Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin hallitus kaatuu? kansan suosio on täysin menetetty....En tiedä miten kauan enää kestän kun ei ole rahaa, tukia leikattu

Tämä hallitus on kurjistanut olot aivan kaameiksi...Ei rahaa ruokaan meillä köyhillä

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitus yleensä Suomessa kaadu vaalien välillä, kun perustuu eduskunnan enemmistöln. Uudet vaalit kahden vuoden päästä, sitten uusi hallitus.

Vierailija
22/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä saada persujen puolelta joku hallituskriisi aikaan. Ei niillä sipuli kestä. 

Tällä menolla sinne tulee valituksi alle kymmenen persua jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummien kannattaa vain kiristää vyötä ja elää suu säkkiä myöten, punikkihallituksen pätkävaltiovarainministeri Vanhanen kertoi tv-haastattelussa, että Sannan tekemien vahinkojen korjaaminen kestää parikymmentä vuotta.

Vierailija
24/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus jatkaa todennäköisesti kautensa loppuun. Miksi ihmeessä sen pitäisi erota, kun ei ole vaalejakaan ollut vielä.

Ai siksikö, kun sofina joukot ja anarkistit huutavat toreilla.Se ei ole demokratian tapa vaihtaa hallitusta.

Se että vallasta ei luovuta vaikka hallituksen mandaatti ei ole luonut mitään luvattuja tuloksia, työllisyys ja talpus sukeltaa, tarkoittaa demokratiassa sitä että sieltä vallasta erotaan, vapaaehtoisesti.

Jos hallitus ei suostu, hallitus myöntää että suomi ei ole enää demokratia.

Et taida oikein ymmärtää, mitä demokratia tarkoittaa. Teepä vaikka peruskoulu ensin loppuun ja sössötä vasta sitten lisää.

Sinähän se täälä et osaa perustella väittämiäs ollenkaan, mitä jos ottaisit omasta neuvostas vaarin ja opiskelisit vähän tän dunning-krugerin sijaan?

Vierailija
25/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat vaalit on 2027. Nyt on vielä pari vuotta aikaa murjoa vaikka väkisin läpi kaikki meitä hyödyttävät uudistukset kun pitään aikaan ei kuitenkaan saada näin yrittäjä ja sijoittajat myönteistä hallitusta. Nyt on paras hallitus pitkään aikaan ja yhtä hyvää hallitusta ei suomalaiset äänestä kuitenkaan. Juurinlaskin kirjanpitäjä kanssa että tämän hallitusten päätösten myötä omaisuuteni on kasvanut noin miljoonalla

Sinä siis ihan avoimesti myönnät rikkaiden rikastumisen olevan ainoa agenda mitä teillä maanpettureilla on?

Näinhän se menee. 

Vierailija
26/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pummeiltakaan ei ole otettu mitään, vaan niille annetaan inasen vähemmän muiden ihmisten rahoja.

Kannattaa kokeilla työnteon vaikutusta elintasoon.

Minkä steet kun hallitus takoo lisää työttömyyttä ja samalla omista epäonnistumisistaan syyttää kilometritehtailel joutuneita.

Yksi työhön päässyt vastaa hallitukselle sataa työtöntä. Kestämätön suunta.

Vierailija
27/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus jatkaa todennäköisesti kautensa loppuun. Miksi ihmeessä sen pitäisi erota, kun ei ole vaalejakaan ollut vielä.

Ai siksikö, kun sofina joukot ja anarkistit huutavat toreilla.Se ei ole demokratian tapa vaihtaa hallitusta.

Se että vallasta ei luovuta vaikka hallituksen mandaatti ei ole luonut mitään luvattuja tuloksia, työllisyys ja talpus sukeltaa, tarkoittaa demokratiassa sitä että sieltä vallasta erotaan, vapaaehtoisesti.

Et taida oikein ymmärtää, mitä demokratia tarkoittaa. Teepä vaikka peruskoulu ensin loppuun ja sössötä vasta sitten lisää.

Sinähän se täälä et osaa perustella väittämiäs ollenkaan, mitä jos ottaisi

Enemmistöhallitusperiaate on ollut käytössä siitä saakka kun Koivisto supisti presidentin valtaoikeuksia. Mikä tässä nyt yhtäkkiä on muuttunut?

Vierailija
28/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on palstaprovo. Aina sama aloitus!

Mutta minua kiinnostaisi tietää, että miksi aloittaja ajattelee hallituksen kaatumisen johtavan siihen, että hän saisi lisää sosiaalitukia entisten päälle? Ikävä tosiasia on, että valtio ja kunnat ovat ihan persaukisia jo nyt. Menot ovat sen sijaan entisestään kasvamassa. Takana on jo 17 yhtäjaksoista lisävelkaantumisen vuotta.

Mielestäni se on toiveajattelua, että yhtäkkiä taivaalta alkaisi sataa mannaa, kun vaan joku toinen puolue olisi vallassa. Loppujen lopuksi poliitikoilla on yllättävän kapea liikkumatila, sillä ikävät reaalimaailman tosiseikat ja velkavuori tulevat kaikille vastaan. Tämä siis riippumatta siitä kuka on vallassa, sillä ikävät tosiseikat ovat kaikille samat.

Vierailija
29/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minua kiinnostaisi tietää, että miksi aloittaja ajattelee hallituksen kaatumisen johtavan siihen, että hän saisi lisää sosiaalitukia entisten päälle? Ikävä tosiasia on, että valtio ja kunnat ovat ihan persaukisia jo nyt. Menot ovat sen sijaan entisestään kasvamassa. Takana on jo 17 yhtäjaksoista lisävelkaantumisen vuotta.

Mielestäni se on toiveajattelua, että yhtäkkiä taivaalta alkaisi sataa mannaa, kun vaan joku toinen puolue olisi vallassa. Loppujen lopuksi poliitikoilla on yllättävän kapea liikkumatila, sillä ikävät reaalimaailman tosiseikat ja velkavuori tulevat kaikille vastaan. Tämä siis riippumatta siitä kuka on vallassa, sillä ikävät tosiseikat ovat kaikille samat.

Minustakin olisi kiva tietää miksi aloittaja ei tajua että Suomella ei ole enää rahaa maksaa vaan kamalasti velkaa

Vierailija
30/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu, porskuttaa loppuun asti.

Vierailija
31/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat vaalit on 2027. Nyt on vielä pari vuotta aikaa murjoa vaikka väkisin läpi kaikki meitä hyödyttävät uudistukset kun pitään aikaan ei kuitenkaan saada näin yrittäjä ja sijoittajat myönteistä hallitusta. Nyt on paras hallitus pitkään aikaan ja yhtä hyvää hallitusta ei suomalaiset äänestä kuitenkaan. Juurinlaskin kirjanpitäjä kanssa että tämän hallitusten päätösten myötä omaisuuteni on kasvanut noin miljoonalla

Juurikin näin, me kaikki muut ollaan turmion äärellä ja tää yks kaikkien vihaaja maanpetturi on rikastunu ylimääräisellä miljoonalla.

KUOLEMA MAANPETTUREILLE JOILLE EI MIKÄÄN RIITÄ!

Yksikään yrittäjä ei kirjoita noin kehnoa tekstiä.

Vierailija
32/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekkösää perkele ymmärrä tähän asti on menty edellisen hallituiksen persläpituhon meiningillä nyt Orpon hallituksen vaikutukset rupeavat tehoamaan,seuraavat vuodet jyrkkää talouskasvua.

Vierailija
33/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

: ]

Ei ihme, että olet ja pysyt köyhänä. Kaltaisesi katkera ääliö ei kelpaa mihinkään hyödylliseen.

Vierailija
34/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JANKUTUS POISTOON

Poistu sitten tuota samaa jankuttamasta.

Vierailija
35/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin olisi kiva tietää miksi aloittaja ei tajua että Suomella ei ole enää rahaa maksaa vaan kamalasti velkaa

Aloittaja ei ymmärrä, koska älyllinen kapasiteettinsa ei mahdollista niin monimutkaisia syy-seuraus-suhteita. 

Vierailija
36/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, me kaikki muut ollaan turmion äärellä ja tää yks kaikkien vihaaja maanpetturi on rikastunu ylimääräisellä miljoonalla.

En minäkään rikkauksiin syntynyt. Synnyin köyhään perheeseen ja omalla kovalla työllä olen miljoonani ansainnut. Se vaati opiskelua, valvomista, verta, hikeä ja ripauksen onnea sekä suhteita. Sinulla on itselläsikin mahdollisuudet täsmälleen samaan tai ainakin oli samat mahdollisuudet nuorempana olisit vain jättänyt bilettämisen, sosialisoinnin ja elämysten hankinnan myöhemmälle iälle ja olisit keskittynyt siihen mikä oli nuorempana tärkeintä eli opiskelu ja opiskelun ohella työskentely ja sen työskentelyn kautta suhteiden luominen.

Vierailija
37/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.

Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.

Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.

Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.

: ]

Vihervassarit ovat juuri noin vit**um aisia, kostonhimoisia, katkeria, elämänsä kostoon tuhlaavia idi ootteja. 

Vierailija
38/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei monella ole TUKIEN LEIKKAAMISESTA (esim. minuun ei vaikuta mitenkään) mutta TYÖELÄMÄN HEIKENNYKSET ei minusta ole koskaan ollut persujen agendalla? Tai sitten on mennyt minusta vain ohi, myönnän etten ole (minkään puolueen) koko ohjelmaa plärännyt läpi.

Moni duunari äänesti persuja  koska halusivat ns. "järjen ääntä" (esim. ettei ilmastotavoitteiden takia suljeta tehtaita jne.) että turvallisuus palautuisi kaduille ja kouluihin ('erityistapaukset' pois tavallisista luokista, kunnon rangaistukset rikoksista, tarkempi seula keitä tänne päästetään jne.)

Mutta se mitä saatiin, on Purra heilutyemassa saksia veemäinenmilme kasvoillaan, ja DUUNAREIDEN oikeuksien p...skominen. Eli juuri niiden, jotka tätä maata pyörittävät...! Ne jotka tekevät töitä, ja joiden elämää koitetaan kurjistaa potkulailla, lakkojen kieltämisillä, ansiosidonnaisen ja eläputken, aikuiskoulutustuen, vuorotyeluvapaan poistoilla ym.

Ei mitään, siis ei AINUTTAKAAN muutosta siihen, että duunareiden elämä pysyisi edes nykyisellä tasolla. Joten ei ihme, että persujen kannatus tippuu. Ei se ns. "nasse-linja" kanna kovin pitkälle, koska persujen äänestäjistä suurin osa on niitä joihin leikkaukset osuu. Moni halusi vaihtoehdon jaoaluun ns. impivaaraan, mutta siinä ajassa pidettiin myös huolta toisista =annettiin duunareille arvoa, ei potkittu päähän.

Vierailija
39/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te voi samaan aikaan hassata miljardeja yksityiseen terveydenhuoltoon, rikkaiden voiteluun ja myydä kaikkea tuottavaa omaisuutta ja teeskennellä että rahaa ei ole, tai siis voittehan te, mutta se on ilmiselvää valehtelua ja oman maan etujen pettämistä.

Vierailija
40/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään yrittäjä ei kirjoita noin kehnoa tekstiä.

Eli sinun mielestä nämä äärilikeiston edustajat ei ole edes oikeasti yrittäjiä täälä?

Koska heidän taso on vielä huonompi, jokainen kohta missä perustelun kuuluisi olla sisältää valehtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän