Seuraava hallitus on vasemmistohallitus
Tulen nauttimaan kun näkee miten Riikan naama venähtää.
Kokkareet tulevat pysymään hallituksessa, koska jostain ihmeen syystä kannstus on kova, mutta koska vasemmistopuolueet ovat torppaamassa kokkareiden köyhien kuritusta, asiat tulevat muuttumaan.
Fantasioidaan ja listataan asioita, jotka muuttuvat seuraavalla hallituskaudella.
Aloitan: osa-aika töiden teko tehdään taas kannattavaksi.
Kommentit (78)
Petteri ja Riikka vielä leipovat Minjasta pääministerin. Siinä olisi naurussa pitelemistä.
Onhan oikeisto nyt saanut näyttää osaamistaan. Sen perusteella voi käydä niin ettei yksikään tämän hetken hallituspuolueista jatka.
Olen erittäin pettynyt tämä hallituksen toimintaan. Oikeiston propagandan mukaan Sanna-Marinin hallitus olisi ollut huono, mutta sen teot eivät yllä lähellekkään näitä sikamaisuuksia jotka röyhkeydessään ylittävät kaikki entiset hallitukset.
Todellakin seuraavaksi puhdas vasemmistohallitus, se on tavallisen kansalaisen ainoa toivo joka on jäljellä ja jota ei ole vielä kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin pettynyt tämä hallituksen toimintaan. Oikeiston propagandan mukaan Sanna-Marinin hallitus olisi ollut huono, mutta sen teot eivät yllä lähellekkään näitä sikamaisuuksia jotka röyhkeydessään ylittävät kaikki entiset hallitukset.
Todellakin seuraavaksi puhdas vasemmistohallitus, se on tavallisen kansalaisen ainoa toivo joka on jäljellä ja jota ei ole vielä kokeiltu.
Hahahahahahaahahaha
Sitten taas otetaan velkaa ilman jarruja, ja neljän vuoden päästä on jälleen oikeistohallitus leikkaamassa. Kokeiltaisiinko välillä pitkäjänteisempää politiikkaa, kuten vaikka 2000-luvun taitteessa?
Rajat avataan täysin Afrikalle ja Lähi-idälle 😍
Oikeistopaskat pannaan nuolemaan työmiehen kengänpohjia.
Vasurihallitus jakaa rahaa EUn ns. köyhiin maihin, suosii kaikenlaista maahanmuuttoa, haluaa elättää suomalaiset yhteiskunnan tuilla, vastustaa rajalakia ja -aitaa, ihailee Venäjää, suosii kaupunkeja maaseudun kustannuksella ja antaa lisävaltaa ammattiliitoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikeistopaska ja työmies. Kiitos viitusti punikki.
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas otetaan velkaa ilman jarruja, ja neljän vuoden päästä on jälleen oikeistohallitus leikkaamassa. Kokeiltaisiinko välillä pitkäjänteisempää politiikkaa, kuten vaikka 2000-luvun taitteessa?
Purra on ottanut enemmän velkaa kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ulkoministeriksi kiitos.
get over it
Vierailija kirjoitti:
Jotain vassarien sairaudesta kertoo, että tällainen kommentti saa yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on ottanut enemmän velkaa kuin kukaan koskaan.
Tämä, miksi halutaan valehdella, Sanna Marin otti velkaa maltillisesti, ja suurinosa meni korona haittojen torjumiseen
Sinipuna saattaisi olla parempi ilman persuja joka tapauksessa. Tosin kokoomus estäisi seuraavaa hallitusta saamasta omia uudistuksiaan läpi ja perumasta jo tekemiään jos olisi mukana. Kokoomuksella on tällä kaudella ollut niin hyvät oltavat vellihousupersujen kanssa ettei se ole ikinä saanut näin montaa orgasmia kauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ulkoministeriksi kiitos.
Olin viime lauantaina Sannaa kuuntelemassa Narinkkatorilla. IL toimittaja kysyi häneltä aikooko lähteä eduskuntavaaliehdokkaaksi 2027. Sanna vastasi että EI AIO LÄHETÄ. Silloin hänestä ei voi tulla ministeriä.
Onneksi ei tarvitse olla hallituksen armeliaisuuden varassa, vaan voi elää ihan sitä omaa elämäänsä. Eipä oikeastaan ole väliä onko oikeisto vai sdp vallassa kun ihan itse hoitaa elämänsä. Ja kun ei asu isossa kaupungissakaan, ei tarvitse kantaa erityisemmin huolta jengeistä, takseista, s2-määrästä koiluissa jne. Velaton talo, vakaa työ, hyvä koulutus, pitkäjänteisestä säästetty niin aikalailla rauhaksiin saapi elellä.
Lapsikorotukset takaisin työttömyysetuuksiin.