Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tällaisen käytöksen selittää?

Vierailija
18.04.2025 |

Ystävä joka "hot&cold", vuoronperään. Pitkiä aikoja niin, että viestit lentää ja ollaan kiinnostuneita ja sitten yht'äkkiä alkaakin hiljaisuus eikä oikein mitään, tai siis ei mitään. Ja kun asiasta kysyy niin ei ole mistään suuttunut, loukkaantunut tms.

Tällainen on henkisesti todella raskasta.

Terkkuja vaan sulle Kr*****na, jos itsesi tunnistat, ei ole kivaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö? Vauhtivaiheessa aktiivinen ja seurallinen olotila, ulospäinsuuntautunut, energiaa riittää. Sit pudotuksen tullessa masennus saa eristäytymään ja vetäytymään. Näin ainakin itsellä.

Vierailija
2/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia sosiaalisia tarpeita. Jotkut vetää herneen nenään jos niille ei päivittäin olla vastaamassa, toisia nähdään muutaman kerran vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko välillä niin paljon muuta tekemistä, että viestittely kavereiden kanssa jää vähemmälle? Ei yksinkertaisesti ehdi keskittymään pikkuasioihin.

Vierailija
4/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaativa työ tai perhetilanne? Itselläni on ajoittain voimat ihan lopussa (lapsen krooninen sairaus).

Vierailija
5/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä. En ole paljon tekemisissä, kun puheet ja suunnitelmat eivät kohtaa todellisuuden kanssa.

Vierailija
6/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millaisen?

Oliko tarkoitus tehdä klikkiotsikko?

Vierailija
7/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus. Olen pahoillani.

Vierailija
8/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä olen nähnyt ja kuullut ei kyllä kerro vastaavasta käytöksestä muita kohtaan. Mutta ehkäpä otan vinkistä vaarin ja annan kyseisen ihmisen ns olla, jätän pois omasta piiristäni, säästääkseni itseäni. Asia vain ihmetyttää ja surettaa.

Ap

Vierailija
10/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä olen nähnyt ja kuullut ei kyllä kerro vastaavasta käytöksestä muita kohtaan. Mutta ehkäpä otan vinkistä vaarin ja annan kyseisen ihmisen ns olla, jätän pois omasta piiristäni, säästääkseni itseäni. Asia vain ihmetyttää ja surettaa.

Ap

Voi jestas. Taitaa olla ainoa ihmissuhteesi. On ihan normaalia ettei kavereiden kanssa olla jatkuvassa tiiviissä yhteydenpidossa.

Vierailija
11/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololoo

Vierailija
12/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi jestas. Taitaa olla ainoa ihmissuhteesi. On ihan normaalia ettei kavereiden kanssa olla jatkuvassa tiiviissä yhteydenpidossa.

Paitsi jos ollaan ja sitten ei ollakaan. Se oli aloitukseni pointti.

Ap

Vierailija
13/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ap kannattaisi miettiä asiaa siltä näkökulmalta, miksi haluat toisen olevan sellainen kun itse halut. Ota hänet vastaan sellaisena ystävänä, välillä olette enemmän tekemisissä ja sitten taas välillä vähemmän. Hänellä on muutakin elämää, älä roiku hänessä vaan etsi sinäkin muita ystäviä ja tekemistä. Kukaan ei ole täydellinen eikä meidän tarvitse elää niin kuin muut haluaa, vaikka se joskus tuntuisikin vähän ikävältä.

Vierailija
14/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen on hyvä olla sillä lailla itsenäinen, ettei ole riippuvainen muiden käytöksestä ja yhteydenpidosta.

Tuo ihminen on laisensa.

Jos pidät hänen seurastaan, seukatkaa silloin, kun hän pystyy (emme tiedä, mikä on hänen käytöksensä syy).

Tai jätä taaksesi, jos ahdistaa liikaa.

Paras silti olla neutraali ja olla välittämättä liikoja. Mitään välirikkonäytöksiä ei kannata järjestää.

Vierailija
15/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko samasta Krnsta? Älä sano mikä paikkakunta tietenkään mutta onko Suomen idässä lännessä etelässä vai pohjoisessa?

Vierailija
16/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisillä on niin hirveästi kaikkia persoonallisuuden ongelmia, että todennäköisesti joku näistä.

Ehkä hän innostuu joskus sun kanssa olemisesta ja kommunikoinnista ja hetken päästä joku muu asia vie mielenkiinnon. Olisiko jotenkin adhd tai vain sisäisedti levoton sielu joka kyllästyy helposti ja etsii jotain uutta, ehkä sitten taas palaa sun kanssa pitämään yhteyttä.

Voin kuvitella että kysymyksestä päätellen olet aika nuori, kannattaa opetella myös siihen että me kaikki olemme erilaisia. Ei ditä kannata jäädä ihmettelemään kun kaikki eivät toimi niin kuin sinun moraalikäsitys määrityää. Ota hänet omanlaisena ystävämä ja joku muu on sitten taas toisenlainen tai ehkä enemmän toimii kuten sinä haluat.

Vierailija
17/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteita on erilaisia, kaikille ei aina voimat riitä. Ole Ap onnellinen, että sinulla on ystäviä.

Vierailija
18/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tietenkin on taukoja viestittelyssä. Mihin sinä kavereitasi tarvitset koko ajan?

Vierailija
19/19 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kristiina on kuin minä. Minulla on paljon ystäviä, joten huomioin heitä yksi kerrallaan ja sitten pidän taukoa, kun on toisen ystävän vuoro. En minä heidän kanssaan naimisissa ole. On perhe, joka saa täysiaikaisen huomioni, luonnollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi