Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ELOKUISET LOPPUVIIKKOON+++

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin aikaisemmin kauhistunut, jos olisin tiennyt " pöllyttelytahdin" muuttuvan ja näin pitkäksi aikaa lapsen syntymän jälkeen! Meillä siis esikoinen on yli 2-vuotias, eikä tahtimme ole palautunut missään vaiheessa siihen, mitä se ennen ensimmäistä raskautta oli. Toisaalta minusta se on ihan luonnollista. Ja kun kumpikaan ei näytä kärsivän tästä harvahkosta tahdista, niin so what.

Hannele9 rv 19+3

Vierailija
22/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta on tiputellut koko päivän, vaikka lumi ei näköjään maahan tartukaan.

Onnea ultrakuulumisista Iivokki!

Tervetuloa takaisin möykkyräinen. Kyllähän täällä pinossa voi kirjoitella juuri silloin kun haluaa, vaikka taukoa pitäisikin. Minulla maha on suuri kuin mikä.. Kaikki sen huomaavat mammavaatteet ovat olleet kauan käytössä. Toki minulla oli sama jo esikoisesta, nyt vain vatsa paisuu entistä aikaisemmin.

Neitiniiskunen: teillä onkin poika aika samanikäinen kuin meidän tyttö. Tytön 4-v juhlia vietetään toukokuussa. Niitä onkin odotettu jo kauan..

Peittojen pöllyttelystä vielä: esikoisen raskausaikana jaksoin kyllä paremmin pöllytellä.. Silloin oli mahdollisuuksia enemmän. Nyt mahdollisuuksi on paljon vähemmän ja iltaisin olen toivottoman väsynyt aina ja mies taas olisi iltavirkku. Joten ajoitus on meillä aina vähän ongelmana. Viime yö oli taas sellaista ravaamista esikoisen huoneessa, kun unissaan jotain itskekeli, että ilman päiväunia ei kyllä illalla valvota.

Unista: omat painajaiset loppuivat tosiaan kuin seinään sen jälkeen kun sain ajan pelkokätilölle. Sinne oon menossa keskiviikkona. Mutta viime yönä näin sitten niin kummallista työunta, ettei mitään rajaa. Selvästi alkaa tulla vähän stressi itsellekin siitä, että miten saa tehtyä kaikki työt kesäkuun alkuun saakka, kun aikataulut tuntuvat pettävät koko ajan hyvistä suunnitelmista huolimatta.

Painosta: onneksi muillekin painoa siunaantuu. Muuten tuntisin olevani kummajainen. Saa nähdä, mitkä kymmenluvut menevät tässä raskaudessa rikki. Vähän kauhistuttaa sitten kesä ja turvotukset. Vaikka aluksi kuvittelinkin olevani tosi hehkeä isossa vauvamahassani.. ;)

Ankalle, kyllä muistan tuollaiset naapurit. Ennen esikkoa asuttiin keskustassa, jossa saatiin nauttia usein siitä, että bileitä vietettiin yöllä tai kesällä ikkunan alla kadulla tai sitten valomerkin jälkeen yläkerrassa. Kypsytti tosiaan.

Alkaa näköjään tulla taas pieni romaani. Kauppaan pitäisi vielä mennä ja vähän siivoilla kun appivanhemmat tulevat tänään illalla kylään. Nykyisin en viitsi hirveästi siivoilla ennen appivanhempien vierailua, kun muuten neiti kailtottaa, että " Me siivottiin, koska te olitte tulossa kylään." Kesälomalla oli siivoaminen vähän tuurista kiinni eikä sidottu mihinkään viikonpäiviin. Lähinnä siivoiltiin, kun tuli vieraita (joita kävikin usein). Loman lopulla kaivoin imurin esiin ja tytär kysyi heti, " Kuka meille tulee tänään kylään?" . Millään ei meinannut uskoa, että äiti siivoaa muuten vain. Jos joskus on varaa enemmän, niin palkkaa kyllä siivojan, sen verran tylsää hommaa tuo siivoaminen on. Ja turhauttavaa näillä kurakeleillä.

Västis ja Taimi 18+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan tässä ennen lauantain kylvetyssuihkuja kirjaista pari riviä samalla, kun heitteken sanojen välissä esikoisen kanssa ilmapalloa. Ajatus voi hyvin juosta ja tolleen!

Kiitokset saamistani sympatioista, kun sytämentykytystä ei saatu taaskaan kuuluville! Poika kyllä hippuloi mahassa jo siihen malliin, että elossa on (ja poika, sen rakenneultran vehkehet nähtyäni!!!).

Aviollisista iloista: Kovin on harvaksi herkuksi käynyt. Ennen nauratti ilmaus " lauantaisin saunan jälkeen pimeässä" , vaan se kyllä kuvastaa hyvin tämän väsymystilamme (kaksi pienen pientä lasta, remontti, miehen opinnot työn ohessa... ja tietty tää raskaus) nykyiloittelua! JA tänä lauantaina ei taida tulla sitäkään vähää, kun kuopus herätti tänä aamuna jo 4.30, ja siitä asti on meno ollut hirveää. Mieshän mulla on opintojen syrjässä kaikki viikonloput, joten on NIIIIIIN mukava kestää väsyneen tyttösen ja kiusaavan intomieliesikoisen tinttaukset lopen väsyneenä aiina yksin!!! Onneksi tänään siskoni tuli hoitamaan Almaa, ja minä pikkumiehen kanssa menin paikallisen italialais-suomalaisen nukketeatterin näytelmää katsomaan (kaikki vaasalaiset, suosittelen lämpimästi!!!). Vaan kyllä mun kurkkuni karjui lujaa, kun sisko juuri ulko-ovea varovaisesti avasi. Taitaa sääliä näitä lapsukaisia, kun joutuvat kuulemaan moista ärjyntää! Mua tilanteessa säälitti lähinnä itseni, olin niin jotenkin täydellisen loppu ja huuto ja pienen kiusaaminen vain jatkuivat. Mahakin oli tosi kipeä ja supisteli koko kävelyreissun ajan kaupunkiin. Pullakahveilla (jotka lopulta rauhoittuneena meille kaikesta huolimatta ostin...) sitten itsekin relasin ja mahakipu hävisi. Loppupäivä on sujunut kivasti.

Jotain piti vielä kirjoittaa, mutta meno on tässä vieressä sen sorttista, että ei kuin iltapala napaan, kylpyyn ja pehkuihin!

Palaillaan. Ü

Vitanova, tasan rv 20+0!!!

Vierailija
24/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täälläkin on valitettavan vähiin käynyt... Iltaisin vaivaa kamala väsymys ja muulloin on esteenä pienet villit miehenalut.. Ne kun nousevat lähes joka aamu jo ennen seitsemää ja sitten vauhtia riittää ihan koko päivän...

pönttö-örvelö 18+0

Vierailija
25/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime torstaina illalla viiden aikaan Taysin ä-polin kätilö soitti ja ilmoitti istukkabiopsian tuloksen. Sain odottaa vaivaiset 4 viikkoa ja 2 päivää. Näyte oli kuulema alkanut huonosti kasvaa ja loppuvaiheessa yksi " solu" ei meinanut valmistua. Tulos on normaali. Viimeiset pari viikkoa menivät jotenkin huurussa, enkä oikein uskaltanut ajatella koko raskautta. Nyt on toisin. Onneksi.

Minä ja Niku rv 16 ja jotain....ensi viikolla neuvola, pitkästä aikaa.

Vierailija
26/39 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on taas täs raskaudessa sellanen,et voisin missä vain ja milloin vain kuvitella sekstailevan ja orgasmi tulee likipitäen jo kun näkee oman miehen alasti,ei tosiaan paljoa tarvita.On hiukan naureskeltu tälle,mies sanoikin,et toivottavasti näin jatkuu aina....

Sen puoleen on kyl ihanaa,kuinka toinen voikaan olla vieläkin niin haluttava,vaikka ollaan toukokuussa oltu yhdessä jo 15 vuotta,puolet mun elämästä.

Tänään kävin rintsikka ostoksilla(miehen huomautettua,et uudet ois todella tarpeen),kun odotus on turvottanut etuvarustuksen melkoiseksi...D-kuppi on turvonnut nyt E-kupiksi,ikinä ei oo näin turvonnut etuvarustus jo odotusaikana(Löysin lopulta 2 mukavat triumphin liivit)Ja mun pituudessa(154cm)isot rinnat näyttää oikeasti ihan koomiselta.

Imetysaikana onkin sit käytettävä jo vähintään järkyttävää F-kuppia ja julmettuja niskasärkyjä tiedossa,ne kun on ollut riesana jo näilläkin varustuksilla.

Vauva on ollut kokopäivän hyvinkin vilkkaalla päällä,potkinut hyvin alhaalla,joten on ollut mitä ilmeisemmin perätilassa tän päivän,yleensä liikkeet tuntuu navan reilusti yläpuolella.

Nyt lähden nukkumaan....enää 5 päivää rakenneultraan.Sit aletaan ostamaan pikkuiselle kakkea mahdollista,kunhan nähdään,et kaikki on ok...Ja ehkä sukupuolikin selviää jo tuolloin.Viimeistään huhtikuun 4d-ultrassa kuitenkin.

Lumina ja Lahja rv 20+1

Vierailija
27/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkien miehet jaksaa olla niin innostuneita kun mammalla masu kasvaa eikä ole enää niin seksikäs :oD Vai olisko ne ihan naisen mieliksi innoissaan ;o)

Meillä ei ainakaan ukko jaksa olla yhtään kiinnostunut ja jos yritän lähestyä niin vetää peittoa korvilleen tai teeskentelee väsynyttä. Tosin meillä ei kumpikaan tarvitse olla innostunut moisesta toisen mieliksi.

Tietty toi lähtee joka aamu töihin kuudeksi ja työt loppuu neljältä. Mutta en jaksa uskoa mihinkään väsymykseen kun itse huushollaan kodin ja 7 mukulaa joka arkipäivä !

Saatikka että tässä itsensä seksipommiksi tuntisi : maha höllyy, " lookki" on kuin puusta pudonneella ja ei todellakaan jaksa ukon takia tsempata itseään sen paremman näköiseksi.

Mutta hyvä jos seksi maistuu : kunhan se vaavi siinä yöt läpeensä valvottaa ja niitä siunaantuu lisää niin kyllä se kieltämättä ainakin miehen haluja kummasti vähentää. Ja en tiedä miksi juuri miehen :o/ Näin oli meillä ja olen monilta muilta kuullut aivan samaa. Mutta eipä tuo hengissäpysymisen kannalta kovin tärkeä asia ole :oD

Vierailija
28/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas me saatukin aktiivinen keskustelu aikaiseksi " aikuisten elämästä" . Olen joskus kuullut, että tulevan lapsen sukupuolella olisi merkitystä aktiivisuuten tuolla pedin puolella. En tiedä, kuuluuko tämäkin niin legendoihin, kuten " pyöräilevä äiti saa kaljun lapsen" !

Poikaa odottaessani olin kyllä niin passiivinen, että huhhuijjaa...Viikon 42 kieppeillä aloin miehelle ehdottamaan, että voitaisiko vähän touhuta, jotta kaikki ässät olisivat käytössä ja josko syntymätön herramme ymmärtäisi, että elämää on myös kohdun ulkopuolella. Eipä auttanut...

Just tätä availlessani tajusin, että eteenpäin raskauden kanssa mennään, kun marraskuiset pinoilevat jo ja toiset ovat yli puolenvälin meistä. Toivottavasti emme saisi ennenaikaisia ilmoituksia syntyneistä elokuisista. Onko muuten yhtään kaksosten- tai usempien odottajia?

Noista sukupuolista. Onko moni ottamassa selvää sukupuolesta? Me kuulumme miehen kanssa niihin, jotka eivät missään nimessä halua tietää, kumpi on tulossa. Mies ei halua edes kuulla veikkauksiani tyttö-/poikaolosta. Nimiä olen koittanut kovasti miettiä ja aina huutelen mahdollisuuksia miehelle, joka sitten makustelee asiaa; hyväksyy tai hylkää.

Mutta nyt katsomaan vaatteita pojalle ja itselleni. Lähdetään kävelemään kohti äänestysuurnia...vielä kun tietäisi, ketä sinne Arkadianmäelle haluaisin :-)

Oona ja Himpula

Vierailija
29/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa ja puut taas ihan valkeina. Kyllä on kummat säät.

Meillä mies on aika ihastunut taas kasvanneisiin rintoihini eikä ole valitellut yhtään ulkomuotoani, vaikka kyllähän tässä paino vaan nousee. Tuo mies taitaa olla aika tottunut siihen, että vaimon muodot vaihtelevat, milloin raskauden, imetyksen tai minkä tahansa vuoksi. Itse olen kyllä usein uupuneempi, kun tuolla mies ei herää yöherätyksiin, toisin kuin minä.

Vaaliuurnille mekin mennään. Juuri äsken vasta valitsin ehdokkaan.. En yhtään viime tingassa. ;)

Västis ja Taimi 18+2

Vierailija
30/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten se vatsatauti minuunkin eli viikonloppu on mennyt vessan ja sängyn väliä. Pe olin niin kurjassa kunnossa että pystyssä pysyin vain kun pidin jostain kiinni. Onneksi miehellä oli vapaata ja en joutunut yksin hoitamaan muksuja. Nyt olo jo parempi vaikka vatsa vieläkin löysällä. Mies jo eilen kysyi että kuinka pitkään tätä sairastamista on jo kestänyt ja minä arvelin että ainakin toista kuukautta. joten joko olisi aika meilläkin helpottaa.

Viikonlopun iloin asia on sitten ollut se että tunnen vihdoin vauvan liikkeet ja kylläpä helpottaa oloa. Nyt ei tarvitse olla enää niin huolissaan rakenneultraa odotellessa.

Petipuuhista sen verran että itselläni ollut haluttomuutta jo pidempään tai siis innostun kyllä kun hommaan ryhdytään mutta aloitteen teko on hiukkasen vähissä. Mies taas on kuin kaniini eli olisi koko ajan ja missä välissä tahansa. Itse olen illalla niin poikki että uni vie mennessään ennen kun mies sänkyyn pääsee joten onkin jäänyt pöllyttelyt aamuun jolloin lapsille alakertaan video pyörimään ja saadaan sitten sillä aikaa toteuttaa itseämme makkarissa. Meillä miestä ei kasvava vatsa ole koskaan häirinnyt päin vastoin.

Jotain muutakin piti kommentoida mutta on nuo aivot sen verran vielä sumussa että en enää muista. Äänestämään pitäisi mennä vaan en tiedä ketä ja jaksaminenkin on kortilla kun mies töissä ja pitäisi lasten kanssa kävellä usean kilometrin matka.

aliisa ja ylläri rv17+6

Vierailija
31/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aurinko paistaa, loppuviikolle on taas luvattu ihania melkeinpä 10 asteen kevätkelejä!

Tuohon halut keskusteluun vielä osallistun, että aika lailla samaa tahtia mennään kuin muutenkin. Meillä ei kyllä miehen puolelta ei ole koskaan ollut havaittavissa raskausaikana mitään hiipumista noissa haluissa. Aina olen ollut miehen mielestä seksikäs oli niitä kiloja sitten enempi tai vähempi, raskaana tai en. Luminako se kirjoitti juuri siitä, että miten ihanaa on kun edelleenkin se kipinä omasta suhteesta löytyy. Meilläkin on yhteiselon aloittamisesta se 16 vuotta.

Jotain muutakin piti kommentoida, mutta unohtui...

Täällä masu kasvaa ja vauvan liikkeet vahvistuvat, päivittäin noita liikkeitä nyt tuntuu!

Eipä tällä erää muuta kuin, hienoa vaalipäivää kaikille!

wintergirl h 16+5

Vierailija
32/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Itsekin löysin ehdokkaani vasta tänä aamuna:)

Vierailija
33/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan myös käyty rakenneultrassa tämän viikon keskiviikkona ja kaikki tuntuisi olevan kunnossa ja vilkasliikkeinen vipeltänä oli lääkärin mukaan. Ja saatiin myös aikalailla hyvä kuva tulokkaan sukupuolesta,vaikka ei sitä varsinaisesti lääkäriltä kysytty. Lääkärikin vain totesi: " että onpas vauvalla mielenkiintoinen asento kun oli jalat koukussa ja haarat leveästi auki, joten ei maallikollakaan jäänyt kauhean epäselväksi kumpi siellä on tulossa. Todettiin vaan miehen kanssa ultran jälkeen, että pitää mennä veikkauksen aikalailla pieleen, jos uusi tulokas ei olisi poika. Esikoinen meillä onkin tyttö eli menee osa vaatteista vaihtoon.....

Potkuja on tuntunut mukavasti jo parin viikon ajan ja voimistuvat päivä päivältä. Yölllä on jo välillä kovat jumppatuokiot, joihin jo herää.

Nyt pitää alkaa tekemään töitä, kun sain miehen lähtemään esikoisen kanssa mummulaan, niin olisi hetki aikaa keskittyä töihin... ja iltapäivällä sitten äänestämään...

t. huhtikuunvauva 20+3

Vierailija
34/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkki ja äänestys hoidettu.. Ihana ilma!

täällä oli hyviä uutisia rakenneultrista useammilla.. Ihanaa!

Lähden nyt tekemään meidän suurperheelle ruokaa.. On koko porukka taas koossa.. Omia lapsia kun on jo se kolme ja kahdelle olen äitipuoli, niin vipinää riittää.. =) Ja 007 seiska kasvaa masussa hyvää vauhtia.. =)

Piiu JA 007 rv 17+2

Vierailija
35/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden tytön jälkeen asennoituminen poikaan voi viedä, joten tässä olisi hyvää aikaa saada ajatukset kohdilleen.

Äänestyksestä : meidän perheessä ei harrasteta ollenkaan äänestämistä. Suomi on vapaa maa, joten emme äänestä, mutta silti sanomme sanottavamme myös politiikasta :oD

Nyt laittaa kahta tyttöä kuoron esiintymiskeikalle...

Rapuäiti ja Lahja 19+5

Vierailija
36/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on pumpattu täyteen Luminan lailla eroottista energiaa näissäkin olosuhteissa! itseni löydän kuitenkin hyvin rapuäidin mainiosta kuvauksesta: Olo ei todellakaan ole tällä hetkellä mikään hehkeä eroottisten fantasioiden unelmapartneri. MAha riipustui toisessa raskaudessa kaameaksi, muodottomaksi arpimössöksi, ja sellainen uudelleen kasvava se on nytkin. Suonikohjut vasemmassa jalassa ovat järkyt. Katse jotenkin väsähtäneen kulahtanut. Rinnat ovat onneksi paisuneet imetyksen jälkeisestä patalapputilastaan taas messeviksi kaunottariksi! Diplomaattinen mies ei muka muistanut lainkaan niiden riippujaistilaa vielä pari kuukautta sitten, kun taannoin asiasta kysäisin... Tietää aina joskus oman parhaansa ja vastaa kauniisti (ilme kyllä paljastaa hänen arkailevan!). Samoin edellisissä raskauksissa mahan kasvettua selvästi ja lapsen möyriessä mahassa on mies hiljentynyt seksiriemuissa ja lopulta tunnustanut, että vauvan läsnäolo vaivaa häntä. Esikoisen (poika) aikana lempi maistui tulisesti usein, vaan toista (tyttö) odottaessani ei juuri lainkaan. Nyt vielä vähemmän, kun jossain syvällä ajatusteni sopukoissa yhteinen lemmentuokio olisi toki houkuttava tavoite, vaan todellisuus sammuttaa minut kuin saunalyhdyn siihen siipan kainaloon - tai sitten toisin päin! Nyt kun vielä tuo kuopus on pitänyt omia valvojaiskestejään viime öinä (eilen heräsi, kun kömmimme yläkertaan toiveikkaina ja piti sitten rasittavia kemujaan seuraavat kaksi tuntia- ja heräsi kuitenkin jo 5.30!!!). Vaan eihän täällä aivan kuollutta ole. Aina silloin tällöin yhtälön kaikki osaset loksahtavat paikoilleen ja kelpo lysti voi kehkeytyä! Eli hetki kerrallaan, tämä on nyt tätä.

Äänestämässä on käyty, ja pian lähdetään lähikuntaan kaverin kolmevuotiaan pojan synttäreille. Kakkua tiedossa! Nääkin näyttävät menevän ihan kuinka niitä lystää: Eikös makeanhimon pitäisi tarkoittaa tyttöä: Mä olen pojan aikana popsinut lukemattomat laskias- ja muut pullat, ja nyt taas kaikki makea houkuttaa kovin- ja poika todennäköisesti mahassa polskimassa. Eli se siitäkin enteestä!

Vitanova rv 20+1

Vierailija
37/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullaantunut raskausajan kropasta,ei ikinä oo moittinut...ja aina oon palautunut synnytyksen jälkeen omiin mittoihin(s),joten kivaa vaihtelua tää on itselleenkin,olla hiukan rehevämpikin ;-)Mittasin huvikseen vatsanympäryksen ja 80cm oli jo tulos...Mites muut,ootteko mitanneet?Tarkistin,et muissa raskauksissa on ollut 90cm viimeisillään,joten täs raskaudessa taitaa tulla oma ennätys vyötärönmitassa sekä painossakin.

3:ssa ekassa raskaudessa vyötärönympärys otettiin automaattisesti neuvolassa,nyt vain itse pyydettäessä.Otetaanko teidän muiden neuvolassa tuota mittaa.

Meil on ollut ihan uskomaton tuuri noiden pikkuisten kanssa." Yövalvomiset" on ollut siinä,kun lapset on imettänyt yhdesti yössä,yhtä lasta lukuunottamatta,joka heräsi 3-4 krt yössä,mut siihenkin löytyi maitoallergia syyksi,jolloin yöt rauhoittui.Kuopuskin alkoi nukkua jo 5kk iässä 12-13t yöunia,joten me on päästy tosi helpolla.

Ens viikolla käyn hakemassa harsoja lisää postista,tilasin nyt 15 mam-harsoa,entisiä on 10,joten ainakin alkuun pääsee niillä.Kuoria ja sisävaippoja tilaan hiukan likempänä laskettua aikaa.

Kaksostenvaunuista oon yrittänyt tehdä vertailua, näitä ominaisuuksia etsin:

isot ilmakumi pyörät ja lapsen pitää pystyä olla myös selkä menosuuntaan,suht kevyet nostaa ja työntää,eikä kovin leveät,mut taaperollakin pitää olla kuitenkin tilaa ja tietty erilliset selkänojat.

Täytynee vaan lähteä kierteleen lastentarvikemyymälöitä ja kertoa toiveistaan,jospa ne osais valita sen perusteella sopivat kärryt.

Hirvittävä sisustusvimma on iskenyt jo nyt.Haluaisin rappuvälikköön uuden maalipinnan,pari hyllyä ja seinävalon ja esikoispojun huone pitäs muuttaa isomman pojan huoneex(kohta 13)haluaa jotenkin räväkämmän oloisen huoneen ja siksi hän haluaisi yhden punaisen seinän huoneeseensa.Mä itse oisin toivonut jotain vähän vähemmän huomiota herättävää värivalintaa...Katsotaan nyt ,mihin lopulta päädytään.

Lumina ja Lahja rv 20+2(enää tän kuun loppuun töitä,sit jään kotiin,oon niin innoissani)sekä 4 isompaa lapsosta

Vierailija
38/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mekin aiotaan tosiaan kysyä sukupuoli ens viikon rakenneultrassa...Jos ei siinä paljastu vielä,niin 4d-ultra on huhtikuussa.

Jos menee täs raskaudessa samoin kuin viimeksi,niin mua ultrataan(lääkityksen takia)rakenneultran jälkeen 4 viikon välein.

Viimeksi ei ois uskottu tytöksi yhden ultran perusteella,mut kun 3 eri lääkäriä tytöx sanoi,niin alettiin uskomaan.

Tänne kelpais ihan kumpi vain....Jos poika tulis,niin se tuntuis varmaan ihan kuin ekan kerran pojan sais,kun siitä on jo kohta 10v,kun meille tuli viimeksi pikku poju.

Tyttöä on veikattu itse tulevaksi.

Lumina edelleen

Vierailija
39/39 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pohti, että vaikuttaako tulokkaan sukupuoli näihin " petipuuhiin" . Meillä kaksi ensimmäistä ovat poikia. Ekasta raskaudesta en muista, mutta toisen kohdalla minua kyllä halutti, mutta ei oman miehen kanssa!! Näin vain hurjia seksiunia ihan kaikista muista, en vaan omasta siipasta!! Unissa touhusin jopa hyvän ystävättäreni kanssa!! Oma mieheni tuntui samalla tavalla rakkaalta, kuin veljeni tai joku muu läheinen. Kamala tilanne, etenkin miehelleni. Onneksi meni kuitenkin raskauden jälkeen ohitse!!!! Tässä kolmannessa raskaudessa tuo ei onneksi ole uusinut!!! En ole koskaan kuullut kenenkään kärsineen mistään tuollaisesta. Olenko ainut?

Sukupuolesta vielä sen verran, että me ei haluta sitä etukäteen tietää!! Tyttö olisi kyllä ihan kiva, mutta pojalle olisi jo kaikki valmiina! Toisaalta hassua ajatella, että sieltä voisi tyttö tulla, kun noita poikia on kaksi tullut. Mukava sitä on kuitenkin arvailla ja molemmille nimiä miettiä!!

pönttö-örvelö rv 18+1