Mies pilasi pääsiäisen
Lähti eilen kavereidensa kanssa baariin. Lupasi ottaa vain yhden. Aamuyöllä kotiin tuli humalainen ukko. Käskin sen nukkumaan sohvalle ja siihen se kömpi. Aamulla huomasin ukon syöneen lasten kaikki suklaamunat!!! Ne mitä lapset olivat odottaneet niin kovasti. Ja syödessään oli sotkenut itsensä suklaalla ja samalla meidän hienon ja siistin valkoisen sohvan!!! Äitikin on tulossa käymään ja mies makaa krapulassa likaisella sohvalla, lapset ovat pahoittaneet mielensä suklaamunista eikä koirakaan halua tulla samaan huoneeseen rankkitynnyriltä haisevan miehen kanssa. En kestä!!!
Kommentit (38)
Olemme Kontulasta mutta äiti on Porvoolainen. Pelottavan tarkkanäköisiä palstailijoita.
Miten ihmeessä naiset kehtaavat valittaa jos mies kontrolloi kun ihan jokainen nainen kontrolloi miestä aivan koko ajan. Jotenkin sairasta että miehiä vaaditaan lopettamaan toiminta mitä naiset ei suostu lopettamaan
Mitä kitiset, itse olet ukkosi valinnut, ei voi mitään kun on huono maku!
Vierailija kirjoitti:
Keksi nyt urpo jotain parempaa. Niin kulunut vitsi tuo aloitus.
Puristaako vanne päätäsi? Tuntuuko siltä että koko maailma on sinua vastaan? Ehdotus. Käy kävelyllä. Saat liikuntaa, raitista ilmaa ja jospa paha mielikin häviäsi samalla.
Tuommostahan se on, jos käyttää alkoholia humalatilaan asti. Pitää tehdä stoppi sellaiselle ja opetella sivistyneempään alkoholinkäyttöön, ettei lapset itke, vaimoa ketuta, sohvat ole pilalla ja anoppi pyörry.
Hallintaa. Mies hallitsee kokonaisuutta. Hoitelee tasapainoa perheessä. Jos koko ajan on onni katossa, niin jollain se pitää tappaa ja muistuttaa elämästä. Elämä jatkuu ja riita seksi maistuu paremmalle.
Käske miehen kantaa sohva parvekkeelle/terassille ja pysyä siellä viltin alla kunnes vieraat ovat käyneet.
Ehkä miehen mielestä sinä pilasit hänen pääsiäisen kun alat vaatimaan miestä vapaalla tekemään sinulle töitä. Oletko edes yrittänyt miettiä asiaa miehen näkökulmasta vai oletko tyypillinen minä minä minä eikä kukaan muu nainen?
Valkoinen sohva olisi kannattanut käsitellä suojasuihkeella. Ja suklaamunat laittaa jonnekin pois silmistä. Varmasti olet etukäteen sen tiennyt, ettei miehellä välttämättä mene baarissa vain se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Päivän huonoin provo 😡😡
Mieluummin päivän huonoin kuin keskinkertainen.
Kuivapese mies sohvineen päivineen tekstiilien puhdistussuihkeella (vaahdolla) ja peitä sitten kauniilla viltillä tai päiväpeitolla.
Tyhjennä miehen lompakko ja hae lapsille uudet suklaamunat, niin isot kuin vain rahat riittää.
Kun äiti tulee, kata kahvit sohvapöydälle ja istuta mamma ja lapset nauttimaan pääsiäisherkkuja viltillä peitetylle, tavallistakin pehmoisemmalle sohvalle.
Kaikilla on mukavaa, eikä tarvi herätellä miestäkään siihen häpeilemään olemassaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä kävi lasten vanukkaille! Kai vanukkaat oli piilossa??
Jätin ne äipän luo ja tuo ne tullessaan. Äipän mies oli aikonut syödä ne, mutta äippä on kova luu. Oli niitannut ukon lattiaan ja sanonut että et koske lasten vanukkaisiin!!
Normaalia.