Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purran hallitus aikoo laskea veroja

Vierailija
17.04.2025 |

Mitä järkeä? 

Käsittämätöntä politiikkaa. Keskituloisille ei niin isoa veroalennusta voida järjestää, että siitä olisi mitään hyötyä, valtion talous vain siitä kärsii. Ei keskituloinen tee mitään muutamalla lisäkympillä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon Hallitus se vieläkin on.

Ja kenelle veroale? - yli 17000 €/kk tienaaville ja yli .. 10% ? 

Verotus on keventynyt alle keskipalkkaisilla ja kiristynyt suurituloisilla. Muuten hyvää paskaa jauhatte.

Vierailija
22/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako tukipummiloisia että kohta lähtee loputkin tuet? Syytä onkin. Teidän loisimiset on loisittu! Nyt on tuholaistorjuja paikalla ja teille tulee LÄHTÖ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä ylimielisyyttä ja äänestäjien kunnioittamattomuutta. Johtavat persut unohti, ettei PS eikä mikään puolue ole MITÄÄN ilman äänestäjiä.

Olen maisterinainen. Siirryin pesujen äänestämisestä pois em.syistä. Ei enää koskaan PS.

Oikeasti vassaritrolli olet. Maisterinainen ymmärtää valtiontaloutta paremmin kuin vassaritrolli. 

Vierailija
24/24 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä ylimielisyyttä ja äänestäjien kunnioittamattomuutta. Johtavat persut unohti, ettei PS eikä mikään puolue ole MITÄÄN ilman äänestäjiä.

Olen maisterinainen. Siirryin pesujen äänestämisestä pois em.syistä. Ei enää koskaan PS.

Oikeasti vassaritrolli olet. Maisterinainen ymmärtää valtiontaloutta paremmin kuin vassaritrolli. 

Voi kuule, juuri kaltaistesi vuoksi hoksasin että PS on väärä puolue minulle. Näin korkeastikoulutettuna eniten alkoi häiritä PS:n kannattajista aina johtoon asti puoluetta läpileikkaava sivistymättömyys. Nimenomaan sivistymättömyys.