Piti lähteä kahdeksalta paluumatkalle
Lapset on valmiina auto pakattu mutta Herra kuorsaa rapulassa otti illalla alkoa vaikka muistutin lähdöstä että kello soimaan. Kohta yritän ajaa itse jääköön anopille haisemaan.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka suunnittelee pääsiäissunnuntaille lähtöajaksi aamukahdeksan? Ja ei, ei liity alkoholin juomiseen.
Monikin suunnittelee, jos on pitkä matka.
No joo, jos tälle aamulle on hankkiutunut tilanteeseen, jossa on pitkän matkan takana. Itselleni noin ei voisi ikinä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suunnittelee pääsiäissunnuntaille lähtöajaksi aamukahdeksan? Ja ei, ei liity alkoholin juomiseen.
Jos olet menossa esimerkiksi iltavuoroon töihin, niin hyvin mahdollista, että lähtee vasta aamulla ajamaan esimerkiksi mummolasta kotiin. Tai yövuoroon, niin haluaa nukkua kotona vielä hetken. Kaikilla kun ei ole vain arkisin töitä.
Pyydä lapsia tarkistamaan onko miehellä paska housussa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni manuaalivaihteinen auto, enpä osasi ajaa mieheni autoa, vaikka kortti on.
Automaatti on helpompi ajaa, katso vaikka youtubesta ohje. Toisinpäin ymmärtäisin ongelman.
Jätä mies äitinsä huomaan ja ota siltä avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Herralla on tänään muita kiireitä.
Ylösnousemus tapahtuu vasta kolmantena päivänä.🤣
Tänään on kolmas, ylösnousemuksen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Yrität ajaa? Täh?
Olen kehitusvammainen eikä se autolla ajaminen ole aina niin helppoa.
ap
Provo, jos ei, älä aja..selvittäkää päät ja huomenna uusi yritys kotiinlähtöön,
Lapset otti ulkovaatteet pois ja nyt avasin siidrin saa ukko olla ylimääräisen päivän äitinsä helmoissa OLEN KYLLÄSTYNYT TÄHÄN
Vierailija kirjoitti:
Lapset otti ulkovaatteet pois ja nyt avasin siidrin saa ukko olla ylimääräisen päivän äitinsä helmoissa OLEN KYLLÄSTYNYT TÄHÄN
Siiderin? Olette molemmat alkoholisteja?
Tyypillistä vallankäyttöä suhteessa. Ilmoitetaan puolisolle, että lähtö kello 8 ja saunakaljaakaan et juo.
Lähtö voisi hyvin olla kymmeneltä ja vaimo ajaa, mutta silloin jäisi vallantunne saavuttamatta.
Ei ihme, että erotilastot nousee lomien jälkeen.
Itselläni manuaalivaihteinen auto, enpä osasi ajaa mieheni autoa, vaikka kortti on.