Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siikasalmen kristillinen koulu liperi

Vierailija
17.04.2025 |

Minua on kiusattu siikasalmen kristillisessä koulussa Liperissä. Rehtori: jari keronen. Eli minua kiusattiin vakavasti asioista ja minkä lainen olen. No eka leirikoulu!: 2 tuntia pitää istua kovalla lattialla ja kuunnella laulua. Huom ei penkkejä. Sitten oppilaat laitetaan homeiseen taloon nukkumaan.  Minulle tuli oireita ja oli hankala hengittää. 2 koulun kunto + ruoka: välillä koulussa on pelkkiä peruna lastuja ruuaksi ja muutenkin pelkkää kasvista. Puuroon ei saa lisätä edes sokeria. Koulun kunto taas on aika huono. Koulun pää aulasta vuotaa putkia ja yksi niistä on wc putki ei kusta ja paskaa vuotaa.. Ja koulussa on melkeinpä aina kylmä kun sitä ei lämmitetä. 3 kiusaamisen: No  niinkuin sanoin alussa. Ja rehtori ja opet ei tehnyt asialle mitään ja itse rehtori sanoin päin naamaa "ei se niin paha ollut" että joku kiusasi ja huuteli musta kaikkea. Ja rehtori jari keronen kertoi minun yksityis asioista luokalle ilman lupaa, ja myös painosti ja pakotti antamaan luvan että kertoisi mutta en suostunut joten hän kertoi minun henkilö kohtaisia asioita kaikille. 4 koulu turvall: No..  jos homeesta ja sellasesta ei nyt puhuta niin yksi kiusaaja Paavo heininen kuristi yhtä oppilasta ja myös kiusasi minua pahasti. Ja muutenkin jari keronen ajaa joensuun koulu bussia. Ja hän ajaa ilman turva vyötä ja puhuu ja katsoo puhelinta. Ajaa huomattavasti isoa yli nopeutta ja unohtelee jättää oppilaita omalle pysäkille. 5 rehtori tarjoaa hierontoja: eli esim mulle monta kertaa kysyi ja tuntui painostukselle että hän tekisi jotain hierontoja. Hän itse kertoi että on tehnyt peppu hierontoja oppilaille ja kaiken laista tuolassa outoa. Mutta juu en suosittele sitä koulua!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla