Miten sitä oikein kuuluu halata naista?
Kyselyssä siis "kuinka halata naista for dummies?"
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Kädet ympäri ja kämmenet pakaroille. Ja puristetaan hellästi! T: M65+
Olisi kannattanut nuorempana tehdä tämä vaan rohkeasti baarissa, niin ei tarvitsisi käppyräisenä ukkona enää haaveilla. Nyt se on liian myöhäistä, olet limainen setä jota kukaan ei enää halua lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran halatessani naista silitin samalla häntä niin ote raukesi.
Ei saa silittää
HInkutitko silleen kämmetä lapaluun päällä eessuntaassun? Se on toinen no-no tuon veljellisen läpyttely-taputtelun kanssa. PIdä vain halausote hienovaraisesti, mutta rauhallisesti muutaman sekunnin ja irrota. Kädet paikallaan. Ei hipelöintejä eikä hipsutuksia eikä läpsytyksiä. Vähän kuin luotettavan tuntuinen kättely; ei vatkaamista eikä kuollutta kalaa.
Mulla se tapahtui jotenkin luonnostaan tuo silittäminen. En tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Halaus = IMK = Inhottava MiesKosketus
Ai? Onpa sinulla ollut huonoja kokemuksia. Minä halaan mielelläni ihmistä ihan sukupuoleen katsomatta. Ei ole traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ja surettaa ihmiset, jotka ovat niin estyneitä, että eivät pysty halaamaan. Menetätte paljon.
Miehen halaus on oksettavaa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran halatessani naista silitin samalla häntä niin ote raukesi.
Ei saa silittää
HInkutitko silleen kämmetä lapaluun päällä eessuntaassun? Se on toinen no-no tuon veljellisen läpyttely-taputtelun kanssa. PIdä vain halausote hienovaraisesti, mutta rauhallisesti muutaman sekunnin ja irrota. Kädet paikallaan. Ei hipelöintejä eikä hipsutuksia eikä läpsytyksiä. Vähän kuin luotettavan tuntuinen kättely; ei vatkaamista eikä kuollutta kalaa.
Mulla se tapahtui jotenkin luonnostaan tuo silittäminen. En tiiä.
Et ole ainoa. Ja varmasti hyvää tarkoitit. Itse en säiky tuota, mutta jotkut kosketusaremmat varmasti säikkyvät. Älä ota itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ja surettaa ihmiset, jotka ovat niin estyneitä, että eivät pysty halaamaan. Menetätte paljon.
N23
LEPSO! LEPSO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut nuorempana tehdä tämä vaan rohkeasti baarissa, niin ei tarvitsisi käppyräisenä ukkona enää haaveilla. Nyt se on liian myöhäistä, olet limainen setä jota kukaan ei enää halua lähelleen.
Rippi ja YO-juhlissa pääsee toki sukulaistytöt ja heidän kaverinsa halaamaan! Tykkäävät lisäksi kun kehaisee persettä! T: M65+
Ihan varmasti. Ja sedällä varmaan oksa kovana? Jatka pervoja päiväuniasi ihan rauhassa...zzzzzzzzzzzzzzz....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rippi ja YO-juhlissa pääsee toki sukulaistytöt ja heidän kaverinsa halaamaan! Tykkäävät lisäksi kun kehaisee persettä! T: M65+
Ihan varmasti. Ja sedällä varmaan oksa kovana? Jatka pervoja päiväuniasi ihan rauhassa...zzzzzzzzzzzzzzz....
Kyllä jo rippi-ikäisten kasvoilla häivähtää tyytyväinen hymy kun saavat kehun vanhemmalta sukulaiselta; "Hyvät tissit" tai "hyvä perse" ihan tapauksesta riippuen! T: M65+
Rakastan kunnon halausta!
Mulla on pari miespuolista ystävää jotka halaavat niin että siihen sulaa! Karhumainen, vain siihen hetkeen keskittyvä, lämmin ja oikeasti huomioiva sylittely. Ilman mitään seksuaalista. Mutta wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jo rippi-ikäisten kasvoilla häivähtää tyytyväinen hymy kun saavat kehun vanhemmalta sukulaiselta; "Hyvät tissit" tai "hyvä perse" iha
🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Varma halaus joka ei mee liikaa iholle. Jos nainen tykkää ja tulee lähemmäksi, niin sitten vähän tiukempi halaus. Mut ei liian pitkä ekaksi halaukseksi. Näin siis ajattelen jos kyse jostain deitin tapaamisesta ekaa kertaa :) Mutta muista, että aina makuasia tää oli vain minun mielipide. N33
Ja sellainen, uskallanko nyt koskea halaus on ihan turn off itselle. En mä edes halaisi jos en yhtään haluaisi. N33
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen, uskallanko nyt koskea halaus on ihan turn off itselle. En mä edes halaisi jos en yhtään haluaisi. N33
Eli kiinni vaan takapuoleen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan penis ei kosketa niin hyvin menee. Pitää halata kroppa mutkalla niin että vehje on mahdollisimman kaukana
Miksi? Mä painan aina koko vartalon vastakkain halatessani.
Halaatko miestä samalla tavoin? Jos et, ahdistelet naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus on eri asia kuin perseen kouriminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan penis ei kosketa niin hyvin menee. Pitää halata kroppa mutkalla niin että vehje on mahdollisimman kaukana
Miksi? Mä painan aina koko vartalon vastakkain halatessani.
Halaatko miestä samalla tavoin? Jos et, ahdistelet naista.
Telakoituvatko naisetkin samaan tapaan kuin miehet saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jos on setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jos on setämies.
Mulla on kotona setämies ja se osaa halata ihan ilman pervoiluja. Sekä miehiä että naisia.
Tällöin kannattaa vetää varmuuden varalta nenärenkaasta ettei tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi. Parempi olla ihan normaali pahoinpitely.