Kia pilkkaa Teslaa oikein kunnolla.
Kommentit (8)
Enpä ole nähnyt yhtään mainosta, mutta liikenteessä EV6 on kyllä makeamman näköinen kuin yksikään Tesla.
Teslat ovat ihan hirvittävän rumia autoja.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhtään mainosta, mutta liikenteessä EV6 on kyllä makeamman näköinen kuin yksikään Tesla.
Kia EV6 sinusta makean näköinen? no huhhuh,ruma kuin mikä,mutta niin on kyllä suurinosa muistakin nykyautoista joten siinä Kia ei tee poikkeusta.
Teslan muoto on kaksivuotiaan piirtämä ensimmäinen versio autosta!
Luulisi Trumpin ja Muskin Amerikan politiikan avaavan sokeimmatkin silmät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nähnyt yhtään mainosta, mutta liikenteessä EV6 on kyllä makeamman näköinen kuin yksikään Tesla.
Kia EV6 sinusta makean näköinen? no huhhuh,ruma kuin mikä,mutta niin on kyllä suurinosa muistakin nykyautoista joten siinä Kia ei tee poikkeusta.
Makeamman. Auttaa paljon, kun auto ei näytä muovikipolta tai vaihtoehtoisesti korkealta traktorilta.
Aivan sama miltä Kia näyttää, ei tulisi mieleenkään ostaa Pohjois Korean naapurissa tehtyä autoa. Uudet mainokset törkeitä.
Niille, jotka täällä luulevat tietävänsä jotain mainonnasta ja markkinoinnista: kannattaa tutustua haastajapositiossa oleviin, maailman menestyneimpiin brändeihin, kuten esimerkiksi Oatly, joka nimenomaan otti vihollisekseen koko maitoteollisuuden ja kaikki siihen liittyvät brändit sekä aloitti erittäin aggressiivisen, jopa propagandaan verrattavissa olevan mainonnan, jossa hyvin suoraan haukkui kaikkea maitoteollisuuteen liittyvää. Tämän kaltaisen mainonnan avulla Oatlyn liikevaihto kaksinkertaistui vuosien 20152020 aikana ja lopulta 2021 Oatly listautui pörssiin, ja sen markkina-arvo nousi yli 10 miljardiin dollariin.
Kian maahantuoja on tehnyt pahan virheen uudella mainonnallaan, joka muistuttaa koulukiusaamista. Korealainen perusauto pilkkaa lähes kaikkia itseään parempia automerkkejä mm. Volvoa, Audia, Teslaa, Mersua. Kian maahantuoja on mennyt halpaan kun on valinnut tälläisen mainostoimiston, joka tekee omasta mielestään "hurjaa" mainontaa perinteiseen tapaan, vain muita mainostoimistoja varten, eikä välitä mitään asiakkaansa brändistä vaan tuhoaa sitä. Kaikki markkinointia ja myyntiä tehneet tiedostavat, ettei koskaan kannata pilkata asiakkaan tai kilpailijan tuotetta. No, ei minulle olisi koskaan tullutkaan mieleen ostaa korealaista Kiaa, mutta nyt ei varmasti tule tulevaisuudessakaan.