Missä paikassa olit, kun olit ensimmäistä kertaa yhdynnässä?
Kommentit (45)
ei ollut kyllä kokemukseni kovin ihmeellinen.
mutta kotibileissä, jossain patjalla, en edes enää tarkkaan muista. ei myöskään raiskaus, mutta alkoholin vaikutuksen alainen ja painostettu..
Silti elämäni ihaninpia hetkiä. Koskaan ei tule toista ensimmäistä...
kuukausi oltiin seurusteltu. olin suoríttamassa opintoihin liityvää kesäharjoittelua ja vietin kuumaa villiä kesää. neitsyys meni täytettyäni 21 v. mies oli 30. Ja 6 v kesti yhdessäolomme.
oli ihana kokemus, kannatti odottaa. tilaisuuksia typerään sekoiluun olisi ollut aikaisemmin vaikka kuinka.
Kaikki oli siinä mielessä kunnossa, ettei ollut painostusta eikä raiskauksen makua vaan ihan omasta aloitteesta olin liikkeellä. Mutta eipä tuo silti kovin kummoinen kokemus ollut. Kun ei meistä kumpikaan tiennyt mitä oli tekemässä eikä siin leikissä mitään tunteitakaan ollut.
Ei ollut kovin järisyttävä kokemus..
ja arvaatte että oli kamalaa, hyi hitto, miten sitä oli tyhmä silloin!
Ja sen jälkeen selvisi että oli naimisissa ja kotona odotti vielä 1v lapsikin... Juttu oli ns. 3 yön juttu. En kuitenkaan kadu.
Aikaa tästä on 7 vuotta. Ollaan nyt naimisissa ja meillä on pieni lapsi :)
En muista oliko sohvalla vai sängyllä...
Mies ei kyllä edes tiedä, että olin neitsyt, ei varmaan uskoisi edes ;)
Mutta eipä tuolla mitään merkitystä.
Siis poikaystäväni kanssa, ei sentään veljen :) Huone oli vaan rauhallisemmassa paikassa.
täydellinen eka kerta!!! Kundi huomio kaiken mahdollisen, mistä iso kiitos hänelle, jäi todella upea muisto:)))))
Vierailija:
Mies ei kyllä edes tiedä, että olin neitsyt, ei varmaan uskoisi edes ;)
Ja miksi olet salannut asian mieheltäsi?
sängyssä... Neitsyydestä oli päästävä (!) ennen 18 v. syntymäpäivää ja niin päädyin steriiliin suoritukseen hyvän ystäväni kanssa. TYhmä veto, kaveruus meni siinä hommiessa ja ei jäänyt mitään kovin hyviä fiiliksiä koko ekasta kerrasta :/
Alla ohut patja.. ei ollut mikään ihana kokemus.. suhde jatkui kuitenkin tämän jälkeen melkein 8 vuotta..
Oli kyllä niin säälittävää, sähellystä oikein. Sängyllä oltiin. Ikää mulla 17 ja miehellä 23. Kummallekkin eka kerta. Ihan naurettavaa!! Kaduttaa!
Vierailija:
Vierailija:
Mies ei kyllä edes tiedä, että olin neitsyt, ei varmaan uskoisi edes ;)Ja miksi olet salannut asian mieheltäsi?
No jos on jo vuositolkulla käyttänyt tamppooneja ja vähän jotain " sormileikkejäkin" ollut, niin kyllä aika väljä on jo, ja se vähäkin tiukkuus ei ehkä siinä yleisessä jännityksessä tunnu...
En minäkään tiedä tarkkaan montako partneria (ja keitä) miehellä ollut, ei kauheasti kiinnosta edes kun ei nykyhetkeen mitenkään vaikuta.
en kylläkään sängyn omistajan kanssa. Ja juu, taisi olla vappuaatto.