Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytän päivittäin ChatGPT 4o:ta työssäni

Vierailija
19.04.2025 |

En oikein ymmärrä, mihin työpaikkojen häviäminen tekoälyn vuoksi perustuisi. Vielä en tunnista riskiä. Työ toki tehostuu, mutta ei juuri muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et sinun kyky itsenäiseen ajatteluun on surkastunut chatgptn käyttämisen myötä?

Aikamoista..

Vierailija
2/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koulutöissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösyöppö. Vie valtavasti enemmän energiaa kuin googole

Vierailija
4/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työ tehostuu niin pienemmällä porukalla saa ne työt tehtyä?

Vierailija
5/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee työtä.

Vierailija
6/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että joku chatgpt on "kaikki" mitä tekoäly on niin huh huh.

Minä olen tehnyt tekoälyratkaisun (yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa), joka tekee 10 kovapalkkaisen asiantuntijan viikon työt käytännössä silmänräpäyksessä. Eli käytännössä tekoälyratkaisun avulla poistettiin kokonaan tarve näille 10 hengelle. Ja tämä ei edes ollut mikään iso juttu vaan lähinnä pikainen proof of concept tyyppinen sovellus.

Vierailija
7/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin et sinun kyky itsenäiseen ajatteluun on surkastunut chatgptn käyttämisen myötä?

Aikamoista..

Minä ainakin huomaan etten osaa oikein ajatella asioita itse enää, kysyn ihan kaiken ai:lta lähtien siitä mitä söisin tänään ja miten pukeudun.

En siis ole mukana kehittelemässä mitään mutta käytän sitä asiakaspuolta päivittäin työssäni.

Oonks mä tehny pysyvää vahinkoa aivoilleni? : (

Vierailija
8/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista..

Minä ainakin huomaan etten osaa oikein ajatella asioita itse enää, kysyn ihan kaiken ai:lta lähtien siitä mitä söisin tänään ja miten pukeudun.

En siis ole mukana kehittelemässä mitään mutta käytän sitä asiakaspuolta päivittäin työssäni.

Oonks mä tehny pysyvää vahinkoa aivoilleni? : (

Kukaan ei tiedä kuinka pysyvää se vahinko on, mutta sen oireita hoidetaan samalla tavalla kuin aivovaurioita.

Puske itsesi ajattelemaan vaikeita asioita, juttuja joista tulee fyysisesti epämukava olo koska se on niin vaikeaa ja huolehdi itsestäsi fyysisesti, nesteytä, nuku kunnolla ja käy kuntosalilla.

Tsemppiä, et ole yksin. <3