Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että niitä kissoja EI saa pitää irti taajamassa???

Vierailija
16.03.2007 |

Koirat pitää olla kytkettynä ja kissojen pitää olla kytkettynä. Tajutkaa jo tampiot!

Naapurin ukko huutaa että meidän koira ajoi heidän kissan puuhun, ja nyt se ei tule alas. Meidän koiran irtiolo sentään oli vahinko. Karkasi aidatulta pihalta, heidän kattinsa kuljeksii aina vapaana, nyt on aika turha itkeä että meidän KOIRA ei olisi saanut olla irti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalla käy kaikki naapurin neljä kissaa paskalla. Very nice indeed!

Vierailija
2/5 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan että miten on naapurilla pokkaa tulla huutaamaan minulle siitä että meidän koiran vahingossa karkaa kun itse pitävät kattiaan aina irti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskieltoa ei siis ole, toki käytännössä lähes joka tajamasta taitaa leikkipaikkoja löytyä.

Vierailija
4/5 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin laki on tässäkin asiassa älytön. Kissat eivät saisi aiheuttaa haittaa leikkipaikoille yms.... paljompa tuntuu kissojen omistajia kiinnostavan missä ne mirrit luuraa....

No minä päästään joka mirrin, mikä minun pihaa käymälänään pitää, kissojen taivaaseen.

Vierailija
5/5 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kissoilla kuitenkin edelleen enemmän vapauksia kuin koirilla, joita ei missään tilanteessa saa pitää taajamassa vapaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi