Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trancesta musiikkigenrenä pitävät

Vierailija
19.04.2025 |

Tuokaa esiin omia suosikkejanne 90 luvulta alkaen. Tuntuu että varsinkin 2000 luvun alusta alkaen oli aivan älytön määrä hyviä tämän genren eri alalajien artisteja ja kappaleita verrattuna nykypäivään. Silloin hankin ensimmäisen tietokoneeni ja netin kautta aukeni silloin aivan uusi maailma musiikin suhteen ja tämä genre valloitti sydämeni. Tänään kauppareissulla kuulin radiosta Me&My Flying Hi kappaleen ja oi kuinka toi mukavia muistoja mieleen. Joten jakakaa samankaltaisista musiikista pitävät omia suosikkejanne tähän. Toiveissa olisi löytää sellaisia helmiä mitkä itseltä unohtuneet ja vielä löytämättä. Tiestot ja Armin van Buurenit aika peruskauraa joten toivottavasti paljon muitakin tulee esiin. 

Pidätkö trance munsiikista?

Vaihtoehdot

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tuli pieni kirjoitusvirhe tuohon kyselyyn, eli musiikista tietysti.

Laitan tähän nyt joitain artisteja joista olen itse pitänyt 90 luvun alusta alkaen.

La Bouche, Faithless, ATB, Fragma, Lange, Lasgo, Dash Berlin, Static Movement, Ghost Rider jotta tulee käsitys minkälaista musiikkia ja artisteja haen.

Vierailija
2/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle musiikki on keino rentoutua ja se vie ajatukset hetkeksi muualle ja nostaa mielialaa, varsinkin jos on ahdistunut olo. Auttaa varmasti samalla tavalla kuin liikunta ja luonto. Monesti siihen liittyy vielä vahvoja muistoja elämän varrelta. Jotkut kipeitä ja jotkut erittäin tunteellisia ja kauniita. Yhtäkaikki syvästi sieluun iskeviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä automatkoilla yksin ajaessa puhelimesta striimattuna "female vocal uplifting trance" joku kolmen tunnin setti ni perillä on ennenku huomaakaan 😊

Vierailija
4/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko todella näin yksin tämän musiikkigenren kanssa? Ei kai sitten ole tässä maassa kovin pidettyä musiikkia tai tällä palstalla ei sellaiset ihmiset käy. No en kyllä ole muutenkaan mtiään valtavirtaa monenkaan asian suhteen mutta kyllä yllättää että ei täällä kyseisestä genrestä pitäviä ole. Olihan 90 ja 2000 luku oikeaa kulta-aikaa tanssibaarien osalta missä tätä musiikka juuri silloin soitettiin.

Vierailija
5/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä genre aerobiseen urheiluun.

Vierailija
6/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boris Blenn eri taiteilijanimineen on parasta:

Vierailija
7/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä kuuntelin ja tanssin paljon, sittemmin tuli jotain hitaampaa räppikakkaa joka pilasi musiikin.

Vierailija
8/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosmosis on kanssa hjuva:

Vierailija
10/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysi Man With No Name:

Vierailija
12/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina digannu suomalaisesta hardstylestä, proteus, riitasointu, grimsoul jne

Vierailija
13/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää yli 50 ja voi veljet olisipa mahtavaa mennä Coachellaan nauttimaan tästä musiikista.  

Vierailija
16/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spammataan nyt eli Hallucinogen - LSD:

Vierailija
17/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina digannu suomalaisesta hardstylestä, proteus, riitasointu, grimsoul jne

Ihan paras ala-genre, kaikki kunnia finnrg:elle!

Eiks riitasointu ole enempi kokeellista? Onhan sielä tranceakin mut minä kutsuisin sitä ennemmin breakcoreks tai industrialiks.

Vierailija
18/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dance-trance on konemusiikkia, koneääni. Ellei ole tehty klassisesti, elävä musiikki. Riippuu kappaleesta. Pelkkää saman toistoa ei kuuntele kukaan, pitäisi olla positiivinen melodia ja rytmi.

Vierailija
19/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras ala-genre, kaikki kunnia finnrg:elle!

Eiks riitasointu ole enempi kokeellista? Onhan sielä tranceakin mut minä kutsuisin sitä ennemmin breakcoreks tai industrialiks.

Emt, mulle on tuttu lähinnä toi cyka vtun blyatiful biisi niin niputin sen tonne, tuli vaan ekana mieleen.

Vierailija
20/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tuli pieni kirjoitusvirhe tuohon kyselyyn, eli musiikista tietysti.

Laitan tähän nyt joitain artisteja joista olen itse pitänyt 90 luvun alusta alkaen.

La Bouche, Faithless, ATB, Fragma, Lange, Lasgo, Dash Berlin, Static Movement, Ghost Rider jotta tulee käsitys minkälaista musiikkia ja artisteja haen.

Enpä ole ikinä tajunnut, että La Bouche, Faithless tai ATB olisi trancea.

T. Kasariteini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän