Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri osoitteissa asuvat parit

Vierailija
19.04.2025 |

Miten muilla kun olette yökylässä toistenne luona, onko seksiä joka kerta?

Minä olen ruvennut miettimään että mitä järkeä minun on roudata yökamppeita ja jäädä yöksi kun mies vaan nukahtaa heti sänkyyn päästesssään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa aamuisin.

Joitain ihan oikeasti väsyttää iltaisin ja paneminen on paskaa silloin. 

Vierailija
2/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina, ensin illalla ja lähes aina uudelleen aamulla. Ei nähdä joka vkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pillu aloittajalla nyt aamukahvipöydän alla odottaa? Millaista pillua miehet eivät öisin jaksa enää nussia?

Vierailija
4/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on ollut edellisissäkin etäsuhteissa. Jos illalla ei jaksanut, niin sitten aamulla.

Vierailija
5/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussikaa aamuisin.

Joitain ihan oikeasti väsyttää iltaisin ja paneminen on paskaa silloin. 

Uskomatonta, että jotain täytyy neuvoa tällaisessa asiassa. Mamma ei ole se penaalin terävin kynä lainkaan.

Vierailija
6/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy arkipäivät töissä ja ap makaa kotona ja surffaa netissä.

Kumpaa väsyttää iltaisin?

Vierailija
7/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minä tuo heti nukahtava mies. Kärsin nimittäin vakavasta unettomuudesta. Ehtii sitä aamulla naimaan.

Vierailija
8/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan vain olla aivan kokonaan reagoimatta näihin wanharouva Tyhjäpään miesviha avauksiin?

Vierailija
9/20 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole seksiä, mies ei ole kyennyt muutamaan kuukauteen. Mutta meillä on rakkautta ja paljon kaikkea muuta läheisyyttä, ja aivan ihania viikonloppuja.

Vierailija
10/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole seksiä, mies ei ole kyennyt muutamaan kuukauteen. Mutta meillä on rakkautta ja paljon kaikkea muuta läheisyyttä, ja aivan ihania viikonloppuja.

Good for you.

Meillä taas on seksiä ja elämä sen ansiosta vieläkin ihanampaa kuin ilman seksiä olisi.

Vierailija
11/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good for you.

Meillä taas on seksiä ja elämä sen ansiosta vieläkin ihanampaa kuin ilman seksiä olisi.

Hyvä juttu :) Mun elämään seksi ei vaikuta mitenkään joten sen puuttuminenkaan ei vaikuta mitenkään. Varsinkaan yhdyntäkeskeinen. 

Vierailija
12/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole sitten menettänyt mitään, jos lähtökohdatkin ovat olleet niin matalalla.

Vierailija
13/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kerroit.

Asutteko eri osoitteissa. Siitähän tässä oli kyse eikä siitä, onko sinulla kotona seksiä.

Vierailija
14/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asumme eri osoitteissa. Näemme viikonloppuisin. Enpä arvannut että se pitäisi tähän erikseen selittää. 

Vierailija
15/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole sitten menettänyt mitään, jos lähtökohdatkin ovat olleet niin matalalla.

Edellisessä suhteessani oli todella paljon seksiä, mutta ei rakkautta. Itselleni rakkaus on tärkeämpää. Tottakai ihannetilanteessa olisi molempia mutta nyt tilanne on tämä, eikä se häiritse minua yhtään. Olen onnellinen. 

Vierailija
16/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä suhteessani oli todella paljon seksiä, mutta ei rakkautta. Itselleni rakkaus on tärkeämpää. Tottakai ihannetilanteessa olisi molempia mutta nyt tilanne on tämä, eikä se häiritse minua yhtään. Olen onnellinen. 

Eräässä toisessa ketjussa vauvapalstalla oli kommentti jossa sanottiin, että seksi on se, mikä erottaa seurustelukumppanin ystävästä. Monessa muussa ketjussa ja kommentissa saa lukea, kuinka riittävän hyvä seksi  on välttämättömyys parisuhteessa. Ilman sitä suhteen voi heittää romukoppaan, sellainen suhde on turha tai jopa elämänlaatua laskeva.

Ikäänkuin painetaan taka-alalle rakkaus, kumppanuus, yhteenkuuluvaisuuden tunne. On mielestäni hyvin surullista, jos parisuhteen keskeinen olemus on tarkastella sitä varmana panona.

Vierailija
17/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ollu😂😂joo ajattelet samalla tavalla kuin minä edellisessä suhteessa. Mitä järkeä. Harvoin näkee eikä silloinkaan seksiä. Hinkatkoon yksinään. 

Vaihtaminen kannattaa.

Nyt seksiä usein ja tietenkin silloin kun nähdään. Varmasti arki tulee jos ja kun yhteen muutetaan, mutta tämä vaihe suhteessa pitää mennä juuri näin. Asutaan erillään ja kun nähdään niin silloin peitto heiluu. 

Vierailija
18/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä toisessa ketjussa vauvapalstalla oli kommentti jossa sanottiin, että seksi on se, mikä erottaa seurustelukumppanin ystävästä. Monessa muussa ketjussa ja kommentissa saa lukea, kuinka riittävän hyvä seksi  on välttämättömyys parisuhteessa. Ilman sitä suhteen voi heittää romukoppaan, sellainen suhde on turha tai jopa elämänlaatua laskeva.

Ikäänkuin painetaan taka-alalle rakkaus, kumppanuus, yhteenkuuluvaisuuden tunne. On mielestäni hyvin surullista, jos parisuhteen ke

Ilman seksiä ei ole jälkimmäisiäkään.  Eipä todellisuudessa muutenkaan jos asuvat erikseen. En tyytyisi puolivillaiseen suhteeseen jossa noin harvoin läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
19/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiinnostava. Että silloin kun nähdään niin ollaan varattu aikaa vain toisillemme ja panostettu siihen yhteiseen hetkeen kun ei olla tekemisissä 24/7 työajan ulkopuolella. Omassa kotonaan saa olla just niin rähjäinen kuin on niissä omissa pieruverkkareissaan ja sitten viikonloppupoikaystävän kanssa jotain muuta. Toki suhteen tulisi olla niin aikuismainen ja kypsä että kumpikaan ei järkyttyisi jos ihan joka kerta ei olisi vaikkapa sitä seksiä ja joskus ei tehtäisikään mitään kummempaa. Inhimillisyys, toisen kunnioittaminen ja terve maalaisjärki, niillä pääsee suhteessa kuin suhteessa pitkälle :) t. N33, ikisinkku, joka alkoi just miettimään kuinka vaikeaa olisi löytää fiksu  viikonloppupoikaystävä intoriverttisieluiselle neitokaiselle

Vierailija
20/20 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäänkuin painetaan taka-alalle rakkaus, kumppanuus, yhteenkuuluvaisuuden tunne. On mielestäni hyvin surullista, jos parisuhteen ke

Mutta minulla ei voi olla noita muita ilman seksuaalisuutta ja että mies haluaa koskea minuun ja kiihottuu nautinnostani ja haluaa ja vaatii minulta seksiä :( 

Se läheisyys alkaa tuntua kiusalliselta enkä tunne itseäni hyväksytyksi ja halutuksi. Tunnen itseni yhdentekeväksi ja kun seksi on näivettynyt kuukausia, koko mies muuttuu ihan vieraaksi ja vain vituttaa olla muka kainalossa saati nukkua yhdessä koska se on jo tosi intiimiä jonkun random ukon kanssa. Saati että jaksan kuunnella toisen huolia kun olen vain joku kaveriterapeutti johon ei voi eikä viitsi koskea, hyh. 

Oma miehenihän on juuri tuollainen "kumppanuus ja hellyys"-aseksuaali. Emme ikävä kyllä asu eri osoitteissa, eri makkareissa kyllä nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi