Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sitä oikein kuuluu halata naista?

Vierailija
19.04.2025 |

Kyselyssä siis "kuinka halata naista for dummies?"

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niittejä naamassa, sininen tai vihreä tukka ja tatuointeja, ei kannata halata; joudut vaikeuksiin.

Tällöin kannattaa vetää varmuuden varalta nenärenkaasta ettei tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi. Parempi olla ihan normaali pahoinpitely.

Vierailija
42/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet ympäri ja kämmenet pakaroille. Ja puristetaan hellästi! T: M65+

Olisi kannattanut nuorempana tehdä tämä vaan rohkeasti baarissa, niin ei tarvitsisi käppyräisenä ukkona enää haaveilla. Nyt se on liian myöhäistä, olet limainen setä jota kukaan ei enää halua lähelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran halatessani naista silitin samalla häntä niin ote raukesi.

Ei saa silittää

HInkutitko silleen kämmetä lapaluun päällä eessuntaassun? Se on toinen no-no tuon veljellisen läpyttely-taputtelun kanssa. PIdä vain halausote hienovaraisesti, mutta rauhallisesti muutaman sekunnin ja irrota. Kädet paikallaan. Ei hipelöintejä eikä hipsutuksia eikä läpsytyksiä. Vähän kuin luotettavan tuntuinen kättely; ei vatkaamista eikä kuollutta kalaa.

Mulla se tapahtui jotenkin luonnostaan tuo silittäminen. En tiiä.

Vierailija
44/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus = IMK = Inhottava MiesKosketus

Ai? Onpa sinulla ollut huonoja kokemuksia. Minä halaan mielelläni ihmistä ihan sukupuoleen katsomatta. Ei ole traumoja.

Vierailija
45/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää ja surettaa ihmiset, jotka ovat niin estyneitä, että eivät pysty halaamaan. Menetätte paljon.

Miehen halaus on oksettavaa.

N23

Vierailija
46/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran halatessani naista silitin samalla häntä niin ote raukesi.

Ei saa silittää

HInkutitko silleen kämmetä lapaluun päällä eessuntaassun? Se on toinen no-no tuon veljellisen läpyttely-taputtelun kanssa. PIdä vain halausote hienovaraisesti, mutta rauhallisesti muutaman sekunnin ja irrota. Kädet paikallaan. Ei hipelöintejä eikä hipsutuksia eikä läpsytyksiä. Vähän kuin luotettavan tuntuinen kättely; ei vatkaamista eikä kuollutta kalaa.

Mulla se tapahtui jotenkin luonnostaan tuo silittäminen. En tiiä.

Et ole ainoa. Ja varmasti hyvää tarkoitit. Itse en säiky tuota, mutta jotkut kosketusaremmat varmasti säikkyvät. Älä ota itseesi.

Vierailija
47/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää ja surettaa ihmiset, jotka ovat niin estyneitä, että eivät pysty halaamaan. Menetätte paljon.

N23

LEPSO! LEPSO!

Vierailija
48/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Olet sairas.

Vierailija
49/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut nuorempana tehdä tämä vaan rohkeasti baarissa, niin ei tarvitsisi käppyräisenä ukkona enää haaveilla. Nyt se on liian myöhäistä, olet limainen setä jota kukaan ei enää halua lähelleen.

Rippi ja YO-juhlissa pääsee toki sukulaistytöt ja heidän kaverinsa halaamaan! Tykkäävät lisäksi kun kehaisee persettä! T: M65+

Ihan varmasti. Ja sedällä varmaan oksa kovana? Jatka pervoja päiväuniasi ihan rauhassa...zzzzzzzzzzzzzzz....

Vierailija
50/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippi ja YO-juhlissa pääsee toki sukulaistytöt ja heidän kaverinsa halaamaan! Tykkäävät lisäksi kun kehaisee persettä! T: M65+

Ihan varmasti. Ja sedällä varmaan oksa kovana? Jatka pervoja päiväuniasi ihan rauhassa...zzzzzzzzzzzzzzz....

Kyllä jo rippi-ikäisten kasvoilla häivähtää tyytyväinen hymy kun saavat kehun vanhemmalta sukulaiselta; "Hyvät tissit" tai "hyvä perse" ihan tapauksesta riippuen! T: M65+

Vierailija
51/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kunnon halausta! 

Mulla on pari miespuolista ystävää jotka halaavat niin että siihen sulaa! Karhumainen, vain siihen hetkeen keskittyvä, lämmin ja oikeasti huomioiva sylittely. Ilman mitään seksuaalista. Mutta wau!

Vierailija
52/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jo rippi-ikäisten kasvoilla häivähtää tyytyväinen hymy kun saavat kehun vanhemmalta sukulaiselta; "Hyvät tissit" tai "hyvä perse" iha

🤢🤮🤢🤮🤢🤮

Vierailija
53/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma halaus joka ei mee liikaa iholle. Jos nainen tykkää ja tulee lähemmäksi, niin sitten vähän tiukempi halaus. Mut ei liian pitkä ekaksi halaukseksi. Näin siis ajattelen jos kyse jostain deitin tapaamisesta ekaa kertaa :) Mutta muista, että aina makuasia tää oli vain minun mielipide. N33

Vierailija
54/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen, uskallanko nyt koskea halaus on ihan turn off itselle. En mä edes halaisi jos en yhtään haluaisi. N33

Vierailija
55/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sellainen, uskallanko nyt koskea halaus on ihan turn off itselle. En mä edes halaisi jos en yhtään haluaisi. N33

Eli kiinni vaan takapuoleen heti.

Vierailija
56/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan penis ei kosketa niin hyvin menee. Pitää halata kroppa mutkalla niin että vehje on mahdollisimman kaukana

Miksi? Mä painan aina koko vartalon vastakkain halatessani.

Halaatko miestä samalla tavoin? Jos et, ahdistelet naista.

Vierailija
57/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaus on eri asia kuin perseen kouriminen.

Vierailija
58/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan penis ei kosketa niin hyvin menee. Pitää halata kroppa mutkalla niin että vehje on mahdollisimman kaukana

Miksi? Mä painan aina koko vartalon vastakkain halatessani.

Halaatko miestä samalla tavoin? Jos et, ahdistelet naista.

Telakoituvatko naisetkin samaan tapaan kuin miehet saunassa?

Vierailija
59/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos on setämies.

Vierailija
60/79 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos on setämies.

Mulla on kotona setämies ja se osaa halata ihan ilman pervoiluja. Sekä miehiä että naisia.