Lähdin mökiltä "kesken" pois
Koko tämä viikko oli tarkoitus olla. Ei ole mökkeily milloinkaan ollut mitään lempihommaa mutta jotenkin olen aina sitten siellä edes vähän viihtynyt. En tällä kertaa. Talven jäljiltä piti siivota kaikki, pihahommia vaikka millä mitalla, sisällä oli kosteaa ja kaikki tuntui hankalalta. Tajusin etten todellakaan nauti olostani ja lähdin pois. En varmaan tule käymään jatkossa kovinkaan usein, korkeintaan päiväseltään ja illaksi kotiin. Mökkeilyt on mökkeilty. Nyt yksin kotona, vesi tulee hanasta ja kaikki omat tavarat on tässä ja palvelut on lähellä. Ihanaa :D
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että mökkisi on täynnä vieraan tavaroita :(
No itseasiassa mökki on miehen sukumökki ja aika harva juttu siellä on mun hankkima. Osasyy tuokin etten ole milloinkaan ollut niin innoissani mökkeilystä. Ap
Laita sinne kiva oma soppi :)
Pahimmillaan tuollaisesta miehen siskot suuttuvat, että veljen vaimo yrittää omia mökkiä, joka ei hänelle kuulu. Meillä on molemmilla puolilla sukumökit, ja ostimme oman. Se on molemmille tasapuolisesti oma kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että mökkisi on täynnä vieraan tavaroita :(
No itseasiassa mökki on miehen sukumökki ja aika harva juttu siellä on mun hankkima. Osasyy tuokin etten ole milloinkaan ollut niin innoissani mökkeilystä. Ap
Sukumökki? Eli joku yhteismökki? Ja sinä siivosit yksin koko kevätsiivouksen, huh. Mökki pitää olla oma.
Miehen suvun sukumökki olisi kyllä vihonviimeinen juttu. Harva ehtii kahdessa paikassa kuitenkaan mökkeillä, joten sukumökin osakkuus estää oman mökin hankkimisen. Eli sitten sinulla ei käytännössä ole koskaan sellaista omaa mökkiä, jonka saisit laittaa mieleiseksesi.
Hankkiutuisin eroon tuollaisesta sukumökistä ja ostaisin oman mökin. Sinne voisi laittaa vesijohdot ja ilmalämpöpumpun, niin ei ole talven jäljiltä kosteaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkos jäi laittamaan kaiken kuntoon?
Joo, se halusi vielä jäädä. Sisällä tehty kevätsiivous mutta minua ei todellakaan huvittanut alkaa enää rehkimään haravanvarressa. Ap
No jos tuo mökki on enemmän miehen juttuja niin ihan fiksua jättää nuo mökin avaamiset ja sulkemiset sille. Harrastuksensa kullakin.
Ja miestä tietysti painostetaan sun juttuihin.. jos ei suostu niin 2 viikon mykkäkoulu !! #Tasapuolisuus
Aloittajahan antoi miehen tehdä mistä tykkää eli touhuamaan mökillä. Kommenttisi on kumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkos jäi laittamaan kaiken kuntoon?
Joo, se halusi vielä jäädä. Sisällä tehty kevätsiivous mutta minua ei todellakaan huvittanut alkaa enää rehkimään haravanvarressa. Ap
No jos tuo mökki on enemmän miehen juttuja niin ihan fiksua jättää nuo mökin avaamiset ja sulkemiset sille. Harrastuksensa kullakin.
Ja miestä tietysti painostetaan sun juttuihin.. jos ei suostu niin 2 viikon mykkäkoulu !! #Tasapuolisuus
Aloituksen perusteella ymmärsin, että nimenomaan EI painostettu? Vaan mies jäi tekemään sitä mistä nauttii ja vaimo tuli kotiin tekemään sitä mistä hän nauttii.
Hyvä, että olet tullut siihen ikään, että osaat tehdä itsellesi sopivia valintoja. Olitko yksin mökillä ja jos et niin nauttivatko he puolestaan mökkeilystä ja siellä ilman sinua olosta ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo jostain kertoo jos ei viihdytä yhdessä.
Eihän tuossa niin sanottu, lukutaito HOI!
Hmm, toivottavasti naapurin aino ei tule sinne mökille kylään?
Laita sinne kiva oma soppi :)