Fazer mignon muna. Aidossa mun kuoressa. Mitä nuo ovat?
Siis aidossa munankuoressa? Eihän kananmunan kuori ole syötävä. Mä olen ihan kuka mitä täh häh?
Valaisisiko joku?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kuorta siitä syödäkään...
Eikö? Eli ne on koristeita?
Ap
No kuoren voi vaikka koristella. Sit kun syödään, se muna kuoritaan ja syödään vain se suklaa.
No kun se sisus ei ole suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No kuoren voi vaikka koristella. Sit kun syödään, se muna kuoritaan ja syödään vain se suklaa.
Siis eikö sisus ole suklaata. Nyt menee jonyli hilseen..onko siis koriste munia?
Ap
Voi taivaan talikynttilät teidän kanssa!!!
Missä se vihreitten kuulien puolittaja luuraa? On jo ikävä.
"No kuoren voi vaikka koristella. Sit kun syödään, se muna kuoritaan ja syödään vain se suklaa."
MIGNON ON YHÄ EDELLEEN NOUGATMUNA!!! SUKLAATA SIINÄ ON VAIN NIMEKSI.
Vierailija kirjoitti:
Hän ijhmettelee miten on mahdollista että aidon munan kuoren sisällä on suklaamuna.
No en varmasti ihmettele, kun ei mitään munankuoria ole. Se on koriste pinta, joka on syötävää. Alla on suklaata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis eikö sisus ole suklaata. Nyt menee jonyli hilseen..onko siis koriste munia?
Ap
Niille mignonkanoille syötetään pääsiäisen alla vain hasselpähkinöitä ja juomavesi korvataan kaakaolla. Näin mignonkanojen munien sisälle muodostuu poikkeuksellisen jalostuksen muokkaaman perimän vuoksi lähes puhdasta nougaata. Tätä ei voida kuitenkaan tehdä jatkuvasti aiheuttamatta vakavaa vajaaravitsemusta mignonkanoille ja siski mignonmunia on yleensä saatavilla vain loppukeväästä.
Eli siinä siis ei ole oikeaa munankuorta vaan se on suklaata. Itseäni lähinnä ihmetytti, että kuinka aidon kananmunan kuoren sisältä poistetaan se kananmuna ilman rikkomista ja saadaan suklaamuna sisälle, mutta olinkin väärin.
Eli siis niissä on aitoa kananmunaa muistuttava koritse pinta, joka on syötävä.
Ap