En pääse yli siitä, että en ole kenenkään ensirakkaus. Enkä sellaiseksi tulekaan, kun alan olla jo liian vanha
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on kokea elämässä molemminpuolinen syvä rakkaus. Ensirakkaudella ei ole väliä.
Eihän miehellä ja miehen tunteilla ole merkitystä. Tärkeintä on että nainen saa kokea sitä mitä haluaa ja miehen on vain tehtävä niin kuin käsketään. Eihön miehillä ole ihmisenä mitään arvoa eikö miesten tunteilla ole mitään väliä
No hommahan kuule ratkeaa sillä että otat jonkun sellaisen naisen, johon kukaan ei ole koskaan rakastunut, niin saatte olla toistenne ensirakkaudet. Tuntomerkkejä saattavat olla esim:
- ruumiilliset epämuodostumat
- sairaalloisuus
- epäseksuaalisuus
- epänaisellisuus
- epäesteettisyys
- huonot käytöstavat
- negatiivinen energia
- surullisuus ja apaattisuus
- vihaisuus ja ilkeys
Voi huoh. Voiko olla rasittavampaa, kuin joku puolipsykoottinen ensirakkaus. Mieluummin valitsen kokemuksen tuoman viisauden ja syvyyden rakkaudessakin.
Voit tulla sellaiseksi. Suomalaiset ei helpolla rakastu tai rakasta. Monet on naimisissakin muttei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on kokea elämässä molemminpuolinen syvä rakkaus. Ensirakkaudella ei ole väliä.
Eihän miehellä ja miehen tunteilla ole merkitystä. Tärkeintä on että nainen saa kokea sitä mitä haluaa ja miehen on vain tehtävä niin kuin käsketään. Eihön miehillä ole ihmisenä mitään arvoa eikö miesten tunteilla ole mitään väliä
Jeps ja sinä varmaan haluat tietysti että nainen on erittäin puoleensavetävä JA RAKASTETTAVA, mutta sinun ei tarvitse olla.
Esimerkiksi apaattisuus, uhriutuminen, ym. eivät yleensä ole kummassakaan sukupuolessa viehättäviä piirteitä. Joten voit olettaa, että mätsisi on samalla tasolla kanssasi. Kirjaimellisesti inhottava siis.
Ja syy siihen miksi ette ole vielä rakastuneet toisiinne on se, että olette molemmat inhottavia. Mutta, teillä on molemmilla se ensirakkaus-kortti käyttämättä. Elikkä siitä vaan rakastumaan.
Minä mieluummin olen se viimeinen rakkaus. Se, jonka rinnalla ne muut rakkaudet kalpenevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensirakkaushan on nimenomaan molemminpuolinen rakkaus.
Ikisinkkuna olen nähnyt useammankin jotka ovat voineet löytää ja kohdatat useamman ketran "elämänsä rakkauden", jonka kanssa ovat saattaneet asua ja elää yhdessä ja saada lapsia.(lapsia ja yhteiasumista siis useamman eri kumppanin kanssa).
Joskus tuntuukin sillä, että asiat kasautusivat täläkin saralla. Jos nyt joku näistä useamman kerran "elämänsä rakkauden" löytäneistä eroaisi tämän hetkisestä "elämänsä rakkaudesta", niin luultavasti heistä silti moni löytäisi itselleen nopeammin uuden kumppanin kuin minä, joka en ole löytänyt noin 40 + vuotisen elämäni aikana ensimmäsitäkään, jonka kanssa olsisn voinut elää ja olla pidempään parisuhteessa ja saada vaikka lapsia tai harkita yhteen muuttamista
Joskus tuntuu pahalta kun on ni-in vaikea tajuta ja ymmärtää, että miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut ikisinkun elämä. Vaikka meneehän se ja on se mennyt näinkin..
Mistä tällaisen tiedon saa varmistettua?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut viiden naisen ensirakkaus itse toivon jos kuudes olisi minun ensirakkauteni
Uskot mitä ne akat sanoo? Ainahan se väittää että olet ennenkokematonta ja koskaan ei ole ollut tällaista ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hommahan kuule ratkeaa sillä että otat jonkun sellaisen naisen, johon kukaan ei ole koskaan rakastunut, niin saatte olla toistenne ensirakkaudet. Tuntomerkkejä saattavat olla esim:
- ruumiilliset epämuodostumat
- sairaalloisuus
- epäseksuaalisuus
- epänaisellisuus
- epäesteettisyys
- huonot käytöstavat
- negatiivinen energia
- surullisuus ja apaattisuus
- vihaisuus ja ilkeys
&n
Kuvailit suurimman osan suomalaisista naisista
Vierailija kirjoitti:
Minä mieluummin olen se viimeinen rakkaus. Se, jonka rinnalla ne muut rakkaudet kalpenevat.
Ei ole sellaista. Viimeistä rajakutta verrataan ensirakkauteen ellei viimeinen rakkaus ole ensirakkaus, kuten joillakin onnekkailla.
Eipä kukaan ole ollut minuun rakastunut tai ei ainakaan ole tullut mulle sitä kertomaan vaan yksin olen elellyt. Onneksi on koiria, kissoja ja hevonen perheenjäseniäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet muuttanut itseäsi mukavammaksi miehiä kohtaan että voisit edes päästä tuohon rooliin? Vai oletko tyypillinen nainen että ajattelet että olet vain kaikella tapaa täydellinen ja miesten on ajateltava samalla tavalla ettei sinulle tule paha mieli?
Aloitus on kyllä sekopäinen, mutta ei siinä miehiä mainittu sanallakaan. Mitä oikein sekoilet?
Minä olen erään ensirakkaus mutta en viimeinen. Nyt olen viimeisen rakkauteni kanssa lopun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet muuttanut itseäsi mukavammaksi miehiä kohtaan että voisit edes päästä tuohon rooliin? Vai oletko tyypillinen nainen että ajattelet että olet vain kaikella tapaa täydellinen ja miesten on ajateltava samalla tavalla ettei sinulle tule paha mieli?
Luulen, että "ensirakkaudet" eivät ole miehiä ja naisia vaan taaperoikäisiä lapsia, näin itsellä ja läheisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että "ensirakkaudet" eivät ole miehiä ja naisia vaan taaperoikäisiä lapsia, näin itsellä ja läheisillä.
Naisia ja miehiä hekin ovat vaikka nimitystä käytetäänkin yleensä aikuisiän saavuttaneista uros ja naarasihmisistä.
No en kyllä jaksais sellaista teinimeininkiä🙄
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä jaksais sellaista teinimeininkiä🙄
Hieno oletus taas siitä, että kaikki alkaisivat jo teini-ikäisenä seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erään ensirakkaus mutta en viimeinen. Nyt olen viimeisen rakkauteni kanssa lopun elämäni.
Minun kouluajan ensirakkaudesta tuli jonkinlainen Don Juan tai gigolo. Tapasin hänet aikuisena.
Minä olin jonkun js hän oli minun ensirakkaus. Juttu kesti 2,5 vuotta ja opiskelu ajoi meidät erilleen. Oltiin kyllä tosi nuoriakin. Hyvin kaunis muisto.