Miksi kaupassa myyjät aina tervehtivät siellä kaupassa hamppiessa ikäänkuin parasta kaveria? ja sanovat kassa hyvää päivänjatkoa?
ei tuollainen tervehtiminen ole aitoa eikä minun ole pakko vastata tervehdykseen`? miksi näin tervehditään?`?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Astuin Motonetiin ja joku viisikymppinen äijä moikkasi. En todellakaan sanonut mitään.
Oliko tervehtijän iällä ja sukupuolella jokin osuus tervehtimättömyyteesi? Ja miksi? Oletko ikärasisti tai miesvihaaja?
Asiakaspalvelun ABC: asiakasta pitää tervehtiä tai muuten huomioida tämän saapuminen kun astuu putiikkiin. Näin asiakas tuntee itsensä huomioiduksi ja todennäköisemmin ostaa jotain.
No kun muuten tulee palautetta jos ei tervehdi, ja äkkiä kun oli tyly myyjä joka ei tervehtinyt kun ei edes huomannut. Saako sinua sitten haistatella ja käskeä painua v***n ?
Vierailija kirjoitti:
Elikkä pitäisi siis mennä läpi kaupan 10 MYYJÄÄ TUIJOTTAA JOKA HYLLYTTÄJÄÄ SILMIIN MOIKATA JOKAISTA ETTEI EPÄILLÄ VARKAAKSI. HIRVEÄÄÄÄ. JUSTIIN OLTIIN KAUPASSA AINAKIN 5 HYLLYTTÄJÄÄ 3 KASSAA 2 IRTOMYYJÄÄ JA OVELLA VARTIJA SEURAA VALVONTAKAMERAA . JUMALAUTA ETSI OIKEA KAUPPA MISTÄ EDES SAA MUUTA KUIN PIRAATTIA SEKUNDAA. JA JOKAISELLE PITÄIISI HUUDELLA siinä punnitessa ja raahatessa maitotölkkiä että no moi kuule no hei hei sullekin moi moi moi moi 20 kertaa hokea mantraa maitopurkin hakureissulla ! Asiakkaiden kiusaamista. Emme katso enää yhtkään myyjää emme puhu mitään otamme maidon ja emme puhu kassalla mitään kortti puhuu ja ulos äkkiä.
Tuottaako oikeinkirjoitus fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen? Tässä tapauksessa veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Tule tänne Cittariin. Siellä on yksi kassa joka ei ikinä tervehdi, eikä muutenkaan puhu mitään. Mie meen aina sille jos on paikalla.
On se kauheeta kun ollaan ystävällisiä, kaupassakin puhutaan.
Eikö ne voisi vaan sanoa, että haista v'ttu ja mitä sinäkin pallinaama haluat.
Minä olen käynyt samoissa kaupoissa jo vuosikymmeniä, ehkä ne työntekijät jo tunnistavat minut ja siksi siellä hyllyjen välissäkin moikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
niin ei teillä Venäjällä kuin murahdeta vihaisesti
Pakko sanoa että täällä Suomessakaan ei aina tervehditä. Esim. bussikuskit aina yrmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kassa on ihastunut suhun
Olisipa niin. Marketilla kyllä kaunis nainen työssä..
He ovat kohteliaita, Joskus aikaisemmin valitettiin, kun myyjät eivät tervehdi. He ovat saaneet asiakaspalvelukoulutusta. Hyvää päivänjatkoa on mielestäni teennäinen, eikä ole aitoa suomea. Kiitos ja näkemiin tai hei riittäisi.
Pomo määrää niitä ja eivät uskalla olla tervehtimättä, katsomatta. Asiakas ei aina ehdi hyllyn välissä vastaamaan, jos on joku tiukka tilanne tai ajatuksissaan. Ilmeisesti koko päivän samaa. Elleivät epäile varkaaksi.
Yrityksen puolesta olen joutunut asioimaan melko isojenkin tilausten kanssa ja aina silloin Alko on näyttänyt parhaat puolensa. Myyjät on asiantuntevia ja käyttävät aikaa eri vaihtoehtojen esittelyyn. Isommat kuormat tuodaan myös lastauslaiturille sillä aikaa kun itse on maksamassa.