Mitä ajattelet vaatteista, joissa on logoja?
Pieniä, lähes huomaamattomia, tai suuria? Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän näen tietyn logon vaatteeseen pukeutumisen koomisena. Laukut, kengät, vaatteet, kaikki. Teineillä ymmärrän, mutta aikuisilla ihmisillä en. Etenkin tunnetut isot firmat ja niiden logot.
Kommentit (28)
Kaikki brändäys on paskaa jonka tarkoitus on höynäyttää yksinkertaista junttia.
Ainoa hauska juttu on turistikohteiden feikkibrändit, mahdollisimman isolla, jotka parodioi itse itseään.
Näitä kiinassa ommeltuja louisvuittoneita, joita myydään monen tuhannen euron hinnalla, ei tarvitse enempää kommentoida.
En käytä. Tyylitöntä. Lisäksi logo näkyy aina hinnassa. Miksi olisin jonkin tuotemerkin kävelevä mainos, useinhan logot ovat vielä hyvin suuria?
Kyllä jos on varaa ostaa Kukki tai Naik niin se saa myös näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on varaa ostaa Kukki tai Naik niin se saa myös näkyä.
Terveisin Thassandra 23 vee, ruskettunut g h e tt o kaunotar.
Riippuu siitä mitä logoja. Itse käytän sellaisia logoja, joita haluan mainostaa esim. harrastuksiin tai elämäntapaan liittyviä mainosvaatteita. En halua mainostaa mitään vaatemerkkejä, mutta minulle on ihan ok, että jotkut haluavat ja jopa maksavat siitä. Ehkä vähän vaan ihmettelen, toisaalta ymmärrän laumakäyttäytymistä.
En mitään antaa olla,itse kuitenkin voi valita mitä niissä logoissa lukee jos niitä nyt yleensäkin on.
Miksi lenkkareissa menettelee muttei muissa kengissä?