Radan varteen nousi aavekortteli yhtäkään asuntoa ei ole myyty
-vuokratontti
-ei parkkipaikkoja
-naapurin seinä 3 metrin päässä
-monikulttuurinen naapurusto
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
parin vuoden päästä piha täynnä säkkiin pukeutuvia lastenvaunuineen
Näin se menee uusilla asuinalueilla vantaalla ja helsingin ruoholahdessa. Kuin olisi jossain lähi-idässä.
Vierailija kirjoitti:
Kivenheiton päässä Malmin lentokenttä johon tulee samanlainen aavelähiö.
Tämän takia oli kaiken lisäksi pakko päästä pilaamaan Malmin historiallinen ja ainutlaatuinen edelleen toiminnassa ollut lentokenttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivenheiton päässä Malmin lentokenttä johon tulee samanlainen aavelähiö.
Tämän takia oli kaiken lisäksi pakko päästä pilaamaan Malmin historiallinen ja ainutlaatuinen edelleen toiminnassa ollut lentokenttä.
Vitsikästä tekopyhyys tässäkin tapauksessa. Rakennuseollisuus kertoo rakentavansa maanmuuttajille
eikö tästä voisi tehdä moskeijan?
t. anni s
-50% en silti ostaisi
hoitovastike liian korkea
Samaa jatkumoa millä Vihervasemmisto tuhoaa Malmin lentokentän on säälittävää touhua kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parin vuoden päästä piha täynnä säkkiin pukeutuvia lastenvaunuineen
Näin se menee uusilla asuinalueilla vantaalla ja helsingin ruoholahdessa. Kuin olisi jossain lähi-idässä.
Vielä onneksi saa maksella näiden uussuomalaisten viulut,siihen kantikset kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa jatkumoa millä Vihervasemmisto tuhoaa Malmin lentokentän on säälittävää touhua kyllä.
Mikä sulle on vihervasemmistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Hervannassa ihmetellyt Valtaväylän kaupunginpuoleiseen päähän tehtyjä todella ruman beesin värisiä kerrostaloja, mutta osataan niitä värittää pskan värisiksi näköjään muuallakin.
Onko hervannassa näitä Helsingin ongelmia?
Hervannassa ei ole kuin yksi ongelma. Se olen minä.
-suurmoskeija
-vastaan otto keskus
-somalian suurlähetystö
-burkhatehdas
-tyttöjen ympärileikkaamo
-halal teurastamo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Hervannassa ihmetellyt Valtaväylän kaupunginpuoleiseen päähän tehtyjä todella ruman beesin värisiä kerrostaloja, mutta osataan niitä värittää pskan värisiksi näköjään muuallakin.
Onko hervannassa näitä Helsingin ongelmia?
Hervannassa ei ole kuin yksi ongelma. Se olen minä.
Hervanta on täynnä spurguja, siinä on joku yleinen sauna missä ne viettää laatuaikaa.
hienoa lähteä mökille kun auto parkissa 400 metrin päässä
Tuo ympäristö oli maaseutumainen ja idyllinen ennen rakentamista.
Fallkullan kotieläintila, peltoja ja jokimaisemaa,
Varsin houkutteleva ympäristö omakotirakentamiselle, tai pienehköille rivitaloille..
Mutta joku keksi, että tälle alueelle pitää rakentaa tiiviisti kerrostaloja.
Rakennusneliöillä piti saada miljoonia kaupungin kassaan.
Tonttitehokkuus piti nostaa niin suureksi kuin mahdollista.
Lopputulos oli tuo varjoisa ja tiivis kerrostalokortteli, jossa pelto- ja jokimaiseman sijaan tuijotetaan naapuritalon seiniä ja ikkunoita.
Pidemmän päälle tuosta syntyy ongelmalähiö, joka tulee tutuksi niin sosiaalityöntekijöille, poliisille ja Kela:lle.
Samalla kantaväestön hampaat mätänee suuhun, kun ei ole prioriteetti listan kärjessä