Trancesta musiikkigenrenä pitävät
Tuokaa esiin omia suosikkejanne 90 luvulta alkaen. Tuntuu että varsinkin 2000 luvun alusta alkaen oli aivan älytön määrä hyviä tämän genren eri alalajien artisteja ja kappaleita verrattuna nykypäivään. Silloin hankin ensimmäisen tietokoneeni ja netin kautta aukeni silloin aivan uusi maailma musiikin suhteen ja tämä genre valloitti sydämeni. Tänään kauppareissulla kuulin radiosta Me&My Flying Hi kappaleen ja oi kuinka toi mukavia muistoja mieleen. Joten jakakaa samankaltaisista musiikista pitävät omia suosikkejanne tähän. Toiveissa olisi löytää sellaisia helmiä mitkä itseltä unohtuneet ja vielä löytämättä. Tiestot ja Armin van Buurenit aika peruskauraa joten toivottavasti paljon muitakin tulee esiin.
Kommentit (82)
"Itse 1990 täysi-ikäisyyden saavuttaneena ei täällä ollut Tiestosta kyllä mitään hajua diskoissa. Ylipäätään et tiennyt mistään musiikista ellet sitä ollut jossain baarissa tai radiossa kuullut tai ellei sitä soitettu MTV musicissa. "
No siinähän se selitys onkin, tiesto oli juttu 2000-luvun alun nuorisolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laita niitä kelkassa pysyneitä kappaleita parin viime vuoden takaa. Ei omassa pääsä enää ainakaan moni kappale soi edes viime vuodelta."
Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, ei minua kiinnosta muuttaa sinun käsityksiä, sinä olet tämän keskustelun ankein osallistuja.
Jos kaipaat esimerkkejä hyvästä old school tyylisestä trancesta nykyajalta niin joo ne on vähissä, tyyliin crazy astronaut, mystical complex, masticate, skazi, seamless r, u-recken, juno reactor tulee lähinnä mieleen, ihan vaan äkkiseltään, yrittämättä, mutta eihän noita ole.
Älä yleistä oman ankeutesi pohjalta asioita, olet aika kurjaa seuraa.
Eli mitään laitettavaa ei ole. MOT :D
Mhm... siinähän ei tosiaan montaa esimerkkiä ollutkaan.
Mitä sulle on tapahtunu et susta on kasvanu tommonen tahalteen väärin ymmärtäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laita niitä kelkassa pysyneitä kappaleita parin viime vuoden takaa. Ei omassa pääsä enää ainakaan moni kappale soi edes viime vuodelta."
Sinulla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, ei minua kiinnosta muuttaa sinun käsityksiä, sinä olet tämän keskustelun ankein osallistuja.
Jos kaipaat esimerkkejä hyvästä old school tyylisestä trancesta nykyajalta niin joo ne on vähissä, tyyliin crazy astronaut, mystical complex, masticate, skazi, seamless r, u-recken, juno reactor tulee lähinnä mieleen, ihan vaan äkkiseltään, yrittämättä, mutta eihän noita ole.
Älä yleistä oman ankeutesi pohjalta asioita, olet aika kurjaa seuraa.
Mhm... siinähän ei tosiaan montaa esimerkkiä ollutkaan.
Mitä sulle on tapahtunu et susta on kas
Tasan 0 kipaletta listasit.
"Tasan 0 kipaletta listasit."
Jumalauta sinä olet ankea ja autistinen, minä listasin 7 toinen toistaan parempaa artistia, herra ankeuttaja on hyvä ja osallistuu keskusteluun kuin aikuinen tai minä alan vaan ärsyttään sua kun oot tommonen nilkki.
One true god on ainakin modernista tranc3 musasta semmonen mistä mä tykkään, mut en nyt ala kaivaan esimerkkejä koska se selkeästi ärsyttää tota yhtä persua. : 3
Vierailija kirjoitti:
One true god on ainakin modernista tranc3 musasta semmonen mistä mä tykkään, mut en nyt ala kaivaan esimerkkejä koska se selkeästi ärsyttää tota yhtä persua. : 3
Hyvä esimerkki, kunnon nussimis musaa!
Paradise Connection - Jeboa Electrogarden
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta sinä olet ankea ja autistinen, minä listasin 7 toinen toistaan parempaa artistia, herra ankeuttaja on hyvä ja osallistuu keskusteluun kuin aikuinen tai minä alan vaan ärsyttään sua kun oot tommonen nilkki.
Jumalauta, kappaletta kysytään niin listaat artisteja :D Koko tuotanto pitäisi vissiin kuunnella läpi että löytää sen 'hyvän'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, kappaletta kysytään niin listaat artisteja :D Koko tuotanto pitäisi vissiin kuunnella läpi että löytää sen 'hyvän'.
Juu, niin pitäis, herra laajalle musamaulle tämän ei pitäis olla mitään uutta.
Tämän takia minä en halunnut alkaa tähän sun kanssa, sinä olet täysin umpimielinen teeskentelijä joka ei osaa jutella reilusti ja rakentavasti, tartut autistisesti itse keksimiisi sääntöihin joihin minä en suostunut vain päästäksesi olemaan "oikeassa".
Olin täysin oikeassa arviostani sen suhteen että kaikki vaiva sinun eteen on helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin pitäis, herra laajalle musamaulle tämän ei pitäis olla mitään uutta.
Tämän takia minä en halunnut alkaa tähän sun kanssa, sinä olet täysin umpimielinen teeskentelijä joka ei osaa jutella reilusti ja rakentavasti, tartut autistisesti itse keksimiisi sääntöihin joihin minä en suostunut vain päästäksesi olemaan "oikeassa".
Olin täysin oikeassa arviostani sen suhteen että kai
Minä olen löytänyt sinun suosituksista jo vaikka kuinka paljon kaikkea tosi siistiä.
Eli ei se hukkaan menny vaikka toi chud ei mitään ymmärräkkään. : 3
tuliko tästä taas joku teinispämmiketju..mut olkoon..kyllä edelleen kuuntelen trancea ja näitä vanhoja klassikoita. Omia lemppareita:
Blank and Jones- Desire
Cosmic Gate - the Wave
Tomcraft- Loneliness
Iio-Rapture
Antiloop- Nowhere to hide
etc
"Minä olen löytänyt sinun suosituksista jo vaikka kuinka paljon kaikkea tosi siistiä.
Eli ei se hukkaan menny vaikka toi chud ei mitään ymmärräkkään. : 3"
Kiitos, mulle tuli parempi mieli.
Miten joku jaksaakin olla noin sietämätön mulkku ilman mitään oikeaa syytä?
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen löytänyt sinun suosituksista jo vaikka kuinka paljon kaikkea tosi siistiä.
On sillä varmaan "syy", keski-ikäiset äijät muuttuu tuommoisiks kiukutteleviks pikku likoiks kun niiden testotasot alkaa laskeen ja kalja maistuu. ^^
Dance 2 Trance - We came in Peace
Musiikkiin perehtyneet ymmärtävät myös tietyn alagenren merkityksen ja niiden poikkeavuuden toisistaan. Itse pidän lähinnä melodic ja vocal trancesta myös epic ja hard osin miellyttää. Pidän myös joistakin kappaleista mitkä luokitellaan klassiseen, poppiin, discoon, kansanlauluihin tai mihin tahansa. Löytyykö tuntemattomia helmiä eritoten vocal ja melodic trancen osalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä varmaan "syy", keski-ikäiset äijät muuttuu tuommoisiks kiukutteleviks pikku likoiks kun niiden testotasot alkaa laskeen ja kalja maistuu. ^^
Z-dorka ei osaa yksinkertaiseen kysymykseen vastata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Z-dorka ei osaa yksinkertaiseen kysymykseen vastata :D
Mikä on z-dorka ja mihin tämä on olevinaan vastaus? O.o
Oceanlab, Orion, Above&Beyond, Talla, Aly&Fila, Filo&Peri, Michael Woods, Cosmic Gate, Darren Tate, Kygo. Näiltä ainakin useita suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Ihan uusi löytö minulle. Samantyylistä kuin Static Movement.