Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purran hallitus aikoo laskea veroja

Vierailija
17.04.2025 |

Mitä järkeä? 

Käsittämätöntä politiikkaa. Keskituloisille ei niin isoa veroalennusta voida järjestää, että siitä olisi mitään hyötyä, valtion talous vain siitä kärsii. Ei keskituloinen tee mitään muutamalla lisäkympillä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ajatus. Kun 4000€/kk tienaavien verotusta lasketaan 100€/kk, ne kuluttaa enemmän ja valtiontalous elpyy.

Vierailija
2/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä ajatus. Kun 4000€/kk tienaavien verotusta lasketaan 100€/kk, ne kuluttaa enemmän ja valtiontalous elpyy.

Ei pidä paikkaansa. Matalammassa tuloluokassa 100eurolla olisikin merkitystä, mutta ei keskituloisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska hallitus vain paskenee

Vierailija
4/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiltä pois kaikki ja rikkaille lisää. :( Sellanen Purra ja PS.

Vierailija
5/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen olen ollut koko aikuisikäni kokoomuslainen, enkä oikein ymmärrä veroasteikon veivausta. Muutaman veroprosentin nousu tai lasku ei koskaan ole vaikuttanut talouteeni mitenkään. 

Vierailija
6/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiltä pois kaikki ja rikkaille lisää. :( Sellanen Purra ja PS.

Niitti PS:n arkkuun.

Vierailija
7/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä persumiehenö ymmärrän tämän hyvin, rikkaiden on päästävä rauhoittuun kaukaisiin lomakohteisiin ja vaihtaan mercedeksensä uudempiin vuosimalleihin

Vierailija
8/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan meilläö vielä köyhiä ja vähävaraisia, joita voitaisiin potkasita päähän ja varmaan lakkauttaa kaikki se kulttuuri, jota ei ole vähätulosilla ja keskiluokalla varaa ja tehdä siitä vain kermapeerseiden oikeus...

Vierailija
9/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Matalammassa tuloluokassa 100eurolla olisikin merkitystä, mutta ei keskituloisilla.

Luuletko sä etten mä 4000€/kk tienaavana tuhlaa jo koko palkkaani ja keksis ylimääräselle sataselleki vielä käyttöä?

Vierailija
10/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä etten mä 4000€/kk tienaavana tuhlaa jo koko palkkaani ja keksis ylimääräselle sataselleki vielä käyttöä?

Ei minulla keskituloisena ainakaan ole mitään käyttöä satasella, tai muutamalle kympille. Kuukausittain jää tonni säästöön muutenkin.

Ap

Vierailija
11/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä ylimielisyyttä ja äänestäjien kunnioittamattomuutta. Johtavat persut unohti, ettei PS eikä mikään puolue ole MITÄÄN ilman äänestäjiä.

Olen maisterinainen. Siirryin pesujen äänestämisestä pois em.syistä. Ei enää koskaan PS.

Vierailija
12/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä ylimielisyyttä ja äänestäjien kunnioittamattomuutta. Johtavat persut unohti, ettei PS eikä mikään puolue ole MITÄÄN ilman äänestäjiä.

Olen maisterinainen. Siirryin pesujen äänestämisestä pois em.syistä. Ei enää koskaan PS.

AAMEN!

Vierailija
13/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, mahtavaa. Äänestäjiä kuunnellaan mikä on kaltaiselleni demarismiin tottuneelle kulttuurishokki. hyvä hallitus meillä on.

Vierailija
14/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra tekee mitä EK käskee

Vierailija
15/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon Hallitus se vieläkin on.

Ja kenelle veroale? - yli 17000 €/kk tienaaville ja yli .. 10% ? 

Vierailija
16/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla keskituloisena ainakaan ole mitään käyttöä satasella, tai muutamalle kympille. Kuukausittain jää tonni säästöön muutenkin.

Ap

Anna mulle sot ne

Vierailija
17/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on suomen täystuho!

Vierailija
18/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tää kun mikään ei näille vasemmiston kiukkupyllyille kelpaa xD

Olette säälittäviä paskalänttejä, miksi tuhlaatte happea? Teistä ei ole mitään hyötyä Suomelle! Suksikaa v i t t u u n!

Vierailija
19/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Kyllä 4100€/kk palkanki saisin tuhlattua, believe me

Vierailija
20/24 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra tekee mitä EK käskee

Kuten datakeskusten sähköveron nosto jota EK vastustaa? eh? Oletko kenties aivovammainen?