Ei nyt oikein tuo Iltalehden Sofia Virta -jahti lähde lentoon
Muut mediat eivät noteeraa. Ja jutussa on toimittajan pitkät selittelyt, miksi tätä nyt täytyy vatvoa. Todellisia uutisia ei koskaan tarvitse selitellä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse metsäomistaja ja lisäksi metsäalan töissä. Tämä hakkuucase on todella vaivaannuttava nollauutinen. Hakataan metsää, jossa ministerin puoliso on yksi omistajista. Yksityiskohdat metsänkäyttöilmoitukseen liittyen, joilla lehti retostelee ovat melko yleisiä käytänteitä hakkuisiin liittyen.
Ennemmin pitäisi tehdä isoja juttuja siitä, kuinka Suomen hyvin hoidettuja metsiä uhkaa museointi pelkkien hiilipäästölaskelmien vuoksi. Esim. Ruotsissa samat laskelmat on tehty eri tavalla ja päästy päinvastaiseen lopputulokseen.
Niin ja kas kummaa kun vihreät ovat itse olleet laatimassa ja hyväksymässä näitä mittauksia, sekä vaatimassa metsien museointia. Paitsi nyt, kun kyse olikin omasta metsästä ja omasta pankkitilistä
Kaksoisstandardi ja muiden yläpuolelle asettuminen on se mikä kiukuttaa
Kaksoisstandardi ja katuväkivallasta huolissaan olevat ammuskelijapersut.
Ei hän ole tilivelvollinen siitä että miehensä persuilee metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outo kohu. Uuden kumppanin firman puolikkaan metsän myynti tuskin kuuluu edes Sofialle.
Miksi se sitten riensi valehtelemaan asiasta? Nyt se piileskelee jossain eikä suostu kommentoimaan valheitaan.
Koska se luuli asian olevan niin että niiden koppisten vuoksi piti avohakata. Mies joko puheli pehmoisia tai sitten se miehen bisneskumppani vedätti. Taitaa olla parisuhdekriisi päällä.
Keksit siis selityksiä muiden ihmisten puolesta? Kaatoihan joku sun kurkkuusi viinaa, kaatoihan kun puoliso konttaa ympäripäissään kotiin
Ei hänellä ollut minkäänlaista syytä valehdella. Ja ny
Siihen kaavoitetaan tontteja. Lisää massia Sofian perheelle.
Miten se voisi enempää edes lähteä kun joka media tekee uutisia tämän valehtelusta ja somessa kiertää nämä tiedot.
Eipä tietenkään, kun on Vihreä. Vain tiettyjä ihmisiä saa jahdata ja arvostella, mielestäsi.
Tämä on se virheiden " arvopohja";)
Perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita rikollisia. Ylivoimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät oli yksi vaalien häviäjistä.
Ja peppukipu näyttää jatkuvan entistä kovempana.
Miksi ei vain todennut: "Minulla ei ole vaikutusvaltaa metsään, jossa puolisoni on osaomistaja." Miksi lähti selittelemään?
Vierailija kirjoitti:
Itselle on vielä vähän epäselvää ovatko nämä naimisissa. Jos ovat niin sitten tuo on aika selkeä juttu, että poliittinen suuntaus on täyssä jaskaa.
Naimisissa tai ei, mutta Virta on avoimmesti kertonut miten hän ja hänen puolisonsa jakavat samoja sekä vastuullisia arvoja. Lisäksi koko uutisen pääpointti EI ollut se että puoliso 50% omistuksella kaatoi metsää, vaan se että Virta kommentoi hölynpölyä lehdistölle asiasta. Ja onhan tuo vastuullisten arvojen jakaminen nyt ihan jotain muuta kuin mitä on itse sanonut. Virta sekä Virran puolue kyllä kritisoi kovaan ääneen muiden avohakkuita, ihan sama kuka nämä tekee. Mutta kulissien takana ollaankin hiljaa kun omassa lähipiirissä tapahtuu. Eihän tätä ikinä olisi tullut julkisuuteen jos ei tietyt lehdet/toimittajat olisi asiaan perehtyneet. Ja silloinhan tätä kutsutaan automaattisesti ajojahdiksi. Kyllä tuon luokan politikko pitää aivan itse kantaa vastuunsa omista sanoistaan, varsinkin kuin samaan hengenvetoon ollaan aina samoista asioista arvostelemassa hyvinkin kärkkäästi muita.
Päivystys ilmestyi ketjuun tykittämään minuutin välein vihervihaansa.