Joku sanoi täällä, että Prismassa voi mennä pari tuntia. Kauanko teillä menee?
Viikko-ostoksissa puoli tuntia. Miten kellään voi mennä pari tuntia?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kauppalistä ja sen mukaan kun menee niin kierros kestää 20 min. Eri asia, jos jää katselee vaatteita tai joutuu kassalla jonottaa.
Prismasta vaatteita?
Vaatteen tarkoitus on peittää illu, ylly ja issit sekä pitää kantajansa suojassa epäsuotuisilta sääolosuhteilta. Mitä väliä sillä on mistä niitä hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan säästää paljon, jos ajaa autolla markettiin.
Ketjut ottaa jättimarkettien kuluttamat sähköt asiakkailta hinnoissa.
Sitten voi valittaa ruuanhinnasta siinä maasturin kökkyrässä.
Säästää huomattavasti jos keskittää ruokaostokset jättimarkettiin. Tyypillisesti nuo isot Prismat on olleet tosi kilpailukykyisiä hintavertailuissa. Säästää ihan huomattavan summan rahaa jos jättää pikkukaupoista ostamisen mahdollisimman vähään. Etenkin jos on iso perhe niin ruokaan kuluu paljon rahaa. Pienikin säästö on iso summa rahaa vuodessa.
Älä jauha kakkaa. Jos lähtisin tästä 35km päähän Prismaan, säästän ruuassa. Matka yhteensä 70km
Melkosia aivopieruja.
Eihän tuo matka sähköautolla ma
Mieluummin K-ketjun yrittäjä kuin ketjunkauppa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 min riippuen kassajonosta. Tiedän mitä olen ostamassa ja kuin juna kiskoilla kuljen hyllyvälit lyhintä reittiä.
M38
Noin helppoa poikamiehillä. Lihahylly, maitohylly, leikkeleet, einekset, leivät ja alkoholi 👍
En ole koskaan ottanut aikaa. Miksi ottaisin? Jos ostan litran maitoa on eri asia kuin vaatteiden sovittaminen.
En käy koskaan Prismassa, vaikka yksi näkyy ikkunasta. Käyn S ja K-marketeissa.
Kaupasta saa ilmeisesti sitä sisältöä elämään. Itsellä ei mene paljon aikaa, kun ei ole tarvetta käydä läpi koko tuotevalikoimaa. 10 minuuttia saa riittää ostosten keräämiseen.
Ostan K-kaupasta, jos tiedän kauppiaan tekevän tappiota. Mitäs rahoittavat Kokoomusta ja EK:ta.
En ihmettele, että joillakin menee pari tuntia, kun jäävät jokaisen vastaan tulevan tuttavan kanssa pitämään turpakäräjiä keskelle käytävää.
Mä meen tutun Prisman läpi tietyssä järjestyksessä ja skannaan ostokset suoraan kestokassiin. Sitten vaan pikakassan kautta ulos. 30 min ehkä ja oon jo ulkona? Jos alan sovittelemaan vaatteita niin aikaa kuluu, mutta se on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Noin tunti menee helposti viikon ostoksissa. Pari tuntia jos on niin siinä on jo katseltu käyttötavaroitakin.
Sama täällä. Käyn harvoin ja silloin listalla aina jotain sukkia, multaa tms. ei ruokaa ruokien lisäksi. Teen listan kulkureitin mukaan, en haahuile ja aina menee ainakin tunti. Kärry on tupaten täynnä tavaraa. Hävettää aina :(
2 tuntia menee helposti, kun käydään kaupassa koko perhe. Ostetaan kaikkea lastenvaatteista leipään ja siltä väliltä, remonttitarpeita, kosmetiikkaa, katsellaan kodinkoneita yms. Tietysti jos yksin hakisin listan kanssa, niin varmaan riittäisi 40 minuuttia. Jo kaupan läpi kävelyyn menee aikaa.
Tunti menee vähintään, vaikka menisi ostamaan maitopurkkia ja leipää.
Ja pari kilometriä kävelyä.
Mulla menee 15 min. Teen useasti pikku ostoksia. 1-3 pvm safkoja. Prisma on kyllä ihan ehoton kauppa. Ainankin mulle sopii. Jotenkin K-Kauppa ei vaan vedä..En tiedä mistä johtuu. Lildl kyllä menee juustojen takia,
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että joillakin menee pari tuntia, kun jäävät jokaisen vastaan tulevan tuttavan kanssa pitämään turpakäräjiä keskelle käytävää.
Turpakäräjät on synonyymi nyrkkitappelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 min myymälän puolella. Max 5 min siellä, mistä nouda valmiiksi verkossa tilaamani ja maksamani tuotteet. Kuulostaa suorastaan painajaiselta tuo 2 h.
Etenkin tuollaisia mega-jätti-ostoksia tehdessä minä mielelläni maksan sen pari euroa kotiinkuljetuksesta. Oksettaa ajatuskin, että pitäisi mennä monta tuntia kiertelemään jotain päättymättömältä tuntuvaa automarkettia. Onneksi ei tarvitse. Istun sohvalla teekuppi kourassa ja odottelen kun pojat tuo ostokset minulle kotiin.
Seksistinen kommentti, aivan kuin tytöt eivät osaisi ajaa kuljetusautoa.
Silloin kun olin koti-äiti niin meni helposti pari tuntia Prismassa. Kolme neljäkin tuntia meni! Kävin kaupassa ilman lapsia ja kiertelin kaikessa rauhassa hypistellen vaatteita ja muita juttuja nauttien omasta ajasta. Suunnittelin kaupassa viikon ruuat eli en tehnyt kauppalistaa etukäteen vaan fiilispohjalta ostin.
Nyt kun olen työelämässä taas niin skannerilla teen ostokset ja niin nopeasti kun pystyn. Parin tunnin kauppareissu olisi painajainen 😅 Kassalla jonottamisesta puhumattakaan! Kauppalistaa en edelleenkään jaksa tehdä mutta selviän kyllä nopeasti ja välillä ostan vaan päivän tai parin päivän ruuat kun en jaksa miettiä enkä olla kaupassa.
Ja pakasteet sulavat.