Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt tajusin miksi niin monet tuntuvat inhoavan Kristiinaa :).

Vierailija
16.03.2007 |

Kristiinasta huokuu pyhyyttä ja enkelimäisyyttä. Hän on kertonut verkkovieraana ollessaan uskovansa Jumalaan. Nämä asiat tottakai ärsyttävät niitä jotka eivät välitä uskonnosta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaan haittaa, mutta tällä kertaa kilpailussa myös parempia laulajia kuin hän..

Vierailija
2/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis millainen naamavärkki tai missivartalo. Edes tosi isoilla tisseilläkään ei tässä kisassa pärjäisi.

Vierailija:

Kristiinasta huokuu pyhyyttä ja enkelimäisyyttä. Hän on kertonut verkkovieraana ollessaan uskovansa Jumalaan. Nämä asiat tottakai ärsyttävät niitä jotka eivät välitä uskonnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa, niin erotatte! Kristiinan kaksi ekaa finaaliesitystä ovat olleet epävireisiä ja just karaoketasoisia, mutta eilinen biisi onnistui hienosti. Ainoastaan ääntämisessä oli vähän korjattavaa, mutta siinäkin oli petrannut verrattuna edellisiin esityksiin.

Se on sitten ihan eri asia tykkääkö siitä äänestä noin yleensä vai ei, mutta makuasiasta ei voi kiistellä. :)

Jotkut puurokorvat täällä vaan ilmoittaa täysin kuuntelematta (tai ymmärtämättä musiikista mitään?) että juujuu ei osaa laulaa ja eilinen esitys meni männikköön. Eilen Kristiina kyllä näytti, että hän [b]osaa[/b] laulaa. Toisaalta tällaisessa kisassa olisi hyvä, jos pysyisi vireessä ja osaisi laulaa ihan joka kerta, siitä olen samaa mieltä.

Vierailija
4/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kauniilla naisella on sirot, naiselliset piirteet, ei maskuliiniset ja kulmikkaat (eikä etenkään sellaisia leukaperiä) kuten Kristiinalla. Minun makuuni Krissellä on myös silmät liian pienet ja liian lähellä toisiaan. Itseäni pidän paljon kauniimpana, joten se siitä kateudesta.

Vierailija
5/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honottava. Ei todellakaan ole idolli ainesta. Tippuu seuraavana.

Hyvä niin.

Vierailija
6/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Kristiinasta, vaikkei hän laulakaan täydellisesti. Hänellä ei ole vahvaa ääntä, josta pitäisin. Hän vain syventyy joka kappaleeseen mielestäni ihanasti ja laulaa AIHEESTA. Annalla on vahva ääni.

Vierailija
7/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni kauniilla naisella on sirot, naiselliset piirteet, ei maskuliiniset ja kulmikkaat (eikä etenkään sellaisia leukaperiä) kuten Kristiinalla. Minun makuuni Krissellä on myös silmät liian pienet ja liian lähellä toisiaan. Itseäni pidän paljon kauniimpana, joten se siitä kateudesta.

Olen samaa mieltä!

Vierailija
8/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sievä ja tyttömäisen kiltti.

Etenkin naiset inhoavat tälläisiä luonnostaan siroja, naisellisia naisia.

Vierailija
9/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään silti =)

Vierailija
10/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen laulu kuulostaa siltä, että kohta se tekee virheen. Mun mielestä se eilinen kappale meni ihan pepulleen. En ymmärrä mitä ihmiset kuulee sen äänessä.

Kaunis hän on ja hoikka, mut ei se mua ärsytä. Tykkään katsoa kauniita ihmisiä:)

Vierailija
11/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on sievä ja tyttömäisen kiltti.

Etenkin naiset inhoavat tälläisiä luonnostaan siroja, naisellisia naisia.

Mulla on lisäksi rinnat. Joten Kristiinan ulkonäkö ei mua liikuta. Mutta se ei osaa laulaa. Eilen autossa vaihdoin kanavaan, ja sieltä rupes tulee just se pop-musiikkia biisi. Kristiina kun rupes laulamaan osuutaan, niin mua rupes naurattamaan. Ihan kuin joku mikkihiiri olis päässyt ääneen.

Mä en vaan tykkää sen äänestä. Sitä tuntuu olevan monen vaikea ymmärtää, pitää sitten keksiä näitä " olet kateellinen juttuja" .

Jos joku ei tykkää Annasta, niinkuin minä, en kuitenkaan heti ole väittämässä että, olet vaan kateellinen, koska Anna on söpö, nuori ja osaa laulaa.

Vierailija
12/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen biisi oli kyllä ihan huippu, voiko hän olla tosissaan. Selkeesti se ei ole sen oma ääni, vääntää sitä vaan sillai. Minäkin voisin laulaa tollaisella äänellä. Paras oli se loppu, hysss hyss darling. Sillon kyllä repesin!

Vierailija
13/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluäänikin on ihan karsee. TOIVOTTAVASTI KRISTIINA TIPPUU SEURAAVAKSI!

Vierailija
14/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes ole mikään kovin kaunis. Ihan normaalin nätti tyttö vain. Kaunis vartalo kyllä ja tuntuu älyttömän mukavalta ja kohteliaalta tytöltä. Mielelläni sellaisen ystävän omaisin. Mutta lauluääntä hänellä ei valitettavasti ole :( Siksi kritisoin häntä. Itse henkilöä vastaan ei ole mitään.

Vierailija
15/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se edes ole mikään kovin kaunis. Ihan normaalin nätti tyttö vain. Kaunis vartalo kyllä ja tuntuu älyttömän mukavalta ja kohteliaalta tytöltä. Mielelläni sellaisen ystävän omaisin. Mutta lauluääntä hänellä ei valitettavasti ole :( Siksi kritisoin häntä. Itse henkilöä vastaan ei ole mitään.

Vierailija
16/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni usko on aivan se ja sama mutta Kristiina ei kyllä osaa laulaa, siis riittävän hyvin.

Vierailija
17/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin ku se laulaa, ni odotan aina et koskas se tekee virheen. Muiden kohdalla näin ei ole.

Vierailija
18/18 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kun minä itsekin uskon Jumalaan ja silti minusta Kristiina ei osaa laulaa riittävän hyvin ollakseen tähti. Ei aina kaikessa ole kyse kateudesta. Tämähän ei ole nyt ulkonäkökilpailu (missikarkelot on asia erikseen), vaan pääasiassa laulukilpailu, jossa ulkonäkökin toki vaikuttaa.