Pääsisipä jo eläkkeelle että voisi aloittaa täysipäiväisen juopottelun
Kommentit (16)
Ei se niin kivaa ole kuin nyt kuvittelet. Tylsät päivät seuraa toistaan, juoppokaverit alkaa kyllästyttämään ja lopulta kittaat yksinäsi, kompuroit humalassa itsesi sairaalakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin kivaa ole kuin nyt kuvittelet. Tylsät päivät seuraa toistaan, juoppokaverit alkaa kyllästyttämään ja lopulta kittaat yksinäsi, kompuroit humalassa itsesi sairaalakuntoon.
Kuka kavereita kaipaa? Yksin on parempi.
Itse olen työtön ja täysraitis. Kun pääsee addiktioista eroon, arki tuntuu elämisen arvoiselta. Normaaliin olotilaan ei tarvita päihteitä ja luontokin alkaa saada värejä takaisin.
Missäs meinasit juopotella? Meillä päin ei ole enää kuin muutama perinteinen kaljakuppila ja nekään eivät taida enää olla entiseen tapaan auki vaan aukioloaikoja on rajoitettu.
Voi mikä autuus ja unelma!
Onneksi en ole juoppo ja voin nauttia eläkepäivistä muutenkin. Terkut etelä-Euroopasta!
Vierailija kirjoitti:
Missäs meinasit juopotella? Meillä päin ei ole enää kuin muutama perinteinen kaljakuppila ja nekään eivät taida enää olla entiseen tapaan auki vaan aukioloaikoja on rajoitettu.
Tietysti kotona. Kuka kaipaa juottoloita?
Jatkuva juopottelu on yllättävän monen suomalaisen unelma. Jossain oli kysely mitä tekisit jos voittaisit loton päävoiton niin monen vastaus oli ryyppäisin koko ajan. Aika sairasta mutta jotenkin niin suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön ja täysraitis. Kun pääsee addiktioista eroon, arki tuntuu elämisen arvoiselta. Normaaliin olotilaan ei tarvita päihteitä ja luontokin alkaa saada värejä takaisin.
Fanaattisuuden laji tuo täysraittiuskin.
Aloholinjuonti kannattaa suorittaa nuorena. Vanhana ei keho enää kestä :(
Alkoholi vaikuttaa eläkeiässä erilailla kuin nuorempana. Juopottelu ei olekaan enää yhtä kivaa, se on vain pöhnää. Eli turhaa touhua!
Jos rupeat heti juomaan, pääset eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kotona.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi vaikuttaa eläkeiässä erilailla kuin nuorempana. Juopottelu ei olekaan enää yhtä kivaa, se on vain pöhnää. Eli turhaa touhua!
Pitää juoda vahvempia. Aion aloittaa viski- ja giniharrastuksen myös.
ap
Kuolet 23 tunnissa häähähähähää