkoa tapahdu jos nuorisokielellä kettu käy kolossa! T: M65+

Sulla ei oo kettu jaksanu edes kolon reunalla käydä kurkistelemassa vuosikymmeniin

Vierailija
34/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sarjapettäjä pitkäaikaisena tyttöystävänä. Hän sanoi että hänellä ei ole omaatuntoa, ja piti pettämistä (omaansa siis) luonnollisena. Hän tosin diagnosoi itsensä psykopaatiksi. Ehkä sinulla on vähän samoja piirteitä?

Vierailija
35/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen? 

Tuskin? Ei ainakaan minkäänlaista diagnoosia ole. Ja ihan olen normaalisti elämässä pärjännyt, korkeakoulut käyty ja työpaikka, asuntolainaa jne.

Sallit kai vieraissa käynnin myös kumppanille? 

Vierailija
36/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sarjapettäjä pitkäaikaisena tyttöystävänä. Hän sanoi että hänellä ei ole omaatuntoa, ja piti pettämistä (omaansa siis) luonnollisena. Hän tosin diagnosoi itsensä psykopaatiksi. Ehkä sinulla on vähän samoja piirteitä?

Yleensä ne jotka itseään psykopaatiksi kutsuu, suurella todennäköisyydellä sitä ei ole

Vierailija
37/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettämiseksi lasketaan kaukaa ihailu, niin siitä voi jo tulla sellainen olo, ettei heti tule sillä aiheella kehuskeltua. 

Vierailija
38/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, mutta vähän. Toisaalta en ole koskaan tuntenut mustasukkaisuutta parisuhteessa eikä mua haittaa vaikka toinen haluaa käydä vähän ilottelemassa. Mun mielestä tää Suomen omistuskulttuuri on oksettavaa. 

Kun ollaan sinkku, se on vaan seksiä. Jos et halua mitää "omistus" juttua, eli omistautumista vain rakastetulle, sille parisuhteen toiselle puoliskolle, niin pysy hyvä ihminen sinkkuna, parisuhde ei ole tarkoitettu sinulle. 

Parisuhteessa seksi on rakkauden fyysinen muoto, ei mikään yhteinen jumppatuokio.

Vierailija
39/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen? 

Tuskin? Ei ainakaan minkäänlaista diagnoosia ole. Ja ihan olen normaalisti elämässä pärjännyt, korkeakoulut käyty ja työpaikka, asuntolainaa jne.

Olet paaduttanut omatuntosi, tunto on mennyt.

Tilanne on vähän sama kuin kädessä jossa ei ole tuntoa, sen sitten laittaa vaikka kuumalle liedelle.

Elämän paadutetun omatunnon kanssa ei mitään hyvää tuo, karvasta kalkkia tulet vielä nielemään.

Vierailija
40/88 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, koska se on vain seksiä niin voi olla koko elämän vaikka selibaatissa. VAi voiko, oletko addikti? Hallitsetko muitakaan tunteitasi millään tasolla vai onko niin että aina kun joku tunne tulee niin sitten vaan mennään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme