Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin hallitus kaatuu? kansan suosio on täysin menetetty....En tiedä miten kauan enää kestän kun ei ole rahaa, tukia leikattu

Tämä hallitus on kurjistanut olot aivan kaameiksi...Ei rahaa ruokaan meillä köyhillä

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat vaalit on 2027. Nyt on vielä pari vuotta aikaa murjoa vaikka väkisin läpi kaikki meitä hyödyttävät uudistukset kun pitään aikaan ei kuitenkaan saada näin yrittäjä ja sijoittajat myönteistä hallitusta. Nyt on paras hallitus pitkään aikaan ja yhtä hyvää hallitusta ei suomalaiset äänestä kuitenkaan. Juurinlaskin kirjanpitäjä kanssa että tämän hallitusten päätösten myötä omaisuuteni on kasvanut noin miljoonalla

Olisi uskottavampaa, jos osaisit edes kieliopin alkeet. 

Vierailija
42/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat vaalit on 2027. Nyt on vielä pari vuotta aikaa murjoa vaikka väkisin läpi kaikki meitä hyödyttävät uudistukset kun pitään aikaan ei kuitenkaan saada näin yrittäjä ja sijoittajat myönteistä hallitusta. Nyt on paras hallitus pitkään aikaan ja yhtä hyvää hallitusta ei suomalaiset äänestä kuitenkaan. Juurinlaskin kirjanpitäjä kanssa että tämän hallitusten päätösten myötä omaisuuteni on kasvanut noin miljoonalla

Juurikin näin, me kaikki muut ollaan turmion äärellä ja tää yks kaikkien vihaaja maanpetturi on rikastunu ylimääräisellä miljoonalla.

KUOLEMA MAANPETTUREILLE JOILLE EI MIKÄÄN RIITÄ!

En minäkään rikkauksiin syntynyt. Synnyin köyhään perheeseen ja omalla kovalla työllä olen miljoonani ansainnut. Se vaati opiskelua, valvomista, verta, hikeä ja ripauksen onnea

Luuletko että kaikille ihmisille ainoa motivaatio on ansaita miljoonia - miljoonat ovat aina joltakin pois. oikein tai väärin ansaitut. Minulle riittää työni tulokset. Ei kaikilla töillä miljoonia ansaita, vaikka tekee töitä yötäpäivää se mitä olen ansainnut riittää minulle - miljoonista viis. Taitaa olla sulle yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ihme, että olet ja pysyt köyhänä. Kaltaisesi katkera ääliö ei kelpaa mihinkään hyödylliseen."

En minä ole köyhä, minä olen patriootti, minä pidän omistani huolen vaikka se maksaisi minulle vähän rahaa, minä en ole epäonnistunut bisneksissäni, minulla on siihen varaa.

Sinä olet maanpetturi ja perustelet sen itsellesi katkeralla valehtelulla.

: ]

Vierailija
44/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

Itse olen aiheuttanut usealle työttömälle karenssin ja täydellisen tulottomuuden ellei ne ole saanut vielä jotain pieniä tukia kelasta kun olen tarjonnut töitä pienellä palkalla ja huonoilla työehdoilla eikä ne ole kelvannut niin olen ilmoittanut työkkäriin että tarjosin mutta se ei halunnut työllistyä. Parille olen joutunut keksimään firmastani jotain hantti hommia kun ne on kun ottanut paikan vastaan mutta onneksi on koeajat eikä koeajalla työsuhteen purkua tarvi juurikaan perustella

Vierailija
45/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ihme, että olet ja pysyt köyhänä. Kaltaisesi katkera ääliö ei kelpaa mihinkään hyödylliseen."

En minä ole köyhä, minä olen patriootti, minä pidän omistani huolen vaikka se maksaisi minulle vähän rahaa, minä en ole epäonnistunut bisneksissäni, minulla on siihen varaa.

Sinä olet maanpetturi ja perustelet sen itsellesi katkeralla valehtelulla.

Jos maanpetturin leima ei mairittele niin herra on hyvä ja hylkää rys-sämäisen kleptokratian, valehtelun ja omien hylkäämisen hankeen.

Vierailija
46/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

Itse olen aiheuttanut usealle työttö

Juu, siksi sinä oletkin maanpetturi, et pidä omistasi huolta tai kanna vastuuta, sinä vain otat ja kostat vaikka olet kaiken saanut elämältä.

Sinä olet syöpä joka tappaa meidät kaikki hitaasti.

Vierailija
47/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aiheuttanut usealle työttö

Minusta sinä kuulostat heikolta mieheltä joka aiheuttaa vaikeat ajat ja olet vielä ylpeä itsestäs... aivan käsittämätöntä pahuutta.

Vierailija
48/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tukien saajat ajattelevat, että tuet senkun aina vaan nousevat? Niitä pitäisi vieläkin leikata roimasti että motivaatiota tulee lähteä töihin vaikka kauemmaksi kotoa. 

Vierailija
49/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tukien saajat ajattelevat, että tuet senkun aina vaan nousevat? Niitä pitäisi vieläkin leikata roimasti että motivaatiota tulee lähteä töihin vaikka kauemmaksi kotoa. 

Niin et virhe lakkaa olemasta virhe kun sen toistaa?

Onko sinulla joku kehityshäiriö vai mitä pelleilyä tämä on?

Vierailija
50/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on äärioikeiston palkkaama trolli, tunnetaan myös nimellä perskokkare, hän ei saa poiketa annetusta puolueen puolueettomasta totuudesta yhtään täälä ja se näyttää juurikin kehitysvammaiselta orgaanisen keskustelun seassa.

Vierailija
51/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on äärioikeiston palkkaama trolli, tunnetaan myös nimellä perskokkare, hän ei saa poiketa annetusta puolueen puolueettomasta totuudesta yhtään täälä ja se näyttää juurikin kehitysvammaiselta orgaanisen keskustelun seassa.

Joka kantaa harteillaan "sattumalta" myös vauvan venäjä myönteistä sisältöä. 

Ihan sairaita juttuja nää nykyiset natsî touhut.

Vierailija
52/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on palstaprovo. Aina sama aloitus!

Mutta minua kiinnostaisi tietää, että miksi aloittaja ajattelee hallituksen kaatumisen johtavan siihen, että hän saisi lisää sosiaalitukia entisten päälle? Ikävä tosiasia on, että valtio ja kunnat ovat ihan persaukisia jo nyt. Menot ovat sen sijaan entisestään kasvamassa. Takana on jo 17 yhtäjaksoista lisävelkaantumisen vuotta.

Mielestäni se on toiveajattelua, että yhtäkkiä taivaalta alkaisi sataa mannaa, kun vaan joku toinen puolue olisi vallassa. Loppujen lopuksi poliitikoilla on yllättävän kapea liikkumatila, sillä ikävät reaalimaailman tosiseikat ja velkavuori tulevat kaikille vastaan. Tämä siis riippumatta siitä kuka on vallassa, sillä ikävät tosiseikat ovat kaikille samat.

Minustakin olisi kiva tietää miksi aloittaja ei tajua että Suomella ei ole enää rahaa maksaa vaan kamalasti velkaa

Minkä takia alapeukkuja?

Vierailija
53/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pummien kannattaa vain kiristää vyötä ja elää suu säkkiä myöten, punikkihallituksen pätkävaltiovarainministeri Vanhanen kertoi tv-haastattelussa, että Sannan tekemien vahinkojen korjaaminen kestää parikymmentä vuotta.

Hups. Ikäviä uutisia vassarilupailuihin haksahtaneille. Ja etenkin heille, jotka kaiken lisäksi juuri äänestivät punikkeja luullen tukien nyt kuntavaalien jälkeen nousevan.

Vierailija
54/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilijalanjälki on pakko pienentää ja luonnonvarojen kulutus lopettaa. Tässä hallitus on tehnyt loistavaa työtä. Tätähän kansa on vaatimalla vaatinut viimeiset 30 vuotta. Koska ilmastohätätila. Nyt on pakko. Planeettaa B ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan