Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Salo sanoo pärjäävänsä 700 eurolla kuukaudessa

Vierailija
20.04.2025 |

Tv-juontaja Kirsi Salo, 58, kertoo Ilta-Sanomille elävänsä liki omavaraista elämää Juvalla keskellä ei mitään.

Omavaraisuus on jo niin pitkällä, että hän pärjää vain 700 euron kuukausibudjetilla. Summa sisältää kaikki asumiskustannukset ja ruoat sekä muut menot. Salo kertoo tulevansa summalla hyvin toimeen.

Ilta-Sanomien mukaan Salon talon ympärillä on iso puutarha, jossa on paljon syötävää. Salo myös neuloo, ompelee, metsästää, rakentaa ja nikkaroi itse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin viime kuussa rahaa vain 350 euroa...eli tulen toimeen 350 eurolla kuussa 

Et varmasti tule kaikki menot laskien.

Vierailija
22/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Aika moni pärjää paljon vähemmälläkin :D Mutta ehkä tuo on viihdejulkkikselle ihan hieno saavutus kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina tällaisia itsensäkehumistarinoita. Annetaan haastateltavan kertoa just se, minkä hän itse haluaa, toimittaja ei kysele eikä kyseenalaista kerrottua millään tavalla. En epäile, etteikö Kirsi pärjää 700 eurolla kuukaudessa, mutta hänellä on myös varaa laittaa tarvittaessa enemmänkin kuukaudessa elämisen kuluihin. Ja hän on sijoittanut tuohon ekokotiinsa pitkän pennin, että sen kuukausikulut on suht alhaiset. Eli voidakseen nyt pihistellä, Kirsi on aiemmin tahkonnut isoa tiliä. Sinällään hänen ekokylänsä on ihan mielenkiintoinen projekti, mutta ei sinne pienituloisia huolita asukkaiksi, tästä ollut joskus juttuakin. 

Jos tuon tarkasti lukee, niin kyseessähän on klassinen miestähakemassa-juttu. Vieläpä melkoisen selkeästi, sillä tässä ei selitetä jokatoisessa kappaleessa että en kaipaa miestä.

Vierailija
24/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänsä sijoittanut kauppatieteilijä kyseessä. Hän ei siis ole rahaton, kaukana siitä.

Vierailija
25/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tietysti mutta lämmitys kiinteistövero sähkö ja vesi jätteet viemärit nuohous auraus vie rahaa. Aika tyhmää ajatella että täällä jotain ilmaista olisi. Paitsi jotka varastaa muiden vaatteita kenkiä. Radioita ja ruokia . Narkomaanit ei muuten oikeuta varastamaan eikä mikään uskonto. 

Vierailija
26/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä Kirsi nimisiä TV julkkiksia on monia. On poliitikko ja joku missi ja joku toimittaja kuin muita. Saman nimisiä ihmisiä on paljon.  Narkomaanit kuitenkin varastaa lähiöissä toisten ihmisten tavaroita . 

Vierailija
27/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva osaa mitään kädentaitoja jotta pärjäisivät vähemmällä ja sitten vaativat lisää kelatukia. Kalastamalla viikon pitäisi saada jo kuukauden ruuat ja itse ainakin saan.

hyvähän sun on sanoa, kun olet terve. Jos pystyt kalastamaan=terve.

Vierailija
28/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan hän sanoo

"Olen aina sijoittanut, ja taloudellinen tilanteeni on sellainen, että voin elää näin."

Sanoo siis ääneen itsestäänselvyyden josta vain mammapalstalla voidaan alkaa edes vääntämään että ei varppina ole 700 euron tuloilla taloa ostanut. Tai etteikö hän tarvittaessa voisi käyttää huomattavasti enemmän välillä. Aivan kuten muutkin joilla on varaa tehdä valintoja niin eivät hekään elä kädestä suuhun. 

On silti todella hassua tehdä numeroa siitä että elää 700 eurolla kuukaudessa, kun siihen tilanteeseen päästäkseen on käyttänyt ensin satoja tuhansia.

Vierailija
29/31 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo ja auto ja investoinnit muusta rahasta kuin tuosta 700 eurosta 

eli Talon ylläpito ja ruuat 700 ja muuhun muuta rahaa 

Ei mullakaan mökillä mee ruokaan paljon kun kalastamme ja syömme paljon kalaa 

Vierailija
30/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi rakentaneensa itse, apuna oma perhe ja yhteisö missä asuu. Haali poistettuja keittiökalusteita ynm. Suomessa liikkuu niin paljon ilmaista  tavaraa, josta ihmiset haluavat eroon, kunhan vaan joku hakee. Koko kodin sisustuksen voi saada ilmaiseksi, kun oikein asiaan paneutuu. 

Vierailija
31/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kirsi ollut niitä kukkaistyttöjä ja asuu kommuunissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi