Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat suomalaisnaiset seksikkäissä kuvissa - Tämä on hyvä herätys nuoremmille

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on keskustelupalsta. Mutta sanoisitko päin naamaa toiselle noin ja uskoisit että hän haluaa sen jälkeen jatkaa keskustelua kanssasi? Normaaliin keskusteluun kuuluu jonkinnäköiset käytöstavat. Keskustelu ei ole synonyymi sille että voi päästää suustaan ihan mitä tahansa. Sellainen tyyppi jää lopulta keskustelemaan vain itsensä kanssa.

Olet oikeassa, että normaaliin keskusteluun kuuluu käytöstavat. Minkäänlaiset alatyyliset ilmaukset eivät ole kritiikkiä, sellaiset kommentit ovat yksinkertaisesti asiattomia.

Asiallinen kritiikki on eri asia. Sen pitää saada olla myös negatiivista, jotta se on aitoa kritiikkiä. Ihmisen, joka laittaa itsensä, kehonsa, taiteensa tai mielipiteensä julkisuuteen täytyy olla valmis kestämään myös negatiivista palautetta. Näin on asia uuden levyn julkaisevan artistin (Jenni Vartiaisen uusi levy lytättiin Hesarissa) kanssa,

Olen samaa mieltä kanssasi, asiallinen kritiikki on ok tällaisissa tilanteissa. Olisi mukavaa jos kaikki keskustelijat kykenisivät siihen. Kaikesta ei tarvitse pitää mutta käytöstavat pitää silti olla.

Se jota lainasit

Vierailija
42/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini eivät kuitenkaan kukaan ole huomattavan nuorenakaan muistaakseni kukaan puhuneet rumasti keski-ikäisten tai vanhusten seksielämästä. En vain ymmärrä miksi vanhempien naisten ja joskus miestenkin seksuaalisuus herättää niin voimakkaita negatiivisia tunteita. Minulle aloituksen nainen ei tosiaan tyylillisesti ole mikään unelmien hottis, mutta en saa hänestä mitään hirviöläskiä kammotusta yrittämälläkään.

Se mistä nyt olet sättimässä, ei ole puheet, vaan vastaukset. Keskusteluketjussa vastauksia on aina punnittava suhteessa avaukseen (otsikko + leipäteksi). Aloituksen nainen/naiset eivät ole alkuunkaan seksikkäitä nuoremmille, ja siinä mielessä ovat otsikon mukaisesti hyvä herätys nuoremmille on että: Karttakaa ikänaisia ja wanhusnaisia ja ihonsa pilanneita naisia ja rumapainoisia naisia.

Älä jaksa vanha äijä jankuttaa. Huomaan, että joku on poistattanut viestisi. Mutta että laitat saman uudestaan? Noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini eivät kuitenkaan kukaan ole huomattavan nuorenakaan muistaakseni kukaan puhuneet rumasti keski-ikäisten tai vanhusten seksielämästä. En vain ymmärrä miksi vanhempien naisten ja joskus miestenkin seksuaalisuus herättää niin voimakkaita negatiivisia tunteita. Minulle aloituksen nainen ei tosiaan tyylillisesti ole mikään unelmien hottis, mutta en saa hänestä mitään hirviöläskiä kammotusta yrittämälläkään.

Se mistä nyt olet sättimässä, ei ole puheet, vaan vastaukset. Keskusteluketjussa vastauksia on aina punnittava suhteessa avaukseen (otsikko + leipäteksi). Aloituksen nainen/naiset eivät ole alkuunkaan seksikkäitä nuoremmille, ja siinä mielessä ovat otsikon mukaisesti hyvä herätys nuoremmille on että: Karttakaa ikänaisia ja wanhusnaisia ja ihonsa pilanneita naisia ja rumapainoisia naisia.

Älä jaksa vanha äijä jankuttaa. Huomaan, että joku on poistattanut viestisi. Mutta että laitat saman uudestaan? Noloa.

Ja kuinka noloa onkaan se, että sama viesti on poistettu jo kymmeniä ja kymmeniä kertoja? Pakko on äijän sanoa yrittää sanoa se loukkaavasti, kun "suanhan minä sannoo jos minä vuan haluvan"...

Vierailija
44/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mistä nyt olet sättimässä, ei ole puheet, vaan vastaukset. Keskusteluketjussa vastauksia on aina punnittava suhteessa avaukseen (otsikko + leipäteksi). Aloituksen nainen/naiset eivät ole alkuunkaan seksikkäitä nuoremmille, ja siinä mielessä ovat otsikon mukaisesti hyvä herätys nuoremmille on että: Karttakaa ikänaisia ja wanhusnaisia ja ih

Ja taas tuli uudestaan :D  Ok, tämä onkin joku mielenterveystapaus. Sitä olen vähän ounastellut, juuri tuon rumapainoinen-sanan jankuttamisen takia.

Vierailija
45/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tuli uudestaan :D  Ok, tämä onkin joku mielenterveystapaus. Sitä olen vähän ounastellut, juuri tuon rumapainoinen-sanan jankuttamisen takia.

Ylläpito voisi lisätä kieltolistalle sanat "rumapainoinen" ja "wanhusnainen", koska kukaan täysjärkinen ei niitä täällä käytä. Trolliukko joutuisi edes keksimään jotakin uusia tölväisyjä.

Vierailija
46/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito voisi lisätä kieltolistalle sanat "rumapainoinen" ja "wanhusnainen", koska kukaan täysjärkinen ei niitä täällä käytä. Trolliukko joutuisi edes keksimään jotakin uusia tölväisyjä.

Fakta tai totuus on usein tuskallinen, mutta koskaan se ei ole tölväisy.

Vierailija
47/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että naiset uskaltavat esiintyä rohkeissa kuvissa. Lisää samanlaista.

Vierailija
48/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää, että täytyy vielä yli 40 veenä yrittää seksikkyydellä julkisesti päteä. Ei käy kyllä samanikäisenä naisena kateeksi.

Vierailija
49/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta tai totuus on usein tuskallinen, mutta koskaan se ei ole tölväisy.

No höpö höpö. Totta kai se on, sen takiahan sinä sitä käytät, kuten hyvin tiedät. Tölvimällä saat edes hieman kaipaamaasi huomiota.

Vierailija
50/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin säälittävää, että täytyy vielä yli 40 veenä yrittää seksikkyydellä julkisesti päteä. Ei käy kyllä samanikäisenä naisena kateeksi.

Joku vähän surullinen alavire tuossa hommassa kyllä kieltämättä on.

Vierailija
51/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku vähän surullinen alavire tuossa hommassa kyllä kieltämättä on.

Vähän, kuten puuhevosen kanssa raviradalla. Ei kerää kertoimia juurikaan.

Vierailija
52/60 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että naiset uskaltavat esiintyä rohkeissa kuvissa. Lisää samanlaista.

Tavara vaan kunnolla näkyviin.

Vierailija
53/60 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että jotkut naiset tulevat rohkeasti esille kaikkineen muotoineen. Naisen vartalo on kautta historian olleet taiteilijoiden innoituksen lähde.

Tosin, kun olen katsonut näitä valokuvia ne on tavattoman surkeasti kuvattu ja valaistu. Herää väkisinkin kysymys toimiiko kamera vain välineenä päästä luvallisesti tirkistelemään naisia. 

Vierailija
54/60 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa, että jotkut naiset tulevat rohkeasti esille kaikkineen muotoineen. Naisen vartalo on kautta historian olleet taiteilijoiden innoituksen lähde.

Tosin, kun olen katsonut näitä valokuvia ne on tavattoman surkeasti kuvattu ja valaistu. Herää väkisinkin kysymys toimiiko kamera vain välineenä päästä luvallisesti tirkistelemään naisia. 

Puhutko nyt avaukseen linkatusta iltalehden artikkelista? Siinähän kuvaaja oli siis nainen itsekin, jolla luulisi olevan helpompiakin keinoja tirkistellä alastomia naisia... Mutta tuskinpa kuitenkaan.

Vierailija
55/60 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt avaukseen linkatusta iltalehden artikkelista? Siinähän kuvaaja oli siis nainen itsekin, jolla luulisi olevan helpompiakin keinoja tirkistellä alastomia naisia... Mutta tuskinpa kuitenkaan.

En, vaan yleisesti kuvista joita on esillä eri medioissa. Erityisesti Instagramiin naisten postaamista kuvista.

Vierailija
56/60 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on muutama taidokas nude valokuvaaja joita seuraan instassa, mut valitettavan usein näiden naisten kuvat on tfp-papparaisten tirkistelykuvia.

Tfp-papparainen? Kysyy M59, valokuvaaja

Sättijänainen ei itsekään tiedä, koska vaikeni aivan tyystin

Vierailija
57/60 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaan yleisesti kuvista joita on esillä eri medioissa. Erityisesti Instagramiin naisten postaamista kuvista.

Eh. eli naiset jotka postaavat Instaan paljastelevia kuvia itsestään, tirkistelevät itseään. Näinkö pahasti se nyt tällä kerralla on?

Vierailija
58/60 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
59/60 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulin kuvia katsoessani näitä naisia 50-60 vuotiaiksi.

Hämmästyin kun kuvateksti kertoi heidän olen paljon nuorempia 😵

Itsestään huoltapitävien aasialaisten naisten kanssa on päinvastoin -  ovat todellisuudessa vanhempia kuin miltä näyttävät. Onkin ollut mukava nautiskella sitä jo vuosikausia Suomen ulkopuolella.

Vierailija
60/60 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 vuotias nainen joka on pitänyt itsestään huolta on upea. Pesee pissikset mennen tullen ja tietäävät sängyssä mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi